abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94397132
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef smileyface het volgende:
Ik wil dit misschien gaan doen zodra ik weer ga studeren, maar wat houd die rijtest precies in?
Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.

Ben je wel onder 21?
pi_94397255
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Laten zien dat je gewoon netjes kan rijden. Valt wel mee.

Ben je wel onder 21?
Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?
pi_94397472
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef smileyface het volgende:

[..]

Ik ben onder de 21 ja, wat gebeurt er dan zodra je boven de 21 bent?
Dan nemen ze je niet meer aan als hiker ;)
pi_94397736
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dan nemen ze je niet meer aan als hiker ;)
Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.
Maar dat kan natuurlijk ook bij een ander bedrijf zijn.
pi_94398601
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef smileyface het volgende:

[..]

Oke vreemd, want de buurman van mijn opa en oma is ook hiker en die is toch al de 60 gepasseerd.
Maar dat kan natuurlijk ook bij een ander bedrijf zijn.
Het gaat om studentchauffeur he, ik ken weinig studenten van 60 :P Zijn ook gepensioneerden die dit doen inderdaad, maar voor zover ik weet niet bij Easyway.
pi_94398781
De buurman van je opa en oma werkt hoogstwaarschijnlijk bij Autoreset.
pi_94412005
Over Autoreset gesproken, ZwartmetSuiker heeft deze week z'n sollicitatie toch? Ik ben wel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat eigenlijk.
pi_94419831
Had 4,25 uur te weinig op mijn loonstrook staan (verschil met eigen administratie). Vanochtend de dames gebeld en krijg er volgende maand 3 uur bij. Ging wel vrij snel en netjes. 't Is dan niet de totale 4,25 but still...
verjaardagscadeautje want ik ben jarig vandaag..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:47:45 #59
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94420116
Happy b-day!

Als ik thuis ben zal ik ook eens met EW bellen, zit nu in de trein terug naar huis. Die Panda blijft echt een ramp, maar de A3 aan het einde van de dag maakte een hoop goed O+
#26 || Luciano da Silva
pi_94423513
Gefeliciteerd Hojd!

Ik heb vanochtend ook gebeld maar het moest uitgezocht worden, niks meer van gehoord.

Ik weet al wel wat ze niet hebben uitbetaald, maar goed hopen dat het nog geregeld wordt in mijn voordeel.
pi_94423958
Vandaag een leuke vondst gehad in een auto die aan het einde van zn lease-termijn was.. Een x-ray van de tanden van de berijder! mooie souvenir..
  maandag 21 maart 2011 @ 16:51:18 #62
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94425682
Nou, lijst de foto in....

Ik heb me morgen toch een top-werkdag :') Autootje ophalen in Leeuwarden en neerplempen in Groningen. Joepie.
#26 || Luciano da Silva
pi_94426749
Vandaag bijna verkeerd brandstof in de Polo gegooid ;(
was ervan overtuigd dat die apparaten diesel waren, gelukkig staat het netjes op het stickertje in de tankdop!
pi_94427925
Ik heb niemand gezien vandaag :P maar goed, grote kans dat ik bij de wasstraat stond, heb de hele dag auto's 200 meter naar de wasstraat gereden. Hoeft van mij ook niet meer eigenlijk...
pi_94428349
quote:
Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb niemand gezien vandaag :P maar goed, grote kans dat ik bij de wasstraat stond, heb de hele dag auto's 200 meter naar de wasstraat gereden. Hoeft van mij ook niet meer eigenlijk...
Pfff daar zit je toch ook niet op te wachten. Dom werk zeg. Wie wil dat nou fulltime doen..
  maandag 21 maart 2011 @ 17:58:30 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94429328
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb nog even naar je gevraagd toen ik het formuliertje af gaf, maar toen was je inderdaad weg ;) Klinkt wel saai, hele dag beetje auto's door de wasstraat mikken ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_94429558
@Hojd congrats!

Wasstraatdienst is inderdaad niet echt voor herhaling vatbaar :P
Heb ik ook een keer mogen doen in Almere.. #braindead

(edit: die S63 AMG was dan wel weer leuk :Y )
pi_94430057
Het was inderdaad saai :( En ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer :'(

Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:14:57 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94430108
Ook nog 'mijn' A3? :D Maar goed, weer een reden voor mij om een verzoek tot vestigingswerk af te wijzen.
#26 || Luciano da Silva
pi_94430141
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ook nog 'mijn' A3? :D Maar goed, weer een reden voor mij om een verzoek tot vestigingswerk af te wijzen.
Ik heb geen idee, was totaal afgestompt :P Was een grijze toch? Zou best kunnen...
pi_94436067
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
Het was inderdaad saai :( En ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer :'(

Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.
Geen oranje Skoda Octavia? :D Want daar was toen ik aankwam net iemand mee bezig die er niet als iemand van het bedrijf aldaar uitzag :P
Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomen :P we moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien ;( ) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.

Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was :') :')
Toen dus die Golf, met de (in mijn geval handgeschakelde) 1.4TSI met 122pk die voor een Passat te zwak is volgens jullie :P Moet zeggen dat het in zo'n Golf best vooruit komt (hoewel ik natuurlijk net uit die Crafter kwam, maar goed...). 6e versnelling wil trouwens totaal niet, dus dan even terugschakelen.
Daarna weer terug naar Amsterdam voor een Opel Astra GTC. Lekker vanaf Amersfoort met de IC uit Berlijn naar Duivendrecht gegaan, stuk betere treinen dan het NS-materieel :P
In Duivendrecht moest ik de bus nemen, dus ik steek m'n hand uit, rijdt die kerel gewoon keihard me voorbij :( Ik zag dat die bus ook op Bijlmer ArenA kwam, dus ik snel met de metro daarheen, maar daar was ik een minuut te laat :') Toen maar vanaf de ArenA gaan lopen (was een half uurtje, dus nog best te doen met dit weer). Kwam uiteindelijk om 16.00 bij die Astra aan, terwijl ik om 16.30 in Meerkerk moest zijn. Dus EW gebeld, die zeiden dat ze tot 17.00 aanwezig zijn daar, dus dat ik dat maar moest proberen te halen. Snel in die Astra gegaan. Ding was 3.5 jaar oud, met 263k op de teller _O-
Het ziet er trouwens best aardig uit zo'n GTC, maar het zicht rondom en vooral achteruit is echt heel slecht :{ Zaten wel Recaro-sportstoelen in die echt heerlijk zaten en het was een automaat dus dat was allemaal prima. Alleen als ik ging remmen ging die hele auto kraken en m'n stuur hevig trillen _O- Maar goed, rondom de Lekbrug nog even in de file gestaan dus uiteindelijk om 16.55 het terrein in Meerkerk opgereden en zo was ik om half 8 weer thuis :Y
pi_94436382
Mooie :Y post :P hoor O+ }) Nee, mooi verhaal.

Schijnt dat het stuur van die GTC altijd onder druk komt doordat er zoveel PK naar de voorwielen gaat (en dus de stuurinrichting flinke klappen krijgt telkens).

Was niet met oranje Skoda's bezig, dat was wel iemand van het bedrijf, dat was wel een aardige gozer trouwens. Waren trouwens de auto's van de Rabo wielerploeg van vorig jaar.
Maar ik was dat dus niet :o
pi_94436890
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

ENORME LAP TEKST :{
Zo dat noem ik nog eens een verslag van de dag.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:22:53 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94436917
Haha die Skoda's zag ik ook, wie wil nou een oranje Skoda?

Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie :9
#26 || Luciano da Silva
pi_94437732
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:

Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie :9
Dingen zagen er ook uitgeleefd uit. Er is ook echt geleefd in die auto's (6 uur per dag tijdens wielerwedstrijden). Kan me niet voorstellen dat iemand die nog wil inderdaad.
pi_94443658
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:

Ik heb ook nog 2 keer heen en weer gereden over die straat omdat ik het niet zag en steeds bij die veiling uitkwam :P
Maar toen ik uiteindelijk op het station aankwam, kwam meteen de trein naar Amersfoort voorgereden :9
pi_94445792
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:

Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.

@Irritatie lekker verhaal hoor! Dat DB-materieel is idd prima!
Ik heb ook wel eens zo'n km-stand gehad met een Mondeo ofzo. Vind het op een of andere manier dan toch iets minder prettig rijden.
Die GTC's zien er wel knap uit zien maar het kan me idd voorstellen dat die achterkant niet ten goede komt aan het zicht. Recaro zal best goed zitten maar vind ik wel wat overdreven in zo'n auto hoor, dan wordt het zo'n semi-petjesbak :')

edit: interpunctie toegevoegd, need caffeine :{
pi_94450158
quote:
[..]

Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomen :P we moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien ;( ) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.

Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was :') :')
Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur. :{
pi_94450675
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Raregoon het volgende:

[..]

Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur. :{
Op zich was het wachten daar niet zo'n probleem hoor. Alvast alles wat kon opschrijven. En in Hilversum ben ik nog naar het station gebracht dus dat was helemaal mooi.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:02:19 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94456948
Nou goed, drie kwartier eerder dan gepland op weg naar Ljouwert..ik kan gewoon niet tegen stilzitten thuis.. Straks EW maar eens bellen voor een extra ritje anders heb ik een werkdag van 2,5 uur..
#26 || Luciano da Silva
pi_94458896
Begon weer lekker gisteren met 7km file omdat er een auto in de fik stond op de A2, vervolgens naar Amsterdam-Zuid waar alles vol geparkeerd stond...auto maar ff recht voor de deur op de stoep gezet met de alarmlichten aan :P.

Moest daarna nog naar de bekende postbezorger in Gorinchem om een VW LT 35 op te halen, hoorde dat er meerdere collega's waren geweest...mensen van hier toevallig?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:38:41 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94460035
Ik ben weer klaar voor vandaag..hoewel, ik ben aan het terug lopen naar huis.. De bussen rijden hier blijkbaar alleen in de spits en de enige bus die wel rijdt, is me doodleuk voorbij gereden, idioot.
#26 || Luciano da Silva
pi_94460316
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben weer klaar voor vandaag..hoewel, ik ben aan het terug lopen naar huis.. De bussen rijden hier blijkbaar alleen in de spits en de enige bus die wel rijdt, is me doodleuk voorbij gereden, idioot.
Spitsbussen, heerlijk. Pas een keer een route uitgezocht, maar was er een stuk eerder dan verwacht. Had dus totaal geen zin, want de bus reed nog niet. Ach, het is ook wel eens andersom. Vorige week moest ik naar een afgelegen plaats, net m'n aansluiting gemist. Ik balen, minstens een half uur wachten dacht ik. Komt de volgende bus alweer doorrijden, bleek eens in de 10 minuten te rijden :P

Maar lopen met dit weer is ook geen straf.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:14:42 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94464800
Kijk, dat zijn de meevallers!

Ik heb maar besloten morgen niet naar school te gaan en heb dus mijn beschikbaarheid maar veranderd in beschikbaar :9 Nu nog hopen dat ze dat even op tijd door hebben.
#26 || Luciano da Silva
pi_94473211
Vandaag gebeld door Easyway of ik vrijdag kan komen voor mijn sollicitatie.
Ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt enz.
Het is in elk geval een pokke end reizen voor mij maargoed je moet er wat voor over hebben.
pi_94473918
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Dalenbart het volgende:
Vandaag gebeld door Easyway of ik vrijdag kan komen voor mijn sollicitatie.
Ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt enz.
Het is in elk geval een pokke end reizen voor mij maargoed je moet er wat voor over hebben.
Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizen ;)
pi_94475997
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef charlie511 het volgende:

[..]

Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizen ;)
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald
pi_94478501
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:

[..]

Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald
2,5 uur komt echt wel voor. Daarnaast hoef je ons niet te wijzen op de manier waarop die tijd te gebruiken is hoor.. We doen het al een tijdje ;)
pi_94480682
En sowieso, verkijk je niet op de treintijden. Zit in 40 minuten in Utrecht, in 25 in Arnhem, maar naar een plaats 15 kilometer verderop kan ik een reistijd van anderhalf uur hebben.

Morgen weer een mooi dagje, Heteren (dat is er zo één, vroeg op...) - Lisserbroek in een Opel Corsa 1.2 diesel c_/ gevolgd door Amsterdam - Barneveld (jaja, terug naar...) in een Polo 1.4 en dan nog Bussum - Veenendaal in een Golf 1.6, beiden benzine. Ben allang blij dat het geen vestigingswerk is en het geen bestelbusjes zijn :)

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef CvHof het volgende:

[..]

Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.

@Irritatie lekker verhaal hoor! Dat DB-materieel is idd prima!
Ik heb ook wel eens zo'n km-stand gehad met een Mondeo ofzo. Vind het op een of andere manier dan toch iets minder prettig rijden.
Die GTC's zien er wel knap uit zien maar het kan me idd voorstellen dat die achterkant niet ten goede komt aan het zicht. Recaro zal best goed zitten maar vind ik wel wat overdreven in zo'n auto hoor, dan wordt het zo'n semi-petjesbak :')

edit: interpunctie toegevoegd, need caffeine :{
Moet mezelf wel iets verduidelijken misschien, het was niet onvriendelijk, wel vrij zakelijk, maar het was ook vrij druk die dag volgens mij. Richting het einde van de dag was de druk er wat af en werd iedereen wat spraakzamer. De start kwam dus wel een beetje vreemd over bij mij, maar ach.
pi_94482897
Morgen ook weer, ben benieuwd. Behoorlijk wat Volvo's de laatste tijd, dus daar hopen we dan maar weer op :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:43:03 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94486879
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:

[..]

Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is.. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_94489835
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is.. :')
_O-

Ik ben trouwens nog nooit in Born geweest in m'n anderhalf jarige EW-carrière :o
pi_94491147
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Ik ben trouwens nog nooit in Born geweest in m'n anderhalf jarige EW-carrière :o
Idem! Mag zo blijven ook ;)

Lange ritten zijn fijn, maar wat OV betreft is het in de randstad een stuk beter geregeld, bussen die vaker dan 1x per uur rijden bijvoorbeeld :*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:53:00 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94491317
Van dat lange wachten op bussen, daar wordt je hard van :9
#26 || Luciano da Silva
pi_94491334
Vaak zijn die industrieterreinen alleen nog zo slecht bereikbaar dat je niet zo gek veel aan openbaar vervoer hebt (heb pas een keer 20 minuten moeten lopen in Amsterdam, omdat er geen bus dichterbij stopte. Dat was dat verhaal met die spitsbus van vanochtend). Om over Breda, toch een aardige stad, maar te zwijgen ;)

Zijn er eigenlijk ook afleverplekken in het noorden des lands?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:55:06 #96
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94491438
Ja, waar ik vanochtend was. Zelfde bedrijf als Breda. Bussen rijden daar alleen in de spits of je moet 20 minuten lopen naar een bushalte voor een bus die 2x per uur gaat. Wieuwert ofzo schijnt ook gevreesd te zijn. En verder gewoon de autodealers op de industrieterreinen hier. OV is daar ook kut geregeld.

In Amsterdam heb ik bij één van mijn eerste ritten eens 50 minuten gelopen naar Amsterdam Sloterdijk omdat de bussen daar niet reden door de sneeuw :')
#26 || Luciano da Silva
pi_94491464
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Panthera. het volgende:
Vaak zijn die industrieterreinen alleen nog zo slecht bereikbaar dat je niet zo gek veel aan openbaar vervoer hebt (heb pas een keer 20 minuten moeten lopen in Amsterdam, omdat er geen bus dichterbij stopte. Dat was dat verhaal met die spitsbus van vanochtend). Om over Breda, toch een aardige stad, maar te zwijgen ;)

Zijn er eigenlijk ook afleverplekken in het noorden des lands?
Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.

Edit: Ik ben wel een paar keer in Wieuwert geweest, maar daar halen ze je altijd van het station en brengen ze je er ook naartoe. Dat is echt beter, want ze weten dat de bussen nogal kut zijn.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:56:54 #98
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94491538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.
Jep, die ja. Is praktisch het enige adres waar ik start in Groningen. Als ik dáár niet start, moet ik vaak beginnen in Assen. Die man van dat bedrijf die daar zit is altijd dezelfde en die kent mij inmiddels ook wel. Vanochtend keek hij zelfs raar op, toen ik een auto kwam brengen in plaats van halen _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_94491556
Autodealers zullen vooral ophaalplekken zijn lijkt me, maar hopen dan dat ik eens wat in het noorden moet brengen. Moet jaren (denk meer dan 10) geleden zijn dat ik voor het laatst boven Zwolle ben geweest :o
pi_94491603
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Autodealers zullen vooral ophaalplekken zijn lijkt me, maar hopen dan dat ik eens wat in het noorden moet brengen. Moet jaren (denk meer dan 10) geleden zijn dat ik voor het laatst boven Zwolle ben geweest :o
Ja inderdaad. Je hebt daar natuurlijk ook helemaal niets te zoeken. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')