SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
Veel gestelde vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:About2Break1, hiker regio Rotterdam
Charlie511, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
hawk07, hiker regio Haarlem
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Keuzer, hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
mcnick1, hiker regio Apeldoorn
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Obama, hiker regio Amsterdam
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.![]()
Laatste postsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg die sms ook, net 2 seconden nadat ze me gebeld haddenOok echt beginnen met HELLUP!!!
Maar goed, ik heb dus Delft - Hilversum met een nog onbekende auto. Hij gaat echter naar TNT toe, dus ik kan het wel radenGelukkig een nieuwe, dus dat scheelt alweer. Dan Amsterdam - Barneveld met een VW Golf waarin die 1.4 met 122 pk ligt, dus ik zal eens kijken hoe het in een maatje kleiner rijdt
Overigens niet naar de veiling dit keer, maar naar diegene ernaast.
Tot slot Amsterdam - Meerkerk in een Opel Astra GTC. Kan niet klagen opzich!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Panthera. het volgende:
Oh gezellig, jullie komen allemaal mij opzoekenquote:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Viezze het volgende:
Is dat die zaak waar ex-leaseauto's verkocht worden, vlak bij station Barneveld Noord?![]()
Was inderdaad een leuk dagje, alleen jammer dat ik de enigste was die naar een andere afdeling van de TNT mochtquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:59 schreef Raregoon het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag met 6 andere chauffeurs 7 gloednieuwe VW Crafters van Delft naar Amsterdam gebracht. Was een leuk dagje werken, lekker met z'n allen in Delft meer dan anderhalf uur gewacht voordat alle busjes klaar waren voor vertrek. Toen in een lange rij richting Amsterdam. Heb nog ergens een foto waar ze allemaal achter elkaar staan. Zal hem binnenkort even uploaden.
Leuk trouwens, een forum voor student chauffeurs. Kan ik eindelijk eens mijn avonturen delen met collega's.![]()
![]()
@Irritatie: Joppie komt ook naar dat bedrijf.
@Viezze: Ik weet niet, ze verkopen wel ex-leaseauto's volgens mij en het is ook vlakbij Barneveld Noord, maar er zitten daar twee bedrijven, ik moet bij de kleinere zijn.![]()
Die hebben hun terrein enorm weten uit te breiden kan ik je vertellen. Ze hebben daar nu een behoorlijk wagenpark staan. Laatste keer kwam ik een vrouwelijke hiker tegen, maar die ging niet naar het station nadat ze haar auto had afgeleverd. Ik dacht al dat ze haar waarschijnlijk de hele dag hadden.. Er liep ook nog een gozer rond die ook aan het hiken was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef Panthera. het volgende:
@Irritatie: Joppie komt ook naar dat bedrijf.
@Viezze: Ik weet niet, ze verkopen wel ex-leaseauto's volgens mij en het is ook vlakbij Barneveld Noord, maar er zitten daar twee bedrijven, ik moet bij de kleinere zijn.![]()
Ach ja als je het vergelijkt met daarvoor toen ze alle auto's in die hal hadden gepropt.. Ik moest toen een Crystler Grand Voyager ergens achteruit op dat terrein proppen.. Dat hield ook niet over qua ruimtequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:49 schreef Panthera. het volgende:
Ik was er vorige week nog, het is wel een aardig terrein maar toch ook weer niet zo heel groot.
![]()
Hehe, je hebt mijn PM gehad, Panthera? Goed opletten he, of je een grijze A3 ziet
#26 || Luciano da Silva![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:08 schreef joppie_saus het volgende:
Hehe, je hebt mijn PM gehad, Panthera? Goed opletten he, of je een grijze A3 ziet![]()
![]()
Zaterdag werken ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen twee ritten. Auto's niet bekend.![]()
Bij mij in de regio echt zelden. Dit is pas de 2e keer sinds ik bij ze in dienst ben. Ik geloof dat Maharbal in het noorden eerder wel wat vaker ritten op een zaterdag kreeg aangeboden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef MuurStraat het volgende:
Doen wij eigenlijk nooit, komt dat bij EW wel vaker voor?![]()
Ik gooi m'n beschikbaarheid in het weekend meestal dicht eigenlijk. Ik moet ook studiemomentjes pakken jwx![]()
![]()
Ik ben onderweg.. Wel heavy inderdaad. Maar ik kan volgende week niet, dus een extra dagje is wel mooi meegenomen.. En ik ben maar een paar uurtjes weg.![]()
Idd. Heb het 1x moeten doen, en dat vond ik zonde van mn zaterdag. Tis overigens wel lekker rustig op de weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gooi m'n beschikbaarheid in het weekend meestal dicht eigenlijk. Ik moet ook studiemomentjes pakken jwx![]()
Ah vet, jij was er ook bij! Weet je toevallig of iemand al die foto op FB heeft gezet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Was inderdaad een leuk dagje, alleen jammer dat ik de enigste was die naar een andere afdeling van de TNT mocht![]()
De auto's bleken een hagelnieuwe Peugeot 508 (mooie auto overigens) en een vrij nieuwe Citroën Berlingo. Die reed overigens ook prima. Goede zitpositie heeft die.![]()
Ben benieuwd naar die 508 eigenlijk. Ziet er wel mooi uitHopen dat we die ook nog een keer in de pool krijgen
Die nieuwe S60/V60 is trouwens echt genieten.![]()
Het kenteken van het busje van het postorderbedrijf dat ik maandag van Delft naar Hilversum moet brengen is blijkbaar zo nieuw dat de site van het RDW geen resultaten vindt als ik hem door de kentekencheck haal![]()
![]()
Ik heb mijn loonstrookje ontvangen. Iemand enig idee waarom ze kilometervergoeding geven? Ik heb geen afstanden afgelegd met mijn privé auto of op enige andere manier onkosten gemaakt (m.u.v. tanken maar dat is een aparte post). Ik heb wel eens eerder de post kilometervergoeding op m'n loonstrook gehad zonder dat ik weet waarom..
Misschien iemand met een soortgelijke situatie die dit een keer heeft nagevraagd? Uit nieuwsgierigheid..![]()
Ik heb het ook wel eens gehad inderdaad. Ik heb ook geen flauw idee wat het is moet ik eerlijk zeggen...
Deze maand heb ik dan weer een post "onkostenvergoeding" en een post "verschotten t.b.v. klanten" gekregen met een totaal van bijna 18 euro terwijl ik nooit iets heb voorgeschoten... (ja, getankt met de ESSO-pas). Het totale bedrag wat ik gekregen heb komt dan wel weer overeen met wat ik berekend heb.
![]()
Onkostenvergoeding is 0,35 cent per gereden rit voor print/bel/porto kosten. Mijn bedrag komt niet helemaal overeen. Ik heb 5 uur minder gekregen, maar ik verwacht dat dat te maken heeft met het feit dat ik vanaf mijn bushalte heb geschreven. Soms wordt dat wel uitbetaald, maar soms is het minder en ik denk dat ze dan de tijd naar het station (en terug naar huis vanaf het station) eraf hebben gehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad inderdaad. Ik heb ook geen flauw idee wat het is moet ik eerlijk zeggen...
Deze maand heb ik dan weer een post "onkostenvergoeding" en een post "verschotten t.b.v. klanten" gekregen met een totaal van bijna 18 euro terwijl ik nooit iets heb voorgeschoten... (ja, getankt met de ESSO-pas). Het totale bedrag wat ik gekregen heb komt dan wel weer overeen met wat ik berekend heb.
![]()
Ah ja, da's waar van die onkostenvergoeding, maar het is me blijkbaar nooit opgevallen dat het onder die post staatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Onkostenvergoeding is 0,35 cent per gereden rit voor print/bel/porto kosten. Mijn bedrag komt niet helemaal overeen. Ik heb 5 uur minder gekregen, maar ik verwacht dat dat te maken heeft met het feit dat ik vanaf mijn bushalte heb geschreven. Soms wordt dat wel uitbetaald, maar soms is het minder en ik denk dat ze dan de tijd naar het station (en terug naar huis vanaf het station) eraf hebben gehaald.
Vind ik nog steeds die "verschotten t.b.v klanten" voor een bedrag van een ruime14 euro raar![]()
![]()
Heb je kopieën gemaakt van je tankbonnen? Misschien vind je daar die 14 euro terug. Ze hebben vast een van die bedragen per ongeluk overgemaakt. Mooi meegenomen tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah ja, da's waar van die onkostenvergoeding, maar het is me blijkbaar nooit opgevallen dat het onder die post staat
Vind ik nog steeds die "verschotten t.b.v klanten" voor een bedrag van een ruime14 euro raar.
![]()
Busjes staan bijna nooit op RDWquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het kenteken van het busje van het postorderbedrijf dat ik maandag van Delft naar Hilversum moet brengen is blijkbaar zo nieuw dat de site van het RDW geen resultaten vindt als ik hem door de kentekencheck haalBehalve als het personenuitvoering is.
Ik heb te weinig geld gehad voor voorgeschoten benzine en volgens mij kloppen die uren ook niet. Ik ga maandag even bellen
Hmmm, de Transits, Caddy's en weet ik het allemaal vind ik meestal wel. Heb laatst omdat ik heel erg weinig te doen had (en ik benieuwd was hoe oud die krengen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Busjes staan bijna nooit op RDWBehalve als het personenuitvoering is.
Ik heb te weinig geld gehad voor voorgeschoten benzine en volgens mij kloppen die uren ook niet. Ik ga maandag even bellen) een Arriva-bus op RDW ingevoerd en zelfs die vond ie
Ik heb trouwens afgelopen maand 1 keer getankt en dat was voor een heel ander bedrag dan ik heb gekregen bij die voorschotten tbv klanten.![]()
Neuh want het aantal uren klopt gewoon bij mij, dus als er iets niet klopt is dat ik 14 euro teveel heb gekregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb het alweer door: onduidelijkheden alom. We hangen maandag allemaal aan de telefoon.![]()
![]()
Ik heb ook nog 1 uur en 45 minuten te weinig uitbetaald gehad. Dat zou dan dus betekenen dat het gerucht dat je als je moet reizen naar een adres in je eigen woonplaats, je die minuten niet uitbetaald krijgt..Want dat is bij mij precies het verschil.#26 || Luciano da Silva![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook nog 1 uur en 45 minuten te weinig uitbetaald gehad. Dat zou dan dus betekenen dat het gerucht dat je als je moet reizen naar een adres in je eigen woonplaats, je die minuten niet uitbetaald krijgt..Want dat is bij mij precies het verschil.
Ik heb ook iets te weinig betaald gekregen, maar ik heb geen zin om elke maand aan de telefoon te hangen voor een paar euro (scheelt elke keer 1 - 2 uur, zal wel komen door afronden van tijden op het kwartier ofzo)![]()
Krijg je per heel uur betaald? Want ik mis 28 minuten. Niet zo'n probleem, want ik heb ook teveel verschotten (mooi woord) gehad zie ik.
Heb altijd vanaf het treinstation (eerste grote station vanaf mijn bushalte) of een busstation in de buurt geschreven.![]()
Per heel uur? Geloof het niet, heb nu namelijk ook xx,75 uur uitbetaald gehad.#26 || Luciano da Silva![]()
Als er nou een iemand maandag gaat bellen en alle onduidelijkheden navraagt en verslag van maakt hoeven we niet met zn alle te bellen![]()
![]()
Ik weet bijna zeker dat ze als ze aan het eind van de maand alles opgeteld hebben er op kwartier wordt afgerond.![]()
Klopt. Tenminste, in mijn geval wel. In mijn zelf bijgehouden excel staat xx.41 uur gewerkt, op m'n loonstrook xx.50 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ze als ze aan het eind van de maand alles opgeteld hebben er op kwartier wordt afgerond.![]()
Ok, raar dat dat bij mij niet gebeurd is dan. Nou ja, ik laat het maar zitten, heb voor voorschieten teveel gehad (ongeveer hetzelfde bedrag), dus prima.![]()
Ik heb net de ritbonnen verstuurd van gisteren. Deed me weer denken aan afgelopen zomer waar je elke keer moet uitzoeken welk treinkaartje ook alweer bij welke rit hoorde en dat onduidelijke ov-chipkaart overzicht moest gebruiken. Wat wel beter is, is dat je nu echt transacties kan aanvinken en dan in PDF een declaratieoverzicht krijgt.![]()
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Mallet het volgende:
Ik heb mijn loonstrookje ontvangen. Iemand enig idee waarom ze kilometervergoeding geven? Ik heb geen afstanden afgelegd met mijn privé auto of op enige andere manier onkosten gemaakt (m.u.v. tanken maar dat is een aparte post). Ik heb wel eens eerder de post kilometervergoeding op m'n loonstrook gehad zonder dat ik weet waarom..
Misschien iemand met een soortgelijke situatie die dit een keer heeft nagevraagd? Uit nieuwsgierigheid..
Overigens kloppen mijn uren ook niet, heeft wss ook met vestigingswerk te maken. Bellennnnn!![]()
Dan klopt er ook niets van. Ik heb maar 1x op een vestiging gewerkt en de kilometervergoeding zit tegen de 20 euro aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.
Overigens kloppen mijn uren ook niet, heeft wss ook met vestigingswerk te maken. Bellennnnn!![]()
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef Panthera. het volgende:
Voor vestigingswerk hoef je verder niks in te sturen dus?![]()
Bij mij staat er dus alleen bij wat voor kleding je aanmoet en verder niks. Maar maakt niet uit, bel morgen wel even.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.![]()
Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef smileyface het volgende:
Ik wil dit misschien gaan doen zodra ik weer ga studeren, maar wat houd die rijtest precies in?
Ben je wel onder 21?![]()
Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.
Ben je wel onder 21?![]()
Dan nemen ze je niet meer aan als hikerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef smileyface het volgende:
[..]
Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?![]()
![]()
Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan nemen ze je niet meer aan als hiker
Maar dat kan natuurlijk ook bij een ander bedrijf zijn.![]()
Het gaat om studentchauffeur he, ik ken weinig studenten van 60quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef smileyface het volgende:
[..]
Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.
Maar dat kan natuurlijk ook bij een ander bedrijf zijn.Zijn ook gepensioneerden die dit doen inderdaad, maar voor zover ik weet niet bij Easyway.
![]()
Over Autoreset gesproken, ZwartmetSuiker heeft deze week z'n sollicitatie toch? Ik ben wel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat eigenlijk.![]()
Had 4,25 uur te weinig op mijn loonstrook staan (verschil met eigen administratie). Vanochtend de dames gebeld en krijg er volgende maand 3 uur bij. Ging wel vrij snel en netjes. 't Is dan niet de totale 4,25 but still...
verjaardagscadeautje want ik ben jarig vandaag..Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Happy b-day!
Als ik thuis ben zal ik ook eens met EW bellen, zit nu in de trein terug naar huis. Die Panda blijft echt een ramp, maar de A3 aan het einde van de dag maakte een hoop goed
Gefeliciteerd Hojd!
Ik heb vanochtend ook gebeld maar het moest uitgezocht worden, niks meer van gehoord.
Ik weet al wel wat ze niet hebben uitbetaald, maar goed hopen dat het nog geregeld wordt in mijn voordeel.![]()
Vandaag een leuke vondst gehad in een auto die aan het einde van zn lease-termijn was.. Een x-ray van de tanden van de berijder! mooie souvenir..![]()
Nou, lijst de foto in....
Ik heb me morgen toch een top-werkdagAutootje ophalen in Leeuwarden en neerplempen in Groningen. Joepie.
Vandaag bijna verkeerd brandstof in de Polo gegooid![]()
was ervan overtuigd dat die apparaten diesel waren, gelukkig staat het netjes op het stickertje in de tankdop!![]()
Ik heb niemand gezien vandaagmaar goed, grote kans dat ik bij de wasstraat stond, heb de hele dag auto's 200 meter naar de wasstraat gereden. Hoeft van mij ook niet meer eigenlijk...
![]()
Pfff daar zit je toch ook niet op te wachten. Dom werk zeg. Wie wil dat nou fulltime doen..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb niemand gezien vandaagmaar goed, grote kans dat ik bij de wasstraat stond, heb de hele dag auto's 200 meter naar de wasstraat gereden. Hoeft van mij ook niet meer eigenlijk...
![]()
Ik heb nog even naar je gevraagd toen ik het formuliertje af gaf, maar toen was je inderdaad wegquote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Klinkt wel saai, hele dag beetje auto's door de wasstraat mikken
@Hojd congrats!
Wasstraatdienst is inderdaad niet echt voor herhaling vatbaar
Heb ik ook een keer mogen doen in Almere.. #braindead
(edit: die S63 AMG was dan wel weer leuk)
![]()
Het was inderdaad saaiEn ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer
![]()
Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.![]()
Ook nog 'mijn' A3?Maar goed, weer een reden voor mij om een verzoek tot vestigingswerk af te wijzen.
Ik heb geen idee, was totaal afgestomptquote:Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ook nog 'mijn' A3?Maar goed, weer een reden voor mij om een verzoek tot vestigingswerk af te wijzen.
Was een grijze toch? Zou best kunnen...
![]()
Geen oranje Skoda Octavia?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
Het was inderdaad saaiEn ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer
![]()
Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.Want daar was toen ik aankwam net iemand mee bezig die er niet als iemand van het bedrijf aldaar uitzag
Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomenwe moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien
) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.
Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was![]()
Toen dus die Golf, met de (in mijn geval handgeschakelde) 1.4TSI met 122pk die voor een Passat te zwak is volgens jullieMoet zeggen dat het in zo'n Golf best vooruit komt (hoewel ik natuurlijk net uit die Crafter kwam, maar goed...). 6e versnelling wil trouwens totaal niet, dus dan even terugschakelen.
Daarna weer terug naar Amsterdam voor een Opel Astra GTC. Lekker vanaf Amersfoort met de IC uit Berlijn naar Duivendrecht gegaan, stuk betere treinen dan het NS-materieel![]()
In Duivendrecht moest ik de bus nemen, dus ik steek m'n hand uit, rijdt die kerel gewoon keihard me voorbijIk zag dat die bus ook op Bijlmer ArenA kwam, dus ik snel met de metro daarheen, maar daar was ik een minuut te laat
Toen maar vanaf de ArenA gaan lopen (was een half uurtje, dus nog best te doen met dit weer). Kwam uiteindelijk om 16.00 bij die Astra aan, terwijl ik om 16.30 in Meerkerk moest zijn. Dus EW gebeld, die zeiden dat ze tot 17.00 aanwezig zijn daar, dus dat ik dat maar moest proberen te halen. Snel in die Astra gegaan. Ding was 3.5 jaar oud, met 263k op de teller
Het ziet er trouwens best aardig uit zo'n GTC, maar het zicht rondom en vooral achteruit is echt heel slechtZaten wel Recaro-sportstoelen in die echt heerlijk zaten en het was een automaat dus dat was allemaal prima. Alleen als ik ging remmen ging die hele auto kraken en m'n stuur hevig trillen
Maar goed, rondom de Lekbrug nog even in de file gestaan dus uiteindelijk om 16.55 het terrein in Meerkerk opgereden en zo was ik om half 8 weer thuis
![]()
![]()
Mooiepost
hoor
![]()
Nee, mooi verhaal.
Schijnt dat het stuur van die GTC altijd onder druk komt doordat er zoveel PK naar de voorwielen gaat (en dus de stuurinrichting flinke klappen krijgt telkens).
Was niet met oranje Skoda's bezig, dat was wel iemand van het bedrijf, dat was wel een aardige gozer trouwens. Waren trouwens de auto's van de Rabo wielerploeg van vorig jaar.
Maar ik was dat dus niet![]()
![]()
Haha die Skoda's zag ik ook, wie wil nou een oranje Skoda?
Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie
Dingen zagen er ook uitgeleefd uit. Er is ook echt geleefd in die auto's (6 uur per dag tijdens wielerwedstrijden). Kan me niet voorstellen dat iemand die nog wil inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie![]()
Ik heb ook nog 2 keer heen en weer gereden over die straat omdat ik het niet zag en steeds bij die veiling uitkwamquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie
Maar toen ik uiteindelijk op het station aankwam, kwam meteen de trein naar Amersfoort voorgereden![]()
![]()
Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
![]()
Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.
@Irritatie lekker verhaal hoor! Dat DB-materieel is idd prima!
Ik heb ook wel eens zo'n km-stand gehad met een Mondeo ofzo. Vind het op een of andere manier dan toch iets minder prettig rijden.
Die GTC's zien er wel knap uit zien maar het kan me idd voorstellen dat die achterkant niet ten goede komt aan het zicht. Recaro zal best goed zitten maar vind ik wel wat overdreven in zo'n auto hoor, dan wordt het zo'n semi-petjesbak
edit: interpunctie toegevoegd, need caffeine![]()
![]()
Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur.quote:[..]
Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomenwe moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien
) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.
Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was![]()
![]()
![]()
Op zich was het wachten daar niet zo'n probleem hoor. Alvast alles wat kon opschrijven. En in Hilversum ben ik nog naar het station gebracht dus dat was helemaal mooi.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Raregoon het volgende:
[..]
Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur.![]()
Nou goed, drie kwartier eerder dan gepland op weg naar Ljouwert..ik kan gewoon niet tegen stilzitten thuis.. Straks EW maar eens bellen voor een extra ritje anders heb ik een werkdag van 2,5 uur..#26 || Luciano da Silva![]()
Begon weer lekker gisteren met 7km file omdat er een auto in de fik stond op de A2, vervolgens naar Amsterdam-Zuid waar alles vol geparkeerd stond...auto maar ff recht voor de deur op de stoep gezet met de alarmlichten aan.
Moest daarna nog naar de bekende postbezorger in Gorinchem om een VW LT 35 op te halen, hoorde dat er meerdere collega's waren geweest...mensen van hier toevallig?![]()
Ik ben weer klaar voor vandaag..hoewel, ik ben aan het terug lopen naar huis.. De bussen rijden hier blijkbaar alleen in de spits en de enige bus die wel rijdt, is me doodleuk voorbij gereden, idioot.#26 || Luciano da Silva![]()
Spitsbussen, heerlijk. Pas een keer een route uitgezocht, maar was er een stuk eerder dan verwacht. Had dus totaal geen zin, want de bus reed nog niet. Ach, het is ook wel eens andersom. Vorige week moest ik naar een afgelegen plaats, net m'n aansluiting gemist. Ik balen, minstens een half uur wachten dacht ik. Komt de volgende bus alweer doorrijden, bleek eens in de 10 minuten te rijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben weer klaar voor vandaag..hoewel, ik ben aan het terug lopen naar huis.. De bussen rijden hier blijkbaar alleen in de spits en de enige bus die wel rijdt, is me doodleuk voorbij gereden, idioot.
Maar lopen met dit weer is ook geen straf.![]()
Kijk, dat zijn de meevallers!
Ik heb maar besloten morgen niet naar school te gaan en heb dus mijn beschikbaarheid maar veranderd in beschikbaarNu nog hopen dat ze dat even op tijd door hebben.
Vandaag gebeld door Easyway of ik vrijdag kan komen voor mijn sollicitatie.
Ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt enz.
Het is in elk geval een pokke end reizen voor mij maargoed je moet er wat voor over hebben.![]()
Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Dalenbart het volgende:
Vandaag gebeld door Easyway of ik vrijdag kan komen voor mijn sollicitatie.
Ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt enz.
Het is in elk geval een pokke end reizen voor mij maargoed je moet er wat voor over hebben.![]()
![]()
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizen
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald![]()
2,5 uur komt echt wel voor. Daarnaast hoef je ons niet te wijzen op de manier waarop die tijd te gebruiken is hoor.. We doen het al een tijdjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald![]()
![]()
En sowieso, verkijk je niet op de treintijden. Zit in 40 minuten in Utrecht, in 25 in Arnhem, maar naar een plaats 15 kilometer verderop kan ik een reistijd van anderhalf uur hebben.
Morgen weer een mooi dagje, Heteren (dat is er zo één, vroeg op...) - Lisserbroek in een Opel Corsa 1.2 dieselgevolgd door Amsterdam - Barneveld (jaja, terug naar...) in een Polo 1.4 en dan nog Bussum - Veenendaal in een Golf 1.6, beiden benzine. Ben allang blij dat het geen vestigingswerk is en het geen bestelbusjes zijn
Moet mezelf wel iets verduidelijken misschien, het was niet onvriendelijk, wel vrij zakelijk, maar het was ook vrij druk die dag volgens mij. Richting het einde van de dag was de druk er wat af en werd iedereen wat spraakzamer. De start kwam dus wel een beetje vreemd over bij mij, maar ach.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef CvHof het volgende:
[..]
Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.
@Irritatie lekker verhaal hoor! Dat DB-materieel is idd prima!
Ik heb ook wel eens zo'n km-stand gehad met een Mondeo ofzo. Vind het op een of andere manier dan toch iets minder prettig rijden.
Die GTC's zien er wel knap uit zien maar het kan me idd voorstellen dat die achterkant niet ten goede komt aan het zicht. Recaro zal best goed zitten maar vind ik wel wat overdreven in zo'n auto hoor, dan wordt het zo'n semi-petjesbak
edit: interpunctie toegevoegd, need caffeine![]()
![]()
Morgen ook weer, ben benieuwd. Behoorlijk wat Volvo's de laatste tijd, dus daar hopen we dan maar weer op![]()
![]()
Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is..
Ik ben trouwens nog nooit in Born geweest in m'n anderhalf jarige EW-carrière![]()
![]()
Idem! Mag zo blijven ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog nooit in Born geweest in m'n anderhalf jarige EW-carrière![]()
Lange ritten zijn fijn, maar wat OV betreft is het in de randstad een stuk beter geregeld, bussen die vaker dan 1x per uur rijden bijvoorbeeld![]()
![]()
Vaak zijn die industrieterreinen alleen nog zo slecht bereikbaar dat je niet zo gek veel aan openbaar vervoer hebt (heb pas een keer 20 minuten moeten lopen in Amsterdam, omdat er geen bus dichterbij stopte. Dat was dat verhaal met die spitsbus van vanochtend). Om over Breda, toch een aardige stad, maar te zwijgen
Zijn er eigenlijk ook afleverplekken in het noorden des lands?![]()
Ja, waar ik vanochtend was. Zelfde bedrijf als Breda. Bussen rijden daar alleen in de spits of je moet 20 minuten lopen naar een bushalte voor een bus die 2x per uur gaat. Wieuwert ofzo schijnt ook gevreesd te zijn. En verder gewoon de autodealers op de industrieterreinen hier. OV is daar ook kut geregeld.
In Amsterdam heb ik bij één van mijn eerste ritten eens 50 minuten gelopen naar Amsterdam Sloterdijk omdat de bussen daar niet reden door de sneeuw
Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Panthera. het volgende:
Vaak zijn die industrieterreinen alleen nog zo slecht bereikbaar dat je niet zo gek veel aan openbaar vervoer hebt (heb pas een keer 20 minuten moeten lopen in Amsterdam, omdat er geen bus dichterbij stopte. Dat was dat verhaal met die spitsbus van vanochtend). Om over Breda, toch een aardige stad, maar te zwijgen
Zijn er eigenlijk ook afleverplekken in het noorden des lands?
Edit: Ik ben wel een paar keer in Wieuwert geweest, maar daar halen ze je altijd van het station en brengen ze je er ook naartoe. Dat is echt beter, want ze weten dat de bussen nogal kut zijn.![]()
Jep, die ja. Is praktisch het enige adres waar ik start in Groningen. Als ik dáár niet start, moet ik vaak beginnen in Assen. Die man van dat bedrijf die daar zit is altijd dezelfde en die kent mij inmiddels ook wel. Vanochtend keek hij zelfs raar op, toen ik een auto kwam brengen in plaats van halenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.
Autodealers zullen vooral ophaalplekken zijn lijkt me, maar hopen dan dat ik eens wat in het noorden moet brengen. Moet jaren (denk meer dan 10) geleden zijn dat ik voor het laatst boven Zwolle ben geweest![]()
![]()
Ja inderdaad. Je hebt daar natuurlijk ook helemaal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Autodealers zullen vooral ophaalplekken zijn lijkt me, maar hopen dan dat ik eens wat in het noorden moet brengen. Moet jaren (denk meer dan 10) geleden zijn dat ik voor het laatst boven Zwolle ben geweest![]()
![]()
Nee hoor, begin ook wel eens bij een dealer. Zijn dan vaak voorloop auto's die je daar ophaalt. Zo moest ik een Civic Hybride bij een Volvo-dealer halen als eerste rit van de dag en een Ford bij de Nissan-dealer
Ik vind dat wel een chille man, mag daar graag zijn. Maar ik moet inderdaad praktisch altijd daar beginnen. Overigens eindigde ik daar laatst, ik naar de bus lopen in de veronderstelling dat er tegenover de bushalte waar je uitstapt ook wel een de andere kant op zit, maar niet dus. Plus dat de bussen daar alleen 's ochtends en laat op de middag vaak rijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jep, die ja. Is praktisch het enige adres waar ik start in Groningen. Als ik dáár niet start, moet ik vaak beginnen in Assen. Die man van dat bedrijf die daar zit is altijd dezelfde en die kent mij inmiddels ook wel. Vanochtend keek hij zelfs raar op, toen ik een auto kwam brengen in plaats van halen![]()
Nee, ik bedoel afleveren. Want ik denk niet dat ze met het OV naar Groningen sturen om een auto op te halen daar![]()
![]()
Ik ben nog maar één keer in Groningen geëindigd, volgens mij proberen ze je altijd vanuit je woonplaats te laten starten, maar eindadres maakt niet zo veel uit.
En als er je in Groningen moet zijn zeer waarschijnlijk bij die grotere leasemaatschappij waar joppie het al over had.![]()
Ik ben trouwens maar één keer in mijn woonplaats gestart en ook geëindigd.. En dat was met een wissel terug naar m'n startadres.![]()
Moet eerlijk zeggen dat het al weer tijden geleden dat ik in Groningen gestart ben bij dat bedrijf....Heb tussendoor al een aantal andere bedrijven in Groningen gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Viezze het volgende:
Ik ben nog maar één keer in Groningen geëindigd, volgens mij proberen ze je altijd vanuit je woonplaats te laten starten, maar eindadres maakt niet zo veel uit.
En als er je in Groningen moet zijn zeer waarschijnlijk bij die grotere leasemaatschappij waar joppie het al over had.
Overigens 1x een auto daar moet ophalen en later op de dag weer een andere moeten afleverenKon de fiets mooi laten staan.
![]()
Vindt het nog wel een eind weg, zou denk ik als nog met de bus gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat het al weer tijden geleden dat ik in Groningen gestart ben bij dat bedrijf....Heb tussendoor al een aantal andere bedrijven in Groningen gehad.
Overigens 1x een auto daar moet ophalen en later op de dag weer een andere moeten afleverenKon de fiets mooi laten staan.
Ik ben ook wel eens gestart bij prive adressen (uiteraard), bij die grotere telecomprovider met die leuke busjes en wel een paar keer bij die VW/audi/seat dealer.![]()
Dat zei ik inderdaad ook al op de vorige paginaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een chille man, mag daar graag zijn. Maar ik moet inderdaad praktisch altijd daar beginnen. Overigens eindigde ik daar laatst, ik naar de bus lopen in de veronderstelling dat er tegenover de bushalte waar je uitstapt ook wel een de andere kant op zit, maar niet dus. Plus dat de bussen daar alleen 's ochtends en laat op de middag vaak rijdenIk ben er nu achter, dat als je met de bus terug wilt naar CS, je moet lopen naar de Gotenburgweg en dat is ongeveer 14 minuten volgens Google maps
Anders moet je lopen naar de Europaweg en dan 178 nemen voor de oude IKEA langs, maar ook dat is 18 minuten
Het is trouwens dat er een flat tussen zit en de Euroborg er tussen staat, maar anders kon ik dat bedrijf zien liggen vanuit mijn raamOngeveer 10 minuutjes fietsen voor mij, dus als ik ooit nog eens een wissel heb met begin en eind bij dat bedrijf, ga ik ook mooi op de fiets.
Ja, welke bus wou je anders nemen? De 9 naar Driebond is ook de enige die daar stopt
Huh? De Gotenburgweg is minder ver lopen, het is naar de halte waar je normaal uit stapt en dan heel iets verder. Ik ben toen maar gewoon gaan zoeken, 9292ov op mijn telefoon dacht dat ik het gelijknamige adres in Delfzijl bedoelde en gaf dus een heel raar reisadviesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad ook al op de vorige paginaIk ben er nu achter, dat als je met de bus terug wilt naar CS, je moet lopen naar de Gotenburgweg en dat is ongeveer 14 minuten volgens Google maps
Anders moet je lopen naar de Europaweg en dan 178 nemen voor de oude IKEA langs, maar ook dat is 18 minuten
Het is trouwens dat er een flat tussen zit en de Euroborg er tussen staat, maar anders kon ik dat bedrijf zien liggen vanuit mijn raamOngeveer 10 minuutjes fietsen voor mij, dus als ik ooit nog eens een wissel heb met begin en eind bij dat bedrijf, ga ik ook mooi op de fiets.
Lijn 9 gaat toch ook ineens een paar uur niet? Dat is wel iets om rekening mee te houden als ik daar overdag een keer kom![]()
![]()
Nou er stoppen wel andere bussen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, welke bus wou je anders nemen? De 9 naar Driebond is ook de enige die daar stoptO.a. Q-liners.
![]()
Lijn 9 gaat inderdaad tot 9:30u en dan pas vanaf 16:00u weer ofzo kwam ik vandaag achter. Ik typte op 9292ov in dat ik om 10:00u vanaf het Skagerrak wou vertrekken, en toen zei die dat ik naar de Gotenburgweg moest en dat was 14 minuten lopen...#26 || Luciano da Silva![]()
Zie het al, jij bedoelt de andere kant van de Gotenburgerweg, Lijn 73. Wist niet dat die daar ging, weet ik dat nu ook weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
Lijn 9 gaat inderdaad tot 9:30u en dan pas vanaf 16:00u weer ofzo kwam ik vandaag achter. Ik typte op 9292ov in dat ik om 10:00u vanaf het Skagerrak wou vertrekken, en toen zei die dat ik naar de Gotenburgweg moest en dat was 14 minuten lopen...Sowieso geeft 9292ov rare dingen aan, controleer altijd Google maps of het een beetje klopt qua lopen en of er geen halte dichter bij is
Edit: Is wel meer dan 14 minuten lopen vrees ik voor je
Edit2: Moet je daar morgen heen? Het lijkt op google maps sneller om naar de Bornholmstraat te lopen. Gaat ook nog een extra lijn.![]()
Nee, ik hoef morgen nog niet te werken. Maar ik zat puur uit nieuwsgierigheid te kijken waar ik voor de volgende keer naar toe kon. Ben vandaag uit pure wanhoop naar de Meeuwerderweg gelopen
Gezellig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef joppie_saus het volgende:Ben vandaag uit pure wanhoop naar de Meeuwerderweg gelopen
![]()
![]()
Nou, niet echt, want ben er twee haltes verder maar weer uit gegaan omdat ik toen op het dichtst mogelijk bij mijn huis was
Die stopt voor m'n huisquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, niet echt, want ben er twee haltes verder maar weer uit gegaan omdat ik toen op het dichtst mogelijk bij mijn huis was![]()
![]()
Nou, dan heb ik bij jou in de voortuin gestaan, haha
Trouwens, het is nu duidelijk dat je geen reistijd uitbetaald krijgt als je het afhaaladres in je eigen woonplaats hebt. Maar hoe zit dat met een auto afleveren in je woonplaats? Krijg je dan ook de reistijd van het afleveradres naar het station (beide dus in eigen woonplaats) niet meer betaald?
[ Bericht 50% gewijzigd door joppie_saus op 23-03-2011 09:31:47 ]#26 || Luciano da Silva![]()
Ik kwam laatst een EWer tegen die zei van niet. Dat je dan dus eigenlijk al thuis bent, daarnaast had hij t erover dat als je in je woonplaats moet beginnen je ook genaaid werd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, dan heb ik bij jou in de voortuin gestaan, haha
Trouwens, het is nu duidelijk dat je geen reistijd uitbetaald krijgt als je het afhaaladres in je eigen woonplaats hebt. Maar hoe zit dat met een auto afleveren in je woonplaats? Krijg je dan ook de reistijd van het afleveradres naar het station (beide dus in eigen woonplaats) niet meer betaald?
Niet mijn woorden en idk. Tot nu toe altijd minstens een uur moeten reizen naar mn eerste rit.![]()
Hoop dat t morgen drukker is dan! Alleen morgen vrij dus zou toch wel weer leuk zijn om aan de slag te kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren dan dus maar 2 uurtjes gewerkt.. Lekker dan![]()
Nou ja, ik was vandaag ook beschikbaar maar ben niet gebeld. Morgen school, dan vrijdag maar weer.#26 || Luciano da Silva![]()
Ik woon ook in een kleine plaats, dus ook geen last van. Maar goed, bij mij gaat de bus ook maar eens in het half uur en voor de bus die eens per 10 minuten gaat moet ik 10 minuten lopen. Altijd dus wel minstens 20 minuten onbetaalde reistijd heen en terug.
Zit nu in het zonnetje te wachten op de bus naar m'n eindstation. Voor de vorige was ik net te laat maar ik zit prima hier![]()
![]()
Ah mooi net gebeld voor morgen:
uurtje rijden met een VW Transporter (T5) en vervolgens nog half uurtje rijden met een Volvo V50. Ben al blij dat ik werk heb. Volgens EW was het rustig!![]()
Ik merk het, nog niet gebeld...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef charlie511 het volgende:
Ah mooi net gebeld voor morgen:
uurtje rijden met een VW Transporter (T5) en vervolgens nog half uurtje rijden met een Volvo V50. Ben al blij dat ik werk heb. Volgens EW was het rustig!![]()
fuu mn eerste ritje is nu komen te vervallen en heb een vervangende rit gekregen. Helaas sluit het niet meer zo mooi aan. Ach zolang ik betaald wordt voor een paar km extra met ov vind ik het prima. je hebt toch de gehele dag!![]()
Idd rustig, werd ook net pas gebeld voor morgen. Focus en Ibiza met eindpunt Veenendaal wat voor mij een dikke 2 uur naar huis OV'en is, kan ik eindelijk eens voor m'n tentamen gaan leren.
![]()
Ik moet morgen bij een lease maatschappij in Almere zijn. Waar moet je de auto dan parkeren? Want de ritgegevens bevatten een link die niet werkt.![]()
Denk dat ik het dezelfde is als waar ik moet zijn want mijn link werkt ook niet. Je moet de poort doorrijden, dan de buffer in door de lage toegangsdeur te nemen en daar kun je parkeren. Geloof dat het de eerste 4 rijen zijn, wijst zich eigenlijk vanzelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef charlie511 het volgende:
Ik moet morgen bij een lease maatschappij in Almere zijn. Waar moet je de auto dan parkeren? Want de ritgegevens bevatten een link die niet werkt.![]()
Ik denk bij the big one. Daar is het gewoon door het grote hek links van het gebouw rijden en dan bij de lage (tweede) ingang binnen parkeren.![]()
Ligt er aan ja, als het bij de grote is inderdaad door het hek rijden en dan de garage in. Spreekt voor zich waar je erin moet, want er zijn 2 ingangen maar bij eentje staat dat het daar verboden in te rijden is.
Als het bij de gelijknamige bank en dezelfde als Breda is, dan gewoon op een willekeurige parkeerplek voor de deur.![]()
Het is idd de big one. Ik zal morgen dan wel vanzelf zien. Wel grappig dat anderen bijna meteen weten welke je bedoelt zonder maar een naam te noemen!![]()
Spreekt niet voor zich, eerste keer dat ik er was reed ik daar zo inquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt er aan ja, als het bij de grote is inderdaad door het hek rijden en dan de garage in. Spreekt voor zich waar je erin moet, want er zijn 2 ingangen maar bij eentje staat dat het daar verboden in te rijden is.
Als het bij de gelijknamige bank en dezelfde als Breda is, dan gewoon op een willekeurige parkeerplek voor de deur.![]()
![]()
Net ook hier aangemeld als EW chauffeur.
Vandaag toevallig nog in Almere bij the big one geweest, ford transit t200 afgeleverd.
Andere was een wissel in op fietsafstand.
[ Bericht 11% gewijzigd door ajaxcruijff op 23-03-2011 19:23:56 ]![]()
Nice dat je hier bent, maar we hebben hier de afspraak dat we geen namen noemen van klanten van EWIn welke regio werk je?
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechtsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Spreekt niet voor zich, eerste keer dat ik er was reed ik daar zo in![]()
![]()
Haha o ja, die deuren. Ik snapte er ook niks van de eerste keer. Nu is het niet meer zo moeilijk
Hehe, oke, weet ik dat ook weer:)quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef joppie_saus het volgende:
Nice dat je hier bent, maar we hebben hier de afspraak dat we geen namen noemen van klanten van EWIn welke regio werk je?
Werk in regio Amsterdam, voornamelijk startend vanaf het zuiden:)![]()
Eerste keer ging ik bij het grote kantoor naar binnen, keken ze me vreemd aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechts![]()
Om het je simpel te maken; je moet dat gat hebben met daarboven een rood-witte hoogtebalk en links van de ingang als je net binnen bent staat een bord speciaal voor ons hikers waar we moeten parkeren.#26 || Luciano da Silva![]()
En vooral hoe te parkeren.
Leuk kenteken van onderweg: 20nzl3, kijk en geniet.
Trouwens, hebben jullie al een keer op locatie ergens gewerkt?![]()
Lees het topic even door, staan mijn ervaringenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef ajaxcruijff het volgende:
En vooral hoe te parkeren.
Trouwens, hebben jullie al een keer op locatie ergens gewerkt?![]()
![]()
M3, bijzonder manquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef ajaxcruijff het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb niks met auto's. Natuurlijk rij ik voor EW liever een A4 dan een Panda, maar ik word er verder niet warm of koud van. Ik was paar week terug op Monza toen daar een trackday met Porsche's, Lambo's en Ferrari's was. Nou, na twintig minuten had ik het wel gezien. Die vriend van me die mee was bleef maar kwijlen en uiteindelijk heb ik daar bijna drie uur in de pitstraat gestaan
En voor degene die wel warm wordt van dure auto's, paar fotootjes:
[ Bericht 27% gewijzigd door joppie_saus op 23-03-2011 20:17:47 ]#26 || Luciano da Silva![]()
Lijkt me vooral leuk om in te rijden. Om te zien is het even leuk, maar ik hoef niet alle 0-100 tijden te weten enzo. Maar ik zag vandaag een Rolls-Royce Phantom bij ons in het dorp rijden, die zou ik best naar Noord-Friesland willen brengen opzich![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechtsIk ook. Ik had de auto nog buiten laten staan en heb het toen aan een verkoper gevraagd.
![]()
Het lijkt me leuk om al die farari's e.d. een keer te rijden en dan een keer hard op trekken. Als je eenmaal gereden hebt heb je het na een tijd wel gezien, maar om gewoon even de brute kracht te voelen...![]()
Geloof me, het is verslavend en je wil meteen nadat je klaar bent weer. Ik heb niet in ferrari's gereden, maar met een wedstrijd wel gewonnen en op zandvoort 911s en Aston Martins gereden. Het is echt verslavend, en dat was dan alleen nog in colonne rijden. Zo verslavend en (voorlopig) onbereikbaar....quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:21 schreef charlie511 het volgende:
Het lijkt me leuk om al die farari's e.d. een keer te rijden en dan een keer hard op trekken. Als je eenmaal gereden hebt heb je het na een tijd wel gezien, maar om gewoon even de brute kracht te voelen...![]()
Jaloers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:24 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Geloof me, het is verslavend en je wil meteen nadat je klaar bent weer. Ik heb niet in ferrari's gereden, maar met een wedstrijd wel gewonnen en op zandvoort 911s en Aston Martins gereden. Het is echt verslavend, en dat was dan alleen nog in colonne rijden. Zo verslavend en (voorlopig) onbereikbaar....![]()
Ben nu net op de afhaal locatie voor rit 1. Blijkt alleen dat receptie der niets van af weet en de mensen die er wel wat van afweten, die zijn vrij xD Lekker wachten met een bakkie erbij!![]()
Omdat ik gestopt ben met mijn studie, ben ik in ieder geval tot september op non-actief.![]()
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.![]()
ja de lp570-4quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:54 schreef joppie_saus het volgende:
Lamborghini Gallardo Superleggera?![]()
Okok.
Het is echt rustig bij EW of niet? Ben nog altijd niet gebeld voor morgen..#26 || Luciano da Silva![]()
Ik ben ook nog niet gebeld. Ik kan zelfs vanuit een andere regio morgen. Om 12:45 heb ik dat zelf nog extra doorgegeven, maar toen was er nog niets beschikbaar.![]()
Was deze week 2x beschikbaar en heb 2x gewerkt, werd wel iedere keer pas erg laat gebeld dus het zal idd wel rustig zijn.![]()
Oké wie weet. Als je inzetbaar bent vanuit een andere regio na school zoals ik morgen moet je dat eigenlijk altijd nog wel een keer telefonisch doorgeven, anders ben je bij voorbaat al kansloos. De keren dat ik heb gewerkt na school heb ik dat en bij m'n beschikbaarheid gezet en gebeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef enpe het volgende:
Was deze week 2x beschikbaar en heb 2x gewerkt, werd wel iedere keer pas erg laat gebeld dus het zal idd wel rustig zijn.![]()
Morgen gewoon 3 ritjes hoor!
Nieuwegein - Vessem
Hapert - Almere
Almere - Nieuwegein
Jammer dat het geen auto's zijn om hier neer te zetten![]()
Nou ja het is nu 1700u geweest dus met een beetje geluk morgen nog een spoedje..#26 || Luciano da Silva![]()
Had gisteren EW aan de lijn en daar zeiden ze al dat het heel rustig was.
Ik zit altijd te denken dat de plaatsten waar ik langs kom gaten zijn (bussen die soms maar om de 2 uur gaan) maar het blijkt dat mijn woonplaats nog wel het grootste gat is! Zou 4 uur hebben moeten wachten op de volgende bus. Gelukkig kon mn pa me ophalen na bevestiging van EW. Km's mag ik declareren, is denk nog altijd goedkoper als taxi bellen.![]()
Misschien volgende week beter! Krijg net een mailtje van EW:
"VEEL AUTOTRANSPORTEN VOLGENDE WEEK! (MAANDWISSEL' "
Zou goed uitkomen, ga volgende week na drie weken niks weer aan de gang.
Vind het altijd zo lullig als ik voor een (bv) dinsdag niet ben gebeld en daarna woensdag (wanneer ik dan weer net niet kan) steeds smsjes/twitterberichten langs zie komen dat ze hard mensen nodig hebbenHerkenbaar?
![]()
Ik heb het mailtje net ook gelezen. Des te frustrerender dat ik dan niet gebeld ben voor morgen.. Eens kijken of ik volgende week die twee dagen beschikbaar ben, maar ik neem die e-mailtjes altijd met een korrel zout. Volgens mij is het vaak ook een "just in case" oproep.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef CvHof het volgende:
Misschien volgende week beter! Krijg net een mailtje van EW:
"VEEL AUTOTRANSPORTEN VOLGENDE WEEK! (MAANDWISSEL' "
Zou goed uitkomen, ga volgende week na drie weken niks weer aan de gang.
Vind het altijd zo lullig als ik voor een (bv) dinsdag niet ben gebeld en daarna woensdag (wanneer ik dan weer net niet kan) steeds smsjes/twitterberichten langs zie komen dat ze hard mensen nodig hebbenHerkenbaar?
![]()
Ben volgende week woensdag en vrijdag beschikbaar, ben dus benieuwd.
Voor morgen ook niet gebeld, maar vind het niet zo erg. Afgelopen 2 weken 5 dagen gewerkt, een dagje aan school komt ook wel goed uit.![]()
Hmm, zo te horen late belletjes. Dit gezien ik dinsdag al om half 11!!! werd gebeld en voicemail erbij had. Maar vanochtend ook weer een sms of ik op locatie bij the big one kon werken. Maar heb eerder op school gezeten:P
Trouwens, krijgen jullie die smsjes ook altijd pas een uur naar verzending?![]()
Beuh. Zelfs geen spoedje. Dan maar hopen dat er volgende week weer genoeg werk is, ik verveel me dood ATM
Ben gister aangenomen bij AutoReset. Het lijkt een heel professioneel bedrijf, ben benieuwd! Eindelijk aan het werk dus volgende week.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Gefeliciteerd! Hebben ze al een behoorlijke studentenpool opgezet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben gister aangenomen bij AutoReset. Het lijkt een heel professioneel bedrijf, ben benieuwd! Eindelijk aan het werk dus volgende week.![]()
70 man momenteel, maar ze hebben wel veel ritten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hebben ze al een behoorlijke studentenpool opgezet?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Kreeg nog een smsje of van haarlem naar grunn te gaan. Nog nooit die regio op, en net vandaag op schoolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef joppie_saus het volgende:
Beuh. Zelfs geen spoedje. Dan maar hopen dat er volgende week weer genoeg werk is, ik verveel me dood ATM![]()
Wat een mailtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Panthera. het volgende:
Tsjonge, ik was bijna vergeten dat de klok een uur vooruit zou gaanSlaat echt nergens op
![]()
Een minuut geleden nog gebeld voor een spoedritVeenendaal - Leiden. Weet nog niet wat voor auto, maar ik vind het prima
![]()
![]()
Ik ben ook weer in het land, kan helaas nog niet werken de komende week.
Wat een mailtje zeg, iedereen zou gewoon uit protest een uur later moeten beginnen maandag.![]()
![]()
Ach, ik snap het nut van dat mailtje ook niet helemaal. Ik bedoel, als je vergeet de klok een uur te verzetten, merk je dat zondag toch nog wel?#26 || Luciano da Silva![]()
Nou ja, ik maak me er nog best zorgen over nu ik er zo aan denk haha. Zondagochtend om 8 uur vertrek voor de uitwedstrijd
Maandag Vlaardingen - Almere in een Opel Astra 1.4, dan Haarlem - Rotterdam in een Mercedes B200 CDI en ten slotte Rotterdam - Rotterdam (, maar het is afleveren/ophalen op 1 adres
) in een Audi A5 Coupe. Ik klaag niet
![]()
![]()
Ik ben ook voor beschikbaar voor maandag maar ben er bang voor. Anders kan ik donderdag/vrijdag nog wel en dan zal het wel weer drukker worden
@irritatie, qua auto's mag je zeker niet klagen![]()
![]()
hmm, ik lees alleen maar auto's waar ik wel vaker in wil rijden. Maar mogelijk dat ik maandagochtend nog naar ze bel. Weet namelijk nog niets van school betreft volgende week:(![]()
Zit hier trouwens ook een chauffeur die ik woensdag tegenkwam? Die reed van Kampen naar Amsterdam en van Hoofddorp naar Apeldoorn. Zou wel geinig zijn als ik die hier tegen kwam.:P![]()
Ik heb maandag een Fiat Punto / Opel Insignia / Volkswagen Passat.
De website van Easy Way ziet er wel flitsend en modern uit. Ik vraag mezelf wel af wat precies de toegevoegde waarde is van het portal, maar wie weet gaat dat nog blijken. In de eerste instantie had ik zoiets van poe wat kan ik hier allemaal mee en wat staat er allemaal op.![]()
Ik mag maandag ook weer aan de slag. Assen - Meerkerk, groot feest dus, en Dordrecht - Barneveld. In een hyundai tucson en een opel vivaro.![]()
Ik moet terug naar Wieuwert trouwens..maar die brachten je toch naar het station terug?#26 || Luciano da Silva![]()
yepquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet terug naar Wieuwert trouwens..maar die brachten je toch naar het station terug?![]()
Ik zou eerst twee ritten hebben, maar toen ik keek stond er nog een bij. Gelukkig, want de eerste twee is een wissel en daar ben je altijd zo klaar mee.
Edit: dit wordt de 2e keer dat ik een Insignia ga rijden, alleen wederom de 1.6 benzine versie. Qua prestaties is dat ook minimaal vind ik.![]()
Mooi, ik kan ook weer aan de bak.
Drie weken door tentamenstress niet kunnen werken dus meteen alle beschikbare plekjes beschikbaarheid ingevuld.
Zodoende maandag voor school nog even Breukelen - Zeist en v.v. in een Peugeot 508 en 5008.
Daarna meteen door naar college van 1330 tot 1715, lekker dat ik toch nog een paar uurtjes kan pakken![]()
![]()
Zo, ben er ook weer, toch weer een dikke vier uurAuto was een C3 Picasso, moest hem in hartje Leiden inleveren. Wat een onoverzichtelijke chaos is dat zeg, met grachtjes, nauwe straatjes, etc
wel leuk, weer eens wat anders dan de afrit af en het industrieterrein op.
Stond eerst ook nog op de verkeerde straat, Google had mijn eindbestemming niet goed. Nog nooit gehad.![]()
Ik moet een auto afleveren in Amsterdam en er ook weer een ophalen.. Ik kijk even bij 9292.. Is het gewoon 1 uur reizen hè! Onvoorstelbaar.. Ik ben gewoon al in Amsterdam.![]()
Welcome to the city!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:
Ik moet een auto afleveren in Amsterdam en er ook weer een ophalen.. Ik kijk even bij 9292.. Is het gewoon 1 uur reizen hè! Onvoorstelbaar.. Ik ben gewoon al in Amsterdam.![]()
Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is dramaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:
Ik moet een auto afleveren in Amsterdam en er ook weer een ophalen.. Ik kijk even bij 9292.. Is het gewoon 1 uur reizen hè! Onvoorstelbaar.. Ik ben gewoon al in Amsterdam.Maar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam (
) is het OV veel beter.
![]()
Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is dramaMaar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam (
) is het OV veel beter.
![]()
Noord-Oosten is wel ok inderdaad, moest ik woensdag ook zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.![]()
Gespot: Easywayer bij TNT Post in Elburg. Wie was het?
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.![]()
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is![]()
![]()
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaatsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is.
![]()
Dat is al beslotenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats.
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt
![]()
![]()
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectiefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is al besloten
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt
![]()
![]()
Huh? Ik start eigenlijk altijd in Rotterdam en woon hier ook. Dus als ik dan een half uur moet reizen krijg ik deze niet uitbetaald? Dan ga ik mijn uren toch maar eens beter bij houden om te kijken of dit echt zo is. Zou ik wel heel raar vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief![]()
Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is al besloten
![]()
![]()
Reistijd naar je beginadres binnen de eigen woonplaats wordt sowieso niet meer vergoed, ongeacht waar je start.#26 || Luciano da Silva![]()
Het enige dat ik zwart op wit kan vinden is dat er staat dat je betaald krijgt vanaf het dichtsbijzijnde (bus)station. De rest heb ik alleen maar 'gehoord' maar ben er daarom ook niet zeker van of het echt zo is. Als ik bv naar mn uren kijk heb ik wel het idee dat ik vanaf de bushalte betaald heb gekregen voor mn huis, waar één lijn stopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt"![]()
Zoals ik laatst ook al zei klopten mijn uren van januari en februari precies, en ik start ook vrijwel altijd in mijn woonplaats waar ik al snel 15-30min onder weg ben, dus dat zou ik wel moeten merken. Ik start overigens wel altijd vanaf het station, dat is een paar minuten fietsen vanaf mijn huis.![]()
En hebben we allemaal zin om te werken morgen? Ik wel! Zeker als het weer zo blijft.
Ik heb zelfs vandaag een nieuw klembord gekocht () omdat de andere zijn beste tijd wel had gehad.
![]()
Ook al zo'n toffe aankoopquote:Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook ja
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen. Ik had eerder zo'n budget HP printertje.. Heb nu zo'n kleine laserprinter van Samsung.. Ik bleef eerder inkt halen voor die HP.. Echter, ik moet nu wel in een keer 50 euro uitgeven ofzo voor die toner, maar je doet er eeuwig mee.
![]()
Tja, ik doe het nog gewoon ouderwets met inktMaar het is wel een all-in-one, dus ik kan tenminste gebruik maken van de digitale ritbon dus ik vind het wel prima
![]()
![]()
Als ik die Ritbon formulier online formulier invul, hoef ik dan geen ritbon op te sturen? Heeft iemand wel eens meegemaakt dat de ritbonnen niet zijn aangekomen? online of per post![]()
Nee, dat hoef je dan niet meer op te sturen. Ik heb inmiddels thuis een enorme stapel transportformulieren liggen omdat ik die eigenlijk niet weg durf te gooien
Heb trouwens nog nooit meegemaakt dat ze niet aankwamen, zowel per post niet als digitaal niet.![]()
Yes. Gebeurde niet heel vaak, maar wel een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij in de regio echt zelden. Dit is pas de 2e keer sinds ik bij ze in dienst ben. Ik geloof dat Maharbal in het noorden eerder wel wat vaker ritten op een zaterdag kreeg aangeboden.![]()
Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik doe het nog gewoon ouderwets met inktMaar het is wel een all-in-one, dus ik kan tenminste gebruik maken van de digitale ritbon dus ik vind het wel prima
Hoe vullen jullie eigenlijk het vakje auto ingeleverd bij in? Ik vergeet de helft van de keren te vragen of ze naast handtekening ook naam willen neerzetten![]()
![]()
Mag ook met fototoestel inderdaad, maar scannen vind ik toch echt veel makkelijker plus ik heb alleen de 2MP camera op mijn schitterende Nokia 6233, dus da's ook niet zo ideaalEn zo erg is dat inkt halen nou ook weer niet, op zich doe ik best lang met een cartridge en heel vaak haalt m'n pa het al
En als ik vergeet een naam te vragen zet ik gewoon een streepje naar in dat naamvakjeOp de papieren bonnen liet ik het vaak gewoon leeg, nooit problemen gehoord.
![]()
Als ik de auto bij de vestiging van een leasemaatschappij aflever / ophaal dan vind ik de naam niet zo belangrijk. Als ik de auto ophaal / aflever bij de (oude) berijder dan zeg ik altijd dat ik de naam + handtekening nodig heb. En dat vullen ze dan in. Gewoon een kwestie van het jezelf aanleren en discipline hebben om het toe te blijven passenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?
Hoe vullen jullie eigenlijk het vakje auto ingeleverd bij in? Ik vergeet de helft van de keren te vragen of ze naast handtekening ook naam willen neerzetten.
![]()
Daar heeft EW ook wel een handje van. Moet ik de auto ophalen bij een priveadres.. Staat er.. Cp receptie. Ghehequote:![]()
Moet morgen ook weer naar een privé adres, ben benieuwd of er iemand thuis is...altijd weer een verassing of er open wordt gedaan.![]()
Of opent in een badjas!*truestoryquote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef enpe het volgende:
Moet morgen ook weer naar een privé adres, ben benieuwd of er iemand thuis is...altijd weer een verassing of er open wordt gedaan.![]()
Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruisquote:
Badjas heb ik ook wel eens gehad inderdaad, ik was er om half 9 en ze dachten dat de auto pas 's middags opgehaald zou worden. Dus toen kreeg ik een kop koffie en ging die man nog even snel alle troep uit de auto halen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruis![]()
![]()
![]()
Ik heb ook eens gehad dat op een privé adres man én vrouw allebei ziek waren, zaten in de woonkamer in de ochtendjas aan een slap kopje thee en een cracker![]()
![]()
Privéadressen vind ik altijd wel leuk. Daar heb je vaak de leukste gesprekken. Laatst werd ik nog tijdens de ochtendhectiek aan de bar in de keuken neergeplant met een kop thee.. Die moeder liep ook gewoon in d'r badjas.![]()
Ik heb morgen ook een priveadres, auto brengen en meteen eentje halen. Ben benieuwd waar ik in terecht kom![]()
![]()
Top, EW heeft mij tijden gegeven die gewoon niet haalbaar zijn. Tussen 9 en half 10 een auto ophalen in Assen en naar Meerkerk brengen, en dan tussen 11 en 13 in Dordrecht de volgende ophalen..morgen maar even bellen dus![]()
Als je bij een bedrijf moet halen morgen in Assen, gewoon om 8 uur voor de deur staan als ze open gaan. Doe ik ook altijd. Auto's staan altijd wel klaar.#26 || Luciano da Silva![]()
Wel vreemd trouwens, ik heb vanmiddag een afleveradres in Rotterdam, maar het telefoonnummer dat EW erbij gezet heeft begint met 030![]()
![]()
Dat is ook best knap.
Ook wel een keer gehad dat ik in A'foort een auto moest ophalen, bleek een boerenweg te zijn. Belde ik later terug, bleek het inderdaad een hele andere straat te wezen, die wat makkelijker te bereiken was.Oke, ik houd mij eigenlijk altijd redelijk aan de tijden, maar je mag/kan dus altijd eerder komen?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef joppie_saus het volgende:
Als je bij een bedrijf moet halen morgen in Assen, gewoon om 8 uur voor de deur staan als ze open gaan. Doe ik ook altijd. Auto's staan altijd wel klaar.![]()
Ik denk dat het wel verschilt of je een privéadres hebt of een bedrijf. Als het een ex-lease auto is en hij staat gewoon bij het bedrijf geparkeerd vinden ze het (mijn ervaring tenminste) geen probleem als je er een half uurtje eerder bent. Heb wel eens gehad dat een klant te laat was met het terugbrengen van de ex-lease auto bij het bedrijf, dan heeft het dus geen zin om eerder te komen
Bis vincit, qui se vincit in victoria.![]()
Ik ben vanochtend een half uur eerder op mijn ophaaladres gekomen, was geen probleem. Net in Meerkerk was de bus te laat waardoor ik hem net gehaald heb, nu naar Dordrecht.![]()
Inderdaad, bij prive-adressen moet je niet voor half 9 aankomen vind ik, maar de meeste bedrijven gaan rond 8 uur open.
Ik ben weer klaar voor vandaag, zit nu in de trein terug vanaf Leeuwarden.#26 || Luciano da Silva![]()
ik ben ook weer thuis, weet niet of iemand last heeft gehad van die gekantelde vrachtwagen op de a59? Dat zag ik vlak voor m'n neus gebeuren, snel 112 gebeld en er waren al een stuk of 5 mensen aan het helpen, dus ben na het telefoontje maar weer doorgereden. Maar blijft kut om zoiets te zien gebeuren natuurlijk![]()
Een leasemaatschappij in Barneveld heeft de ingang op een andere plaats. Als je nu vanaf de snelweg komt, moet je niet rechtdoor bij de stoplichten, maar rechts en dan vrij snel een inrit over het bouwterrein links nemen. Op de oude manier kom je er niet meer in.
Ik ben ook onderweg naar huis. Mn Insignia werd een Fabia. Wel beter want ik heb die auto alleen mee mogen nemen vanuit Apeldoorn omdat ik een vervolgrit vanuit Amsterdam had. De leasemaatschappij in Amsterdam wilde die auto eigenlijk ook niet ghehe.![]()
Was je in Barneveld net dan? Ik was dan daarnaast, bij die veiling. Zit ook weer in de trein naar huis.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Mallet het volgende:
Een leasemaatschappij in Barneveld heeft de ingang op een andere plaats. Als je nu vanaf de snelweg komt, moet je niet rechtdoor bij de stoplichten, maar rechts en dan vrij snel een inrit over het bouwterrein links nemen. Op de oude manier kom je er niet meer in.
Ik ben ook onderweg naar huis. Mn Insignia werd een Fabia. Wel beter want ik heb die auto alleen mee mogen nemen vanuit Apeldoorn omdat ik een vervolgrit vanuit Amsterdam had. De leasemaatschappij in Amsterdam wilde die auto eigenlijk ook niet ghehe.![]()
Morgen eerste rit![]()
![]()
Van Amersfoort naar Groningen in een Corsa.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik had de trein naar ede wageninge van 14.25. Ik heb jou niet gezien.. De trein naar Amersfoort reed net weg toen ik de trap af liep.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Was je in Barneveld net dan? Ik was dan daarnaast, bij die veiling. Zit ook weer in de trein naar huis.![]()
En ik ben ook weer thuis. Laatste auto was geen A5, maar een Astra. Op zich geen probleem, want het was toch een ritje van 10 kilometer binnen RotterdamVerder niks bijzonders gedaan vandaag.
Wel toen ik van Almere naar Haarlem ging zat ik in de trein en toen ik gecontroleerd werd zei de conducteur dat je vanaf vrijdag verplicht in- en uit moet gaan checken bij de NS, ook als student, dus ik zou zeggen: let even op!![]()
Ik had de trein van 14.05 naar Amersfoort dus dat klopt dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik had de trein naar ede wageninge van 14.25. Ik heb jou niet gezien.. De trein naar Amersfoort reed net weg toen ik de trap af liep.
Het verbaasde me trouwens al enigzins waar de ingang van die leasemaatschappij was gebeleven maar nu snap ik het![]()
![]()
Ik was er vorige week en toen hoefde ik nog niet naar rechts, dus dat is dan zeer recentelijk gebeurd![]()
![]()
Gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Maharbal het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl(...)ars-op-de-nrburgring
Niks voor jullie?
Ik heb 'm al besteldZal even kijken. Komt nog wel weer dik honderd euro bij trouwens
![]()
![]()
zou easyway een foutje hebben gemaakt, ik moet morgen 2.45 minuten reizen naar m'n eerste adres. Het ligt wel afgelegen en ik heb ooit in het begin opgegeven dat ik ook wel eens vanuit een ander adres ( van m'n ouders ) zou kunnen werken dat er dan weer wel dichtbij dat adres ligt. Ik kan ze alleen niet bereiken omdat tmobile storing heeft![]()
Maar dan heb je wel wat, wil sowieso nog een keer op de Nordschleife rijden, hoe gaaf is dat in dit soort auto'squote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Maharbal het volgende:
Yep, kost je ongeveer ¤225, en dan moet je er nog naartoe![]()
Ik heb er zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat, wil sowieso nog een keer op de Nordschleife rijden, hoe gaaf is dat in dit soort auto's
Mooi ff een datum prikken ergens in de zomer ofzo![]()
ik ook, dus ik heb ff met een andere telefoon gebeld en ze hadden me idd niet kunnen bereiken, dus dat zou ik ook even proberen![]()
Eventjes gebeld en twee ritjes gekregen. Corsa en een Golf. Niet heel bijzonder, maar goed.#26 || Luciano da Silva![]()
Ik heb net ook maar gebeld en ook mijn huistelefoon maar opgegeven, anders komt er nooit iets van. Hadden nog geen ritjes, maar dat komt gok ik nog wel.![]()
Ik heb ook een poging gedaan, maar helaas geen ritten voor mij.
Edit: toch wel.. 308 + Ibiza.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mallet op 28-03-2011 17:22:32 ]![]()
Wel verantwoord bezigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Fleauris het volgende:
Ik was gelukkig wel gewoon bereikbaar. Morgen een Lexus RX400h(en een Polo bluemotion..)
![]()
Hopelijk woensdag weer werken. Laatste tijd nogal druk dus max. 1x per week aan het werk![]()
![]()
Hee, ik lees hier al een tijdje mee, en heb mezelf nu ook maar aangemeldIk ben nu 2 weken werkzaam als hiker bij Easyway zoals de meeste volgens mij die hier actief zijn. Ik kan morgen ook weer lekker aan het werk, van Rotterdam naar Barneveld in een golf en dan van Bunschoten naar Barneveld in een caddy
.
![]()
Vandaag voor college vier uurtjes gewerkt.
Breukelen - Zeist in een Peugeot 507. Reed niet oncomfortabel maar versnellingsbak schakelde niet fijn. Zowel niet in automaat als handgeschakeld. Had trouwens flippers achter het stuur, was wel grappig. Daarna weer terug in een 5007 wat prima ging.
Morgen maar liefst 4 ritten.
Badhoevedorp - Almere (Peugeot 207)
Lelystad - Hoofddorp (Renault Megane)
Rijsenhout - Hoofddorp (VW Transporter)
Hoofddorp - Almere (Peugeot 307)
Helaas qua auto's niet bijzonder maar toch weer lekker kilometers + uren maken.
Morgen toevallig iemand die in Almere aan het werk is?![]()
Zo te zien was er dus wel genoeg werk hierzo maar komt het gok ik door die storing van t-mobile dat ik niets heb gehoord.![]()
Je bedoelt denk ik de Peugeot 508? Die heb ik laatst handgeschakeld gehad, prima auto.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef CvHof het volgende:
Vandaag voor college vier uurtjes gewerkt.
Breukelen - Zeist in een Peugeot 507. Reed niet oncomfortabel maar versnellingsbak schakelde niet fijn. Zowel niet in automaat als handgeschakeld. Had trouwens flippers achter het stuur, was wel grappig. Daarna weer terug in een 5007 wat prima ging.
Morgen maar liefst 4 ritten.
Badhoevedorp - Almere (Peugeot 207)
Lelystad - Hoofddorp (Renault Megane)
Rijsenhout - Hoofddorp (VW Transporter)
Hoofddorp - Almere (Peugeot 307)
Helaas qua auto's niet bijzonder maar toch weer lekker kilometers + uren maken.
Morgen toevallig iemand die in Almere aan het werk is?![]()
Ja klopt, was 508 en 5008.
Flippers vond ik in deze auto beetje raar staan. Hij reed inderdaad prima, alleen de automaat schakelde laat en niet soepel. Was er een van een maandje oud, vond hem er ook best mooi uitzien, zowel van buiten als binnen.![]()
Welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef BAC92 het volgende:
Hee, ik lees hier al een tijdje mee, en heb mezelf nu ook maar aangemeldIk ben nu 2 weken werkzaam als hiker bij Easyway zoals de meeste volgens mij die hier actief zijn. Ik kan morgen ook weer lekker aan het werk, van Rotterdam naar Barneveld in een golf en dan van Bunschoten naar Barneveld in een caddy
.
De club wordt steeds groter.
Even over inchecken in de trein: ik kan het me niet voorstellen. Is helemaal nergens iets over in de media geweest / campagne voor gevoerd. Heb drie weken geleden ook al een conducteur gehad die zei dat je het maar beter wel kon doen om er aan te wennen. Ik vind het allemaal prima, maar ga pas inchecken als ik het meerdere keren te horen krijg. Sowieso vind ik het een totaal onzinnige handeling.![]()
Morgen Almelo - Lisserbroek in een Focus, daarna Katwijk - Almere in een LT35. Moet 'm trouwens afleveren bij de vestiging
Wie weet zien wij elkaar nog
@BAC92 welkom hier!
Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen.![]()
Ik zat vandaag op 45, maar gelukkig was het weer goed. Vanochtend moest ik wel een halfuur lopen toen het nog behoorlijk koud was. Morgen ongeveer bij elkaar wederom zoiets.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:
@BAC92 welkom hier!
Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen.![]()
Heb vandaag ook iets van 55 minuten gelopen, had gisteren een spiertje gescheurd met 't voetballen dus had het tempo van een schildpad...thank god dat 't lekker weer wasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:
@BAC92 welkom hier!
Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen..
Verder was 't niet zo'n bijzonder dagje. Op het privé-adres stonden ze zelfs al klaar met de sleutels.![]()
@ BAC92... Wil je in de OP?
@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik vind het ook een beetje vaag, die conducteur kon namelijk wel gewoon zien dat ik een studenten-OV had.... Ik kan er trouwens ook niks over vinden op de NS of DUO-site...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Panthera. het volgende:
[..]
WelkomDe club wordt steeds groter.
Even over inchecken in de trein: ik kan het me niet voorstellen. Is helemaal nergens iets over in de media geweest / campagne voor gevoerd. Heb drie weken geleden ook al een conducteur gehad die zei dat je het maar beter wel kon doen om er aan te wennen. Ik vind het allemaal prima, maar ga pas inchecken als ik het meerdere keren te horen krijg. Sowieso vind ik het een totaal onzinnige handeling.![]()
Is het trouwens erg lastig om in Almere op de juiste plek te parkeren? Volgens mij moet je nog even om het gebouw heenrijden en dan achterom rijden (dat krijg ik tenminste half duidelijk uit de info). Ervaringsdeskundigen zullen er hier genoeg zijn
Nee, de rotonde driekwart nemen, dan meteen rechts en het hek links van het gebouw inrijden. Dan de tweede ingang nemen en je zit in de garage.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Is het trouwens erg lastig om in Almere op de juiste plek te parkeren? Volgens mij moet je nog even om het gebouw heenrijden en dan achterom rijden (dat krijg ik tenminste half duidelijk uit de info). Ervaringsdeskundigen zullen er hier genoeg zijn![]()
Het staat ook wel aangegeven met borden, waar de EW en AR hikers moeten parkeren.#26 || Luciano da Silva![]()
Als je wilt mag je mij ook wel even in de eerste post zetten, regio Ede (weet niet precies hoe die genoemd wordt, kan ook Veenendaal zijn).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry.![]()
Ja is goed! ik ben hiker in de regio Rotterdam!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry.![]()
Ik check altijd in met mn OV. Eigenlijk zonder der echt bij na te denken, want meestal loop je toch langs zo'n paal. Daarnaast wordt ik tot nu toe iedere werkdag wel ergens gecontroleerd, scheelt toch weer gezeik![]()
![]()
Bijna iedereen is aan het werk volgens mij. Ik heb net mn eerste auto afgeleverd in Nieuwegein. Op naar Nijkerk.quote:![]()
Ik ben denk ik klaar voor deze maand. Zit nog hard te twijfelen of ik donderdag zal gaan werken, maar de studie wil ook aandacht![]()
![]()
Same here, volgende week tentamens dus nu in een dik sociaal isolement.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben denk ik klaar voor deze maand. Zit nog hard te twijfelen of ik donderdag zal gaan werken, maar de studie wil ook aandacht![]()
Mijn werk voor vandaag zit er ook weer op, zit nu in de trein naar huis. Prima dagje opzich, alleen heb bij mn eerste rit wel wat vertraging opgelopen door file en een ongeluk richting afoort, dus ben omgereden. Uiteindelijk netjes de auto afgeleverd en toen de caddy opgehaald, deze was trouwens nog best netjes en reed prima, hij is alleen niet vooruit te branden haha.![]()
Ik stond vast bij Amersfoort, was nog niet eens fatsoenlijk ingevoegd haha. Verder zit de eerste rit erop, wat een prachtig werk. Morgen weer 2 ritten.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Morgen ook 2 ritten, busjesdag. Vooral die laatste baart me zorgen, RDW: veewagen. Uit de transportinfo blijkt dat het waarschijnlijk om een Sprinter gaat die ingericht is voor paardentransport
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: