abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94610090
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is drama :'( Maar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam ( _O_ ) is het OV veel beter.
Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.
pi_94610389
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.
Noord-Oosten is wel ok inderdaad, moest ik woensdag ook zijn.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:07:45 #213
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_94612257
Gespot: Easywayer bij TNT Post in Elburg. Wie was het? :s)
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_94618666
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is :+
pi_94620381
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is :+
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats :P.
pi_94620580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats :P.
Dat is al besloten :o
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan :P ). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt :P
pi_94621189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan :P ). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt :P
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief :P
pi_94623193
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief :P
Huh? Ik start eigenlijk altijd in Rotterdam en woon hier ook. Dus als ik dan een half uur moet reizen krijg ik deze niet uitbetaald? Dan ga ik mijn uren toch maar eens beter bij houden om te kijken of dit echt zo is. Zou ik wel heel raar vinden.
pi_94624235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt" :o
  zaterdag 26 maart 2011 @ 08:07:04 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94630113
Reistijd naar je beginadres binnen de eigen woonplaats wordt sowieso niet meer vergoed, ongeacht waar je start.
#26 || Luciano da Silva
pi_94630131
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 23:45 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt" :o
Het enige dat ik zwart op wit kan vinden is dat er staat dat je betaald krijgt vanaf het dichtsbijzijnde (bus)station. De rest heb ik alleen maar 'gehoord' maar ben er daarom ook niet zeker van of het echt zo is. Als ik bv naar mn uren kijk heb ik wel het idee dat ik vanaf de bushalte betaald heb gekregen voor mn huis, waar één lijn stopt.
pi_94631799
Zoals ik laatst ook al zei klopten mijn uren van januari en februari precies, en ik start ook vrijwel altijd in mijn woonplaats waar ik al snel 15-30min onder weg ben, dus dat zou ik wel moeten merken. Ik start overigens wel altijd vanaf het station, dat is een paar minuten fietsen vanaf mijn huis.
pi_94673995
En hebben we allemaal zin om te werken morgen? Ik wel! Zeker als het weer zo blijft.

Ik heb zelfs vandaag een nieuw klembord gekocht ( :')) omdat de andere zijn beste tijd wel had gehad.
pi_94674802
Ik ook ja :Y
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen :P
pi_94675888
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook ja :Y
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen :P
Ook al zo'n toffe aankoop :P. Ik had eerder zo'n budget HP printertje.. Heb nu zo'n kleine laserprinter van Samsung.. Ik bleef eerder inkt halen voor die HP.. Echter, ik moet nu wel in een keer 50 euro uitgeven ofzo voor die toner, maar je doet er eeuwig mee.
pi_94675952
Tja, ik doe het nog gewoon ouderwets met inkt :P Maar het is wel een all-in-one, dus ik kan tenminste gebruik maken van de digitale ritbon dus ik vind het wel prima :Y
pi_94677122
Als ik die Ritbon formulier online formulier invul, hoef ik dan geen ritbon op te sturen? Heeft iemand wel eens meegemaakt dat de ritbonnen niet zijn aangekomen? online of per post
pi_94677175
Nee, dat hoef je dan niet meer op te sturen. Ik heb inmiddels thuis een enorme stapel transportformulieren liggen omdat ik die eigenlijk niet weg durf te gooien :P
Heb trouwens nog nooit meegemaakt dat ze niet aankwamen, zowel per post niet als digitaal niet.
pi_94677183
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij mij in de regio echt zelden. Dit is pas de 2e keer sinds ik bij ze in dienst ben. Ik geloof dat Maharbal in het noorden eerder wel wat vaker ritten op een zaterdag kreeg aangeboden.
Yes. Gebeurde niet heel vaak, maar wel een paar keer per jaar.
pi_94677344
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik doe het nog gewoon ouderwets met inkt :P Maar het is wel een all-in-one, dus ik kan tenminste gebruik maken van de digitale ritbon dus ik vind het wel prima :Y
Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?

Hoe vullen jullie eigenlijk het vakje auto ingeleverd bij in? Ik vergeet de helft van de keren te vragen of ze naast handtekening ook naam willen neerzetten :P
pi_94677516
Mag ook met fototoestel inderdaad, maar scannen vind ik toch echt veel makkelijker plus ik heb alleen de 2MP camera op mijn schitterende Nokia 6233, dus da's ook niet zo ideaal :P En zo erg is dat inkt halen nou ook weer niet, op zich doe ik best lang met een cartridge en heel vaak haalt m'n pa het al :P
En als ik vergeet een naam te vragen zet ik gewoon een streepje naar in dat naamvakje :P Op de papieren bonnen liet ik het vaak gewoon leeg, nooit problemen gehoord.
pi_94677695
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?

Hoe vullen jullie eigenlijk het vakje auto ingeleverd bij in? Ik vergeet de helft van de keren te vragen of ze naast handtekening ook naam willen neerzetten :P
Als ik de auto bij de vestiging van een leasemaatschappij aflever / ophaal dan vind ik de naam niet zo belangrijk. Als ik de auto ophaal / aflever bij de (oude) berijder dan zeg ik altijd dat ik de naam + handtekening nodig heb. En dat vullen ze dan in. Gewoon een kwestie van het jezelf aanleren en discipline hebben om het toe te blijven passen :P.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:47:21 #233
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94681449
Bij geen naam zet ik altijd receptie.
pi_94681794
quote:
Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Obama het volgende:
Bij geen naam zet ik altijd receptie.
Daar heeft EW ook wel een handje van. Moet ik de auto ophalen bij een priveadres.. Staat er.. Cp receptie. Ghehe
pi_94682517
Moet morgen ook weer naar een privé adres, ben benieuwd of er iemand thuis is...altijd weer een verassing of er open wordt gedaan.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:55:54 #236
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94684073
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef enpe het volgende:
Moet morgen ook weer naar een privé adres, ben benieuwd of er iemand thuis is...altijd weer een verassing of er open wordt gedaan.
Of opent in een badjas!*truestory
  zondag 27 maart 2011 @ 20:06:06 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94684508
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Obama het volgende:

[..]

Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruis _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_94684838
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:55 schreef Obama het volgende:

[..]

Ik trof ook een keer een vrouw in d'r pyama aan om half 12 in de ochtend :P.
pi_94684917
Badjas heb ik ook wel eens gehad inderdaad, ik was er om half 9 en ze dachten dat de auto pas 's middags opgehaald zou worden. Dus toen kreeg ik een kop koffie en ging die man nog even snel alle troep uit de auto halen _O-
pi_94684942
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruis _O-
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')