Ik heb ook nog 2 keer heen en weer gereden over die straat omdat ik het niet zag en steeds bij die veiling uitkwamquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Haha die Skoda's zag ik ook, wie wil nou een oranje Skoda?
Maar goed, ik had in Barneveld de verkeerde afslag genomen aan de snelweg en kwam toen in wegwerkzaamheden terecht waardoor het allemaal iets langer duurde dan gepland.. Sorry, irritatie
Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
Het was inderdaad saaiEn ook niet echt veel contact gehad met personeel. Kwam daar binnen lopen, stonden ze voor werktijd nog even sigaret te roken en koffie te drinken. Ik stel me voor enzo, hij zegt, even mijn koffie opdrinken. Kreeg niet eens ook koffie aangeboden (terwijl ik daar 5 minuten heb staan wachten), beetje jammer
![]()
Maar goed, vooral Golfjes gereden vandaag, en een paar A3'tjes en een A6. Met één keer het gaspedaal intrappen is dat ook niet zo interessant.
Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur.quote:[..]
Ik heb er vandaag 10.5 uur opzitten. Eerst een nieuwe VW Crafter (met zo'n gare automaat) van Delft naar Hilversum gebracht, toen Amsterdam - Barneveld in een VW Golf (ben in Amsterdam trouwens joppie_saus tegengekomenwe moesten beiden naar Barneveld, maar verder niet meer gezien
) en daarna Amsterdam - Meerkerk in een Astra GTC.
Moest bij de Crafter een half uur wachten totdat de sleutel waren gevonden, dus dat was vervelend. Stonden een stuk of 10 van die dingen in Delft klaar. Andere hikers kwamen vrolijk binnen lopen en waren na 5 minuten alweer op pad en ik stond daar maar te wachten tot de sleutel eindelijk gevonden was... Bleek ie uiteindelijk nog in de zak te zitten van degene die ze vanuit de garage aan het voorrijden was![]()
Op zich was het wachten daar niet zo'n probleem hoor. Alvast alles wat kon opschrijven. En in Hilversum ben ik nog naar het station gebracht dus dat was helemaal mooi.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Raregoon het volgende:
[..]
Morgen eerste ritje is ook weer een Crafter van Delft naar Hilversum. Bijna wekelijkse kost geworden de laatste tijd die Crafters. Vraag me af hoelang ik deze keer moet wachten voor ik kan vertrekken.. Vorige keer namelijk meer dan anderhalf uur.
Spitsbussen, heerlijk. Pas een keer een route uitgezocht, maar was er een stuk eerder dan verwacht. Had dus totaal geen zin, want de bus reed nog niet. Ach, het is ook wel eens andersom. Vorige week moest ik naar een afgelegen plaats, net m'n aansluiting gemist. Ik balen, minstens een half uur wachten dacht ik. Komt de volgende bus alweer doorrijden, bleek eens in de 10 minuten te rijdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben weer klaar voor vandaag..hoewel, ik ben aan het terug lopen naar huis.. De bussen rijden hier blijkbaar alleen in de spits en de enige bus die wel rijdt, is me doodleuk voorbij gereden, idioot.
Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Dalenbart het volgende:
Vandaag gebeld door Easyway of ik vrijdag kan komen voor mijn sollicitatie.
Ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt enz.
Het is in elk geval een pokke end reizen voor mij maargoed je moet er wat voor over hebben.
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:42 schreef charlie511 het volgende:
[..]
Moet je maar zo denken, als je aangenomen wordt moet je iedere werkdag een pokke end reizen
2,5 uur komt echt wel voor. Daarnaast hoef je ons niet te wijzen op de manier waarop die tijd te gebruiken is hoor.. We doen het al een tijdjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald
Moet mezelf wel iets verduidelijken misschien, het was niet onvriendelijk, wel vrij zakelijk, maar het was ook vrij druk die dag volgens mij. Richting het einde van de dag was de druk er wat af en werd iedereen wat spraakzamer. De start kwam dus wel een beetje vreemd over bij mij, maar ach.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef CvHof het volgende:
[..]
Jammer is dat! Terwijl je op zulke dagen de sfeer juist hard nodig hebt. In Almere vond ik de sfeer echt prima! Daardoor was het daar toen wel uit te houden. Bij mij was het nationale-Franse-auto-ophaaldag want heb echt amper iets van VAG/Volvo gehad helaas.
@Irritatie lekker verhaal hoor! Dat DB-materieel is idd prima!
Ik heb ook wel eens zo'n km-stand gehad met een Mondeo ofzo. Vind het op een of andere manier dan toch iets minder prettig rijden.
Die GTC's zien er wel knap uit zien maar het kan me idd voorstellen dat die achterkant niet ten goede komt aan het zicht. Recaro zal best goed zitten maar vind ik wel wat overdreven in zo'n auto hoor, dan wordt het zo'n semi-petjesbak
edit: interpunctie toegevoegd, need caffeine![]()
Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Ik denk niet zo ver als vrijdag. Heb namelijk gesolliciteerd voor regio Zwolle en dat is 3 kwartier met de trein en breda ongeveer 2 en half uur verder.
En wat dan nog.. dan kan ik mooi wat leren in de trein en krijg ondertussen wel betaald
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jajajajaja. Ik hoop voor je dat je eerste rit een enkele reis Born is..
Idem! Mag zo blijven ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog nooit in Born geweest in m'n anderhalf jarige EW-carrière
Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Panthera. het volgende:
Vaak zijn die industrieterreinen alleen nog zo slecht bereikbaar dat je niet zo gek veel aan openbaar vervoer hebt (heb pas een keer 20 minuten moeten lopen in Amsterdam, omdat er geen bus dichterbij stopte. Dat was dat verhaal met die spitsbus van vanochtend). Om over Breda, toch een aardige stad, maar te zwijgen
Zijn er eigenlijk ook afleverplekken in het noorden des lands?
Jep, die ja. Is praktisch het enige adres waar ik start in Groningen. Als ik dáár niet start, moet ik vaak beginnen in Assen. Die man van dat bedrijf die daar zit is altijd dezelfde en die kent mij inmiddels ook wel. Vanochtend keek hij zelfs raar op, toen ik een auto kwam brengen in plaats van halenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto moeten afleveren in het noorden ja.. Bij een vestiging van een van de grootste leasemaatschappijen.. Volgens mij start Joppie daar regelmatig.
Ja inderdaad. Je hebt daar natuurlijk ook helemaal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Panthera. het volgende:
Autodealers zullen vooral ophaalplekken zijn lijkt me, maar hopen dan dat ik eens wat in het noorden moet brengen. Moet jaren (denk meer dan 10) geleden zijn dat ik voor het laatst boven Zwolle ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |