Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
not suited for workquote:
Now Spoiler For Workquote:
Ahh, had al zo'n vermoedenquote:
2 tegen 1quote:
quote:
jah ik was te laatquote:
sssstquote:
dat ligt maar net aan je werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je dat maar beter niet op je werk kan kijken
En toen ik op invoeren klikte, ging de belquote:
Of op school, Kan pijnlijk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je dat maar beter niet op je werk kan kijken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje rijd zo nog even langs de appie voor een fles wijn en toastjes ..
Er liggen hier nog vier flessen wijn stof te happenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje rijd zo nog even langs de appie voor een fles wijn en toastjes ..
als ze maar liggen is het goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Er liggen hier nog vier flessen wijn stof te happen
al hangen of vliegen ze, hier drinkt toch niemand wijnquote:
ik wil je er met alle plezier vanaf helpen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
al hangen of vliegen ze, hier drinkt toch niemand wijn
Komt u maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil je er met alle plezier vanaf helpen hoor
welke wijntjes??quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
al hangen of vliegen ze, hier drinkt toch niemand wijn
oeh oh oeh!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt u maar
Wil je ook rosé met bubbeltjes?
lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt u maar
Wil je ook rosé met bubbeltjes?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit hier nog als enigste op stage
Drie rode en één rosé met bubbelsquote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
Hoor ik hier een wijnmeet bij Muck en Toek?
Moeten we wel voor wat extra flessen zorgen hoor...
alhoewel het toetje misschien ook wel allebei isquote:
wat voor soort rode wijn??quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Drie rode en één rosé met bubbels
[..]
Nee
Meet ja, wijn nee
in een glazen flesquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
in een glazen fles
Ik ga even kijken voor je
wijn en een meetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
Hoor ik hier een wijnmeet bij Muck en Toek?
Moeten we wel voor wat extra flessen zorgen hoor...
Gaat vast net zo goed als bier en whisky en een meetquote:
het is maar goed dat muck geen rode wijn lustquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat vast net zo goed als bier en whisky en een meet!
Cimarosa cabernet sauvignon 2008quote:
jullie hebben mij nog steeds niet gezien met alcohol opquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat vast net zo goed als bier en whisky en een meet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is maar goed dat muck geen rode wijn lust
Dat zeg ik. Wijnmeet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hebben mij nog steeds niet gezien met alcohol op
zwarte bessenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Cimarosa cabernet sauvignon 2008
Chateau Tapie 2008
Santo Cristo 2007
Royal Muscat
feestje!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Cimarosa cabernet sauvignon 2008
Chateau Tapie 2008
Santo Cristo 2007
Royal Muscat
Je mag hem hier op komen drinken hoorquote:
Ik ookquote:
dan blijf ik ook slapen hoor, drank en rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag hem hier op komen drinken hoor
Ervaringquote:
Ja weet ik, maar ik heb elke maandag tentamen en ik ben het nu gewoon zat om elke dag te lerenquote:
XDquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat je een infuus ter grootte van een stopcontact gaat aanleggen!
Uhhh vast wel maar ik denk niet dezelfde site! Ik zit op dailyboothquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? is dat het zelfde als daily mugshot?anders ben ik even in de war
Thanks!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, we maken er wel grappen over, maar het is zwaar werk, en respect dat je het doet![]()
Ik kan het wel helaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom kunnen [de meeste] meisjes niet boeren?
Ik bedoel, het is een essentiele vaardigheid om te overleven in deze huidige samenleving, een omissie aan de zijde van het vrouwelijke geslacht!
Omdat het vrouwen zijn en die boerinnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik bedoel, het is een essentiele vaardigheid om te overleven in deze huidige samenleving, een omissie aan de zijde van het vrouwelijke geslacht!
Iedereen met een middenrif zou in staat moeten zijn om te boeren. Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik signaleer een bepaald niet triviale discrepantie tussen jouw opvattingen ten aanzien van essentiële vaardigheden om te overleven in deze huidige samenleving, en de werkelijkheid. Een dwaling van jouw nog onvolgroeide psyche!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het wel helaasMaar niet op commando
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebben
Nou nou ben maar trotsquote:
Wooot dan ben ik ver van een vuige sletquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaal
Indeedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaal
Maar ik ken er genoeg die zo woesj een fles cola achterover slaan, en niet eens binnensmonds moeten boerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Iedereen met een middenrif zou in staat moeten zijn om te boeren. Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebben
Na het eten niet neequote:
quote:
Zo moeilijk is dat anders nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar ik ken er genoeg die zo woesj een fles cola achterover slaan, en niet eens binnensmonds moeten boeren
HET IS EEN COMPLOT! OP NAAR BNW! tududududududududtudududududududu TFEMMM!
Ik bedoel op comandoquote:
Whisk begon over wijn netquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Iets met alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Omdat je blijkbaar geen rum in je sjokiemel mag doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Zo veel vrij nu? dus ook geen geldquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
Jeuj, alweer vrij vannachtbijna niet leuk meer
Het is vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo veel vrij nu? dus ook geen geld
Aha, oke dan niet neequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is vrijwilligerswerkDus op mijn geld heeft het sowieso geen invloed
Nee natuurlijk niet!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het kinderachtig als ik m'n opa mis die vorige week is overleden?
Ik vind zeker van niet want ik mis mijn opa ook nog die in juni 2 jaar is overledenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Even eerlijk, wat denk je nou zelf...?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
laat ze lekker de moord stikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Op school denken ze er namelijk anders over, niemand nam me serieus en de halve klas zat me uit te lachen toen ik antwoordde waarom ik zo stil was...
wet teksten zijn ook saaiquote:
Aahw liefje.. verdriet is heel normaal als er iemand overlijdt en huilen (of stil zijn, of niet kunnen eten, of juist heel veel eten) is daar (bij veel mensen) gewoon onderdeel van. Daar hoef jij je echt niet voor te schamen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Op school denken ze er namelijk anders over, niemand nam me serieus en de halve klas zat me uit te lachen toen ik antwoordde waarom ik zo stil was...
iddquote:
Stelletje mongolen, sorry dat ik het zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
die hebben zeker nog nooit iemand verloren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe toen mijn buurmeisje net hier was zag ze jullie UI's;
Bij die van MPG zei ze: 'EUI bier!!', bij die van mij: 'oohhhh een knijn
' en bij die van pgr: 'groene autootje
'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw liefje.. verdriet is heel normaal als er iemand overlijdt en huilen (of stil zijn, of niet kunnen eten, of juist heel veel eten) is daar (bij veel mensen) gewoon onderdeel van. Daar hoef jij je echt niet voor te schamen.
Ga er bij je klasgenoten maar vanuit dat ze óf nog nooit een sterfgeval hebben meegemaakt, of dat ze gewoon te laf zijn om toe te geven dat verdrietig zijn dan heel normaal is.
Even kort: Herkenbaar en kut, komt goed maar heeft tijd nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
't is gewoon, altijd als er teveel mis gaat kan ik me wel rot voelen, maar er is meestal een punt waarop het allemaal te veel word, ik kan me niet concentreren, niet slapen, heb nu sinds gister morgen niks meer gegeten en zit toch vol, heb geen zin, in niks meer, niet in thuis blijven, niet in naar school, ik zal me misschien wel aanstellen, maar ik kan het gewoon niet meer.
Lieverdquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
't is gewoon, altijd als er teveel mis gaat kan ik me wel rot voelen, maar er is meestal een punt waarop het allemaal te veel word, ik kan me niet concentreren, niet slapen, heb nu sinds gister morgen niks meer gegeten en zit toch vol, heb geen zin, in niks meer, niet in thuis blijven, niet in naar school, ik zal me misschien wel aanstellen, maar ik kan het gewoon niet meer.
je zegt het precies goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even kort: Herkenbaar en kut, komt goed maar heeft tijd nodig
Geef het tijd.. komt echt weer goed : )quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat is dan ook voor het eerstquote:
Geniet er vanquote:
neequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
En thuis, heb ik nog wat interessants gemist toen ik hard aan het werk was?.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whisky... wijn... logisch dan ja...
Biertje, Fles?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer met een bak koffie
Gossie wat was die quiche verdomde lekker
geef je eigen partner lekker de schuld ipv de mijnequote:
Had ik er maar 1quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
geef je eigen partner lekker de schuld ipv de mijne
ga eens praten met iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Meestal is het ook na een weekje wel weer over, maar nu is het toch al wel ruim een maand dat ik me kut voel, de hele dag door, en dat is gewoon echt niet leuk en ik heb het ook nog nooit gehad, maarja...
Eerst praten met iemand, als dat niet werkt misschien een maatschappelijk werker erbij halen, heeft een oud-klasgenoot van me ook gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Meestal is het ook na een weekje wel weer over, maar nu is het toch al wel ruim een maand dat ik me kut voel, de hele dag door, en dat is gewoon echt niet leuk en ik heb het ook nog nooit gehad, maarja...
Je hebt nu ook wel erg veel voor je kiezen he??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja was vet lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed gekookt meid !!!
En veel plezier vanavond
Dag toekquote:
heej nijnquote:
Goeienavondquote:
Ja, ik heb niet alles gelezen.quote:
Schenk maar inquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whisky... wijn... logisch dan ja...
Biertje, Fles?
Hij heeft gewoon echt te veel voor zijn kiezen in een hele korte periode..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet alles gelezen.
Maar 2 jaar geleden voelde ik me ook erg lang aan een stuk erg waardeloos. Nergens zin in, alles wsa te veel, had constant een rot gevoel in mijn maag. Ik had misschien al het geluk dat ik al onder behandeling was voor andere psychische klachten. Maar kwam er op neer, dat ik een vorm van depressie had.
Dus ga er inderdaad met iemand (je huisarts bijvoorbeeld( over praten..
lekker opbeurend ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel erg veel voor je kiezen he??
Ook lekker.quote:
Okeequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon echt te veel voor zijn kiezen in een hele korte periode..![]()
Maar ik denk dat het wel goed komt
erkenningquote:
En ik ken het gevoel.. Ook diagnose hierzo (weliswaar "licht")quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet alles gelezen.
Maar 2 jaar geleden voelde ik me ook erg lang aan een stuk erg waardeloos. Nergens zin in, alles wsa te veel, had constant een rot gevoel in mijn maag. Ik had misschien al het geluk dat ik al onder behandeling was voor andere psychische klachten. Maar kwam er op neer, dat ik een vorm van depressie had.
Dus ga er inderdaad met iemand (je huisarts bijvoorbeeld( over praten..
Ik dacht ik hou me maar inquote:
Maar niet de hele tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
erkenningdat kan heel opluchtend werken
uhuh klopt ook wel, maar dat werkt vast beter bij ene professioneel die hem gelijk kan helpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier toch ook niet?quote:
Dat hoeft dus helemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt ook wel, maar dat werkt vast beter bij ene professioneel die hem gelijk kan helpen
Okee vervelend. Bij was het waarschijnlijk iets zwaarder. Psychiater heeft zelfs gezegd, als deze medicatie niet aanslaat, gaan we kijken naar een klinische opname.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik ken het gevoel.. Ook diagnose hierzo (weliswaar "licht")
Dank je wel ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook lekker.
Veel plezier vanavond, trouwens
Zeur niet. De waarheid mag best benoemd wordenquote:
Kan best gezellig zijn hoor, opnamequote:
nou kijk, er is hier al diverse malen bevestigd dat het kloten voor hem is en dat het niet gek izs dat hij zich zo voelt, beter gaat hij gewoon met de huisarts praten ipv datzelfde riedeltje steeds te lezen hier.quote:
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen medicijnen gelukkig..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee vervelend. Bij was het waarschijnlijk iets zwaarder. Psychiater heeft zelfs gezegd, als deze medicatie niet aanslaat, gaan we kijken naar een klinische opname.
Maar gelukkig is het zover niet gekomen
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik echt diep in de shit zat. Kon ik er echt niet tegen als mensen tegen me zeiden: "Komt goed joh" " Gewoon je er overheen zetten" .
nee nu gaat het lekkerquote:
ja want dat doen we, nu ook directquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet. De waarheid mag best benoemd worden![]()
Ik word er juist superchagerijnig van las mijn problemen gebagatelliseerd worden. Want dan heb je er gewoon niks van begrepen
Dus elke keer als jij je een tijd niet goed voelt ga je meteen naar de huisarts?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef PeZu het volgende:
nou kijk, er is hier al diverse malen bevestigd dat het kloten voor hem is en dat het niet gek izs dat hij zich zo voelt, beter gaat hij gewoon met de huisarts praten ipv datzelfde riedeltje steeds te lezen hier.
Toekomstige man??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, opname![]()
Anders had ik mijn toekomstige man nooit ontmoet
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, opname![]()
Anders had ik mijn toekomstige man nooit ontmoet
Volgend jaarquote:
Nogmaals: preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik echt diep in de shit zat. Kon ik er echt niet tegen als mensen tegen me zeiden: "Komt goed joh" " Gewoon je er overheen zetten" .
Have funquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.
Maar wel fijn dat het voor jou wel goed is gegaan
Meteen weg. even naar het auti-cafe
dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij je een tijd niet goed voelt ga je meteen naar de huisarts?
Rouw bijvoorbeeld (wat hier ook speelt) is een proces waar je door heen moet en wat gewoon een tijd duurt. Daar kan een huisarts of welke andere prof dan ook geen fuck aan veranderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.
Maar wel fijn dat het voor jou wel goed is gegaan
Meteen weg. even naar het auti-cafe
LEUKquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef PeZu het volgende:
dat zeg ik toch helemaal niet_!
tfm heeft alleen wel wat meer aan zijn kop, ik zeg dait toch niet zomaar
Whahaha zoek het verhaal even op Fhaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Wacht ff, dat wist ik wel..Jij had hem gevraagd toch ??
Precies dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Wacht ff, dat wist ik wel..Jij had hem gevraagd toch ??
Ja lieverd, en dat heb ik hem ook al 1000x verteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nu gaat het lekker
[..]
ja want dat doen we, nu ook direct![]()
ik zeg dat het wellicht beter is met iemand te praten als hij zich al zolang shit voelt ipv het fok advies
oeh jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha zoek het verhaalf even op Fha![]()
ik vond het zoooooooo romantisch
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was johquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha zoek het verhaal even op Fha![]()
ik vond het zoooooooo romantisch
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was joh![]()
24 januariquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wanneer had je het ook alweer gevraagd? Welke dag weet je vast nog wel
Jaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies dat ja![]()
Maar danku nog een keer haha
![]()
je wou gewoon soenuh heh?![]()
![]()
hongerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, de auto stofzuigen met frituurlucht van de buren op de achtergrond is niet grappig
Zijn ook geen dingen die je perse moet onthouden lijkt mequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaaa![]()
Nee, was me echt ff ontschoten... En volgens mij heb ik de TT nog verzonnen waar het in stond
IK heb iets geschreven van "Waar Fha verloofd is" meen ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was joh![]()
Pizza delen?quote:
en dan opsekop onder de stoelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, de auto stofzuigen met frituurlucht van de buren op de achtergrond is niet grappig
Stofzuigen is sowieso niet grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, je schreef zo lief hoe je hem gevraagd hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn ook geen dingen die je perse moet onthouden lijkt me
ja, dat dusquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
uhuh, met een rokje aan..en toen kwam er een collega langsquote:
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stofzuigen is sowieso niet grappig![]()
Hoi ST![]()
* DaMart is jaloers op die collega.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
uhuh, met een rokje aan..en toen kwam er een collega langs
Wanneer ga je eten??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dus
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
[..]
[..]
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dus
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
[..]
[..]
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!
hij zwaaide wel heel vrolijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers op die collega.
Geen idee, er is naast mij nog niemand thuisquote:
dat zou ik soberzo doen als ik je zagquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zwaaide wel heel vrolijk
Goed gegokt dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Gevonden
[KSC #2.677] Waar Fha verloofd is!!!!
En terecht, ik zou ook vrolijk worden als ik jou opsekops in rokje zag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zwaaide wel heel vrolijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, er is naast mij nog niemand thuis
hmm..daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
dat zou ik soberzo doen als ik je zag![]()
soberzo???quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou ik soberzo doen als ik je zag![]()
En hoe mis het allemaal gingquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, je schreef zo lief hoe je hem gevraagd hadEn hoe zenuwachtig je was
Veel plezier LLquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Opfrissen en een bak koffie nog.. tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
En terecht, ik zou ook vrolijk worden als ik jou opsekops in rokje zag!.
Vooral dat hehquote:
Soberzo wel jaquote:
Siewosie, komt ook voorquote:
Nee, nou ja, semiquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Kusje voor de kleine man!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Mijn mannen zijn thuis![]()
Doeg
Smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Doeg
HOEWAAAAquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Doeg
Veel plezier met je mannen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Doeg
GFquote:
Ik weet niet eens meer waar het vandaan kwamquote:
knuf voor de kleinequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Doeg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar het vandaan kwamMaar iemand (fles?) vond het heel irritant dus toen ben ik het maar gewoon blijven gebruiken
![]()
Al had iemand laatst op msn echt nog een veel maffere versie (en dan serieus) bedoeld maar die ben ik helaas vergeten
whiskeyquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GF![]()
![]()
Ga vandaag vroeg slapen hoor
Wel verkeerde volgorde van ondergoed en pyjama broekquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk nou hoe Sander zijn kleren had klaar gelegd voordat hij in bad ging![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik weet eindelijk waar ik heen ga verhuizen als ik genoeg geld heb
Hij ging midden op de weg liggen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Italiëquote:
Hij doet het vast voor het verzekeringsgeld!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij ging midden op de weg liggen?
Ik heb net een muis in de vorm van een trein gekochtquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij doet het vast voor het verzekeringsgeld!
Coolquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een muis in de vorm van een trein gekocht
Wat gaf de doorslag??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Italië![]()
Moet alleen nog wel flink doorsparen![]()
Ik zat eerst te twijfelen tussen Engeland, Frankrijk en Italië maar kies toch voor de laatste
ja erg he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pic/linkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een muis in de vorm van een trein gekocht
Hahhahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Coolik wilde niet meer dan een tientje uitgeven dus toen waren de coole vormen wel een beetje uitgesloten
Maar hij is wel roze zodat Henry hem niet jat
Kiektanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
Coolik wilde niet meer dan een tientje uitgeven dus toen waren de coole vormen wel een beetje uitgesloten
Oh toch welquote:Maar hij is wel roze zodat Henry hem niet jat
Een docu op tv over Italië, op Discovery travel, net even op wat makelaarssite's gekeken, die huizen zijn nog niet eens zo gek duur.quote:
Wah goaaaafquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Wat zijn die andere 2 dingen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Ik vinnum zo leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Extra treinstel voor in de spitsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dingen??
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een docu op tv over Italië, op Discovery travel, net even op wat makelaarssite's gekeken, die huizen zijn nog niet eens zo gek duur.
Soberdebieso?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Fha het volgende:
Al had iemand laatst op msn echt nog een veel maffere versie (en dan serieus) bedoeld maar die ben ik helaas vergeten
Boeiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee, moet eerst 18 worden
Ik weet het gewoon echt niet meerquote:
Hoest met je laptop??quote:
Ik droom alvast over de vakanties die ik ga houden in Italie terwijl ik bij jou te gast ben zodat ik een hoop kosten bespaar, goed?quote:
Hier staan ook nog wat varianten in de OP: Originele taal- en spelfouten #51quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meerMaar mijn gezicht ging echt van "wtf". Maar dat is bij haar soberzo wel vaak het geval
type gewoon echt dom, grote moeite met mbo verzorging niveau 1, maar gaat heus wel binnen nu en 6 jaar chirurg wordenecht.. raap me op
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meerMaar mijn gezicht ging echt van "wtf". Maar dat is bij haar soberzo wel vaak het geval
type gewoon echt dom, grote moeite met mbo verzorging niveau 1, maar gaat heus wel binnen nu en 6 jaar chirurg wordenecht.. raap me op
![]()
Een USB-stick en een halskoordjequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dingen??
Goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik droom alvast over de vakanties die ik ga houden in Italie terwijl ik bij jou te gast ben zodat ik een hoop kosten bespaar, goed?
Heerlijk topic is dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier staan ook nog wat varianten in de OP: Originele taal- en spelfouten #51.
Voorlopig heb ik toch geen geld dus dat komt prima uit zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed.Moet je nog wel een paar jaartjes geduld hebben. Dan ben je welkom
Ik ben nog steeds bezig met installeren van programma's. Gisterenavond duurde het me te lang, dus heb hem in de slaapstand gezet, vanochtend door laten gaan en toen was er iets niet goed geconfigureerd en ging Windows alles weer ongedaan makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoest me je laptop??
Of heb je die inmiddels het raam uitgeflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |