Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Moet je ten Noord-Westen van Sloterdijk zijn? Dat is dramaMaar goed, Amsterdam heeft ook geen goede metro, het enige wat die doet is langs het spoor rijden. In Rotterdam (
) is het OV veel beter.
Noord-Oosten is wel ok inderdaad, moest ik woensdag ook zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik start in de buurt van Amsterdam Holendrecht en ik eindig ten Noord-Oosten van Sloterdijk. Pak gewoon metro 50.
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaatsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont en dus keihard genaaid wordt als je startadres ook in Amsterdam is
Dat is al beslotenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laten we in dat geval hopen dat ze nooit besluiten om de reistijd binnen je woonplaats niet te vergoeden.. Ongeacht of je daarna verder moet reizen buiten je woonplaats.
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectiefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is al besloten
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt
Huh? Ik start eigenlijk altijd in Rotterdam en woon hier ook. Dus als ik dan een half uur moet reizen krijg ik deze niet uitbetaald? Dan ga ik mijn uren toch maar eens beter bij houden om te kijken of dit echt zo is. Zou ik wel heel raar vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Precies dat bedoelde ik.. Maar dat zou wel heel ver gaan en natuurlijk teveel werk om te controleren. Met het niet vergoeden van de reistijd binnen de woonplaats ben ik het ook echt niet eens. Ook niet vanuit een zakelijk / commercieel perspectief
Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is al besloten
Als je startadres in je woonplaats ligt, krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je aankomt bij je startadres en je reistijd dus niet. Ook al stap je naast je huis op de bus en zit je daar een uur in (wat in Amsterdam dus blijkbaar kan). Als je buiten de woonplaats moet zijn word je inderdaad wel vanaf die bushalte naast je huis betaald. Denk dat je dat ook bedoelt
Het enige dat ik zwart op wit kan vinden is dat er staat dat je betaald krijgt vanaf het dichtsbijzijnde (bus)station. De rest heb ik alleen maar 'gehoord' maar ben er daarom ook niet zeker van of het echt zo is. Als ik bv naar mn uren kijk heb ik wel het idee dat ik vanaf de bushalte betaald heb gekregen voor mn huis, waar één lijn stopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet vanaf de bushalte naast je huis betaald maar pas bij een "OV-knooppunt"
Ook al zo'n toffe aankoopquote:Op zondag 27 maart 2011 15:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook ja
En ik heb nieuwe inkt gekocht om m'n transportformuliertjes uit te kunnen printen
Yes. Gebeurde niet heel vaak, maar wel een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij in de regio echt zelden. Dit is pas de 2e keer sinds ik bij ze in dienst ben. Ik geloof dat Maharbal in het noorden eerder wel wat vaker ritten op een zaterdag kreeg aangeboden.
Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik doe het nog gewoon ouderwets met inktMaar het is wel een all-in-one, dus ik kan tenminste gebruik maken van de digitale ritbon dus ik vind het wel prima
Als ik de auto bij de vestiging van een leasemaatschappij aflever / ophaal dan vind ik de naam niet zo belangrijk. Als ik de auto ophaal / aflever bij de (oude) berijder dan zeg ik altijd dat ik de naam + handtekening nodig heb. En dat vullen ze dan in. Gewoon een kwestie van het jezelf aanleren en discipline hebben om het toe te blijven passenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die mag je toch ook gewoon met fototoestel insturen (als het duidelijk is)?
Hoe vullen jullie eigenlijk het vakje auto ingeleverd bij in? Ik vergeet de helft van de keren te vragen of ze naast handtekening ook naam willen neerzetten
Daar heeft EW ook wel een handje van. Moet ik de auto ophalen bij een priveadres.. Staat er.. Cp receptie. Ghehequote:
Of opent in een badjas!*truestoryquote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef enpe het volgende:
Moet morgen ook weer naar een privé adres, ben benieuwd of er iemand thuis is...altijd weer een verassing of er open wordt gedaan.
Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruisquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat was bij mij de vrouw des huizes. Man des huizes had shirt binnenstebuiten aan en hield angstvallig een noteblok voor zijn kruis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |