abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:54:48 #201
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94607597
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet terug naar Wieuwert trouwens..maar die brachten je toch naar het station terug?
yep
pi_94607747
Maandag 2ritten, een Prius en een Aygo ... :(
pi_94607919
Ik zou eerst twee ritten hebben, maar toen ik keek stond er nog een bij. Gelukkig, want de eerste twee is een wissel en daar ben je altijd zo klaar mee.

Edit: dit wordt de 2e keer dat ik een Insignia ga rijden, alleen wederom de 1.6 benzine versie. Qua prestaties is dat ook minimaal vind ik.
pi_94608235
Mooi, ik kan ook weer aan de bak.
Drie weken door tentamenstress niet kunnen werken dus meteen alle beschikbare plekjes beschikbaarheid ingevuld.
Zodoende maandag voor school nog even Breukelen - Zeist en v.v. in een Peugeot 508 en 5008.
Daarna meteen door naar college van 1330 tot 1715, lekker dat ik toch nog een paar uurtjes kan pakken :)
pi_94608859
Zo, ben er ook weer, toch weer een dikke vier uur :) Auto was een C3 Picasso, moest hem in hartje Leiden inleveren. Wat een onoverzichtelijke chaos is dat zeg, met grachtjes, nauwe straatjes, etc :o wel leuk, weer eens wat anders dan de afrit af en het industrieterrein op.

Stond eerst ook nog op de verkeerde straat, Google had mijn eindbestemming niet goed. Nog nooit gehad.
pi_94608887
Ik moet een auto afleveren in Amsterdam en er ook weer een ophalen.. Ik kijk even bij 9292.. Is het gewoon 1 uur reizen hè! Onvoorstelbaar.. Ik ben gewoon al in Amsterdam.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:38:00 #207
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94609023
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:
Ik moet een auto afleveren in Amsterdam en er ook weer een ophalen.. Ik kijk even bij 9292.. Is het gewoon 1 uur reizen hè! Onvoorstelbaar.. Ik ben gewoon al in Amsterdam.
Welcome to the city!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:41:36 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94609144
Had ik laatst ook, 53 minuten onderweg geweest in Amsterdam zelf.
#26 || Luciano da Silva
pi_94609178
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:38 schreef Obama het volgende:

[..]

Welcome to the city!
Ik heb er 6 maanden gewoond tijdens m'n stage, dus het is altijd wel vertrouwd als ik er ben.
pi_94609897
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:
Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is drama :'( Maar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam ( _O_ ) is het OV veel beter.
pi_94610090
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is drama :'( Maar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam ( _O_ ) is het OV veel beter.
Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.
pi_94610389
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.
Noord-Oosten is wel ok inderdaad, moest ik woensdag ook zijn.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:07:45 #213
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_94612257
Gespot: Easywayer bij TNT Post in Elburg. Wie was het? :s)
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_94618666
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is :+
pi_94620381
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is :+
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats :P.
pi_94620580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats :P.
Dat is al besloten :o
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan :P ). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt :P
pi_94621189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan :P ). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt :P
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief :P
pi_94623193
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief :P
Huh? Ik start eigenlijk altijd in Rotterdam en woon hier ook. Dus als ik dan een half uur moet reizen krijg ik deze niet uitbetaald? Dan ga ik mijn uren toch maar eens beter bij houden om te kijken of dit echt zo is. Zou ik wel heel raar vinden.
pi_94624235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt" :o
  zaterdag 26 maart 2011 @ 08:07:04 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94630113
Reistijd naar je beginadres binnen de eigen woonplaats wordt sowieso niet meer vergoed, ongeacht waar je start.
#26 || Luciano da Silva
pi_94630131
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 23:45 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt" :o
Het enige dat ik zwart op wit kan vinden is dat er staat dat je betaald krijgt vanaf het dichtsbijzijnde (bus)station. De rest heb ik alleen maar 'gehoord' maar ben er daarom ook niet zeker van of het echt zo is. Als ik bv naar mn uren kijk heb ik wel het idee dat ik vanaf de bushalte betaald heb gekregen voor mn huis, waar één lijn stopt.
pi_94631799
Zoals ik laatst ook al zei klopten mijn uren van januari en februari precies, en ik start ook vrijwel altijd in mijn woonplaats waar ik al snel 15-30min onder weg ben, dus dat zou ik wel moeten merken. Ik start overigens wel altijd vanaf het station, dat is een paar minuten fietsen vanaf mijn huis.
pi_94673995
En hebben we allemaal zin om te werken morgen? Ik wel! Zeker als het weer zo blijft.

Ik heb zelfs vandaag een nieuw klembord gekocht ( :')) omdat de andere zijn beste tijd wel had gehad.
pi_94674802
Ik ook ja :Y
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen :P
pi_94675888
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook ja :Y
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen :P
Ook al zo'n toffe aankoop :P. Ik had eerder zo'n budget HP printertje.. Heb nu zo'n kleine laserprinter van Samsung.. Ik bleef eerder inkt halen voor die HP.. Echter, ik moet nu wel in een keer 50 euro uitgeven ofzo voor die toner, maar je doet er eeuwig mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')