Ik merk het, nog niet gebeld...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef charlie511 het volgende:
Ah mooi net gebeld voor morgen:
uurtje rijden met een VW Transporter (T5) en vervolgens nog half uurtje rijden met een Volvo V50. Ben al blij dat ik werk heb. Volgens EW was het rustig!
Denk dat ik het dezelfde is als waar ik moet zijn want mijn link werkt ook niet. Je moet de poort doorrijden, dan de buffer in door de lage toegangsdeur te nemen en daar kun je parkeren. Geloof dat het de eerste 4 rijen zijn, wijst zich eigenlijk vanzelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef charlie511 het volgende:
Ik moet morgen bij een lease maatschappij in Almere zijn. Waar moet je de auto dan parkeren? Want de ritgegevens bevatten een link die niet werkt.
Spreekt niet voor zich, eerste keer dat ik er was reed ik daar zo inquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt er aan ja, als het bij de grote is inderdaad door het hek rijden en dan de garage in. Spreekt voor zich waar je erin moet, want er zijn 2 ingangen maar bij eentje staat dat het daar verboden in te rijden is.
Als het bij de gelijknamige bank en dezelfde als Breda is, dan gewoon op een willekeurige parkeerplek voor de deur.
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechtsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Spreekt niet voor zich, eerste keer dat ik er was reed ik daar zo in
Hehe, oke, weet ik dat ook weer:)quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef joppie_saus het volgende:
Nice dat je hier bent, maar we hebben hier de afspraak dat we geen namen noemen van klanten van EWIn welke regio werk je?
Eerste keer ging ik bij het grote kantoor naar binnen, keken ze me vreemd aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechts
Lees het topic even door, staan mijn ervaringenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef ajaxcruijff het volgende:
En vooral hoe te parkeren.
Leuk kenteken van onderweg: 20nzl3, kijk en geniet.
Trouwens, hebben jullie al een keer op locatie ergens gewerkt?
M3, bijzonder manquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef ajaxcruijff het volgende:
Leuk kenteken van onderweg: 20nzl3, kijk en geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |