quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was reed ik een hele andere garage in, nog voor het hek naar rechts
Geloof me, het is verslavend en je wil meteen nadat je klaar bent weer. Ik heb niet in ferrari's gereden, maar met een wedstrijd wel gewonnen en op zandvoort 911s en Aston Martins gereden. Het is echt verslavend, en dat was dan alleen nog in colonne rijden. Zo verslavend en (voorlopig) onbereikbaar....quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:21 schreef charlie511 het volgende:
Het lijkt me leuk om al die farari's e.d. een keer te rijden en dan een keer hard op trekken. Als je eenmaal gereden hebt heb je het na een tijd wel gezien, maar om gewoon even de brute kracht te voelen...
Jaloers!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:24 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Geloof me, het is verslavend en je wil meteen nadat je klaar bent weer. Ik heb niet in ferrari's gereden, maar met een wedstrijd wel gewonnen en op zandvoort 911s en Aston Martins gereden. Het is echt verslavend, en dat was dan alleen nog in colonne rijden. Zo verslavend en (voorlopig) onbereikbaar....
ja de lp570-4quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:54 schreef joppie_saus het volgende:
Lamborghini Gallardo Superleggera?
Oké wie weet. Als je inzetbaar bent vanuit een andere regio na school zoals ik morgen moet je dat eigenlijk altijd nog wel een keer telefonisch doorgeven, anders ben je bij voorbaat al kansloos. De keren dat ik heb gewerkt na school heb ik dat en bij m'n beschikbaarheid gezet en gebeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef enpe het volgende:
Was deze week 2x beschikbaar en heb 2x gewerkt, werd wel iedere keer pas erg laat gebeld dus het zal idd wel rustig zijn.
Ik heb het mailtje net ook gelezen. Des te frustrerender dat ik dan niet gebeld ben voor morgen.. Eens kijken of ik volgende week die twee dagen beschikbaar ben, maar ik neem die e-mailtjes altijd met een korrel zout. Volgens mij is het vaak ook een "just in case" oproep.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef CvHof het volgende:
Misschien volgende week beter! Krijg net een mailtje van EW:
"VEEL AUTOTRANSPORTEN VOLGENDE WEEK! (MAANDWISSEL' "
Zou goed uitkomen, ga volgende week na drie weken niks weer aan de gang.
Vind het altijd zo lullig als ik voor een (bv) dinsdag niet ben gebeld en daarna woensdag (wanneer ik dan weer net niet kan) steeds smsjes/twitterberichten langs zie komen dat ze hard mensen nodig hebbenHerkenbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |