Onkostenvergoeding is 0,35 cent per gereden rit voor print/bel/porto kosten. Mijn bedrag komt niet helemaal overeen. Ik heb 5 uur minder gekregen, maar ik verwacht dat dat te maken heeft met het feit dat ik vanaf mijn bushalte heb geschreven. Soms wordt dat wel uitbetaald, maar soms is het minder en ik denk dat ze dan de tijd naar het station (en terug naar huis vanaf het station) eraf hebben gehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad inderdaad. Ik heb ook geen flauw idee wat het is moet ik eerlijk zeggen...
Deze maand heb ik dan weer een post "onkostenvergoeding" en een post "verschotten t.b.v. klanten" gekregen met een totaal van bijna 18 euro terwijl ik nooit iets heb voorgeschoten... (ja, getankt met de ESSO-pas). Het totale bedrag wat ik gekregen heb komt dan wel weer overeen met wat ik berekend heb.
Ah ja, da's waar van die onkostenvergoeding, maar het is me blijkbaar nooit opgevallen dat het onder die post staatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Onkostenvergoeding is 0,35 cent per gereden rit voor print/bel/porto kosten. Mijn bedrag komt niet helemaal overeen. Ik heb 5 uur minder gekregen, maar ik verwacht dat dat te maken heeft met het feit dat ik vanaf mijn bushalte heb geschreven. Soms wordt dat wel uitbetaald, maar soms is het minder en ik denk dat ze dan de tijd naar het station (en terug naar huis vanaf het station) eraf hebben gehaald.
Heb je kopieën gemaakt van je tankbonnen? Misschien vind je daar die 14 euro terug. Ze hebben vast een van die bedragen per ongeluk overgemaakt. Mooi meegenomen tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah ja, da's waar van die onkostenvergoeding, maar het is me blijkbaar nooit opgevallen dat het onder die post staat
Vind ik nog steeds die "verschotten t.b.v klanten" voor een bedrag van een ruime14 euro raar
Busjes staan bijna nooit op RDWquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het kenteken van het busje van het postorderbedrijf dat ik maandag van Delft naar Hilversum moet brengen is blijkbaar zo nieuw dat de site van het RDW geen resultaten vindt als ik hem door de kentekencheck haal
Hmmm, de Transits, Caddy's en weet ik het allemaal vind ik meestal wel. Heb laatst omdat ik heel erg weinig te doen had (en ik benieuwd was hoe oud die krengen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Busjes staan bijna nooit op RDWBehalve als het personenuitvoering is.
Ik heb te weinig geld gehad voor voorgeschoten benzine en volgens mij kloppen die uren ook niet. Ik ga maandag even bellen
Neuh want het aantal uren klopt gewoon bij mij, dus als er iets niet klopt is dat ik 14 euro teveel heb gekregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb het alweer door: onduidelijkheden alom. We hangen maandag allemaal aan de telefoon.
Dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook nog 1 uur en 45 minuten te weinig uitbetaald gehad. Dat zou dan dus betekenen dat het gerucht dat je als je moet reizen naar een adres in je eigen woonplaats, je die minuten niet uitbetaald krijgt..Want dat is bij mij precies het verschil.
Klopt. Tenminste, in mijn geval wel. In mijn zelf bijgehouden excel staat xx.41 uur gewerkt, op m'n loonstrook xx.50 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ze als ze aan het eind van de maand alles opgeteld hebben er op kwartier wordt afgerond.
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Mallet het volgende:
Ik heb mijn loonstrookje ontvangen. Iemand enig idee waarom ze kilometervergoeding geven? Ik heb geen afstanden afgelegd met mijn privé auto of op enige andere manier onkosten gemaakt (m.u.v. tanken maar dat is een aparte post). Ik heb wel eens eerder de post kilometervergoeding op m'n loonstrook gehad zonder dat ik weet waarom..
Misschien iemand met een soortgelijke situatie die dit een keer heeft nagevraagd? Uit nieuwsgierigheid..
Dan klopt er ook niets van. Ik heb maar 1x op een vestiging gewerkt en de kilometervergoeding zit tegen de 20 euro aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja, dit is je reisvergoeding voor het vestigingswerk. Deze vergoeding is 1 uur per keer dat je op een vestiging werkt. De uren die je daar draait zitten gewoon in je salaris.
Overigens kloppen mijn uren ook niet, heeft wss ook met vestigingswerk te maken. Bellennnnn!
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef Panthera. het volgende:
Voor vestigingswerk hoef je verder niks in te sturen dus?
Bij mij staat er dus alleen bij wat voor kleding je aanmoet en verder niks. Maar maakt niet uit, bel morgen wel even.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Gewoon een ritbon en (ik denk afhankelijk van de klant) ook nog een apart online formulier werkbriefje. Staat bij de ritinformatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |