Ik drink het zelf niet, dus niet aan gedacht, neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb je niet dan?!?
*teleurgesteld is*![]()
Welke danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bier
Champagnepils?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.html
shandyquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shandyen sneeuwwitje nostalgie
Ken het wel; kijk het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Priemgirl, kijk jij ook altijd Tournée Générale?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze eens proberen:Ik heb ooit een jaar of 10 geleden voor mijn verjaardag 2 flesjes van die brouwerij gehad dacht ik. Weet alleen niet meer welke, was wel goed te drinken toen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.html![]()
Ook een keer Kasteelbier wat gewoon bij de AH ligt, maar door mijn medicatie durf ik dat eigenlijk niet aan."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze eens proberen:Mwa. Vond ik niet zo apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.htmlMmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophoudenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar of 10 geleden voor mijn verjaardag 2 flesjes van die brouwerij gehad dacht ik. Weet alleen niet meer welke, was wel goed te drinken toen ja![]()
Ook een keer Kasteelbier wat gewoon bij de AH ligt, maar door mijn medicatie durf ik dat eigenlijk niet aan.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat is echte aanrader volgens jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwa. Vond ik niet zo apart
[..]
Mmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophouden
Ja logisch. Vertelde een collega een keer. Was hij op een terras Duvel aan het drinken. Hij kende het niet zei hij, maar hij had er wel in ramp tempo 4 leeggedronken. Hij kon niet meer op zijn benen staan toen. Aldus hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwa. Vond ik niet zo apart
[..]
Mmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophouden
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is echte aanrader volgens jou?
Dan rijdt ik binnenkort hier ff de grens over naar het bierparadijs.
Tripel karmeliet dan eens doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aan![]()
Duvel ! Vind ik zelf niet lekkerHeb er hier ook nog 4 van staan
Is dat niet redelijk zeldzaam dat Karmeliet, of is dat Westfleetere?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aan![]()
Duvel ! Vind ik zelf niet lekkerHeb er hier ook nog 4 van staan
Beiden zijn goed te vinden in België (of bij Brugge iig); maar ik heb geen idee hoe het in NL zit. Ik kon hier geen tripel karmeliet vinden; maar voorbeeld wel brugse zotquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet redelijk zeldzaam dat Karmeliet, of is dat Westfleetere?
Coolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beiden zijn goed te vinden in België (of bij Brugge iig); maar ik heb geen idee hoe het in NL zit. Ik kon hier geen tripel karmeliet vinden; maar voorbeeld wel brugse zot(wat ook een lekker biertje is
)
Maar mijn ouders zorgen er dus voor dat mijn voorraad niet op geraakt en brengen dus geregeld wat mee
Rood heb ik wel ooit eens geprobeerd, maar was TOEN geen succes. Nee witte bevalt me wel prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wijn is ook altijd goed ! Wit; rosé.. Maar de laatste tijd vind ik rood ook errrrrg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |