het is maar goed dat muck geen rode wijn lustquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat vast net zo goed als bier en whisky en een meet!
Cimarosa cabernet sauvignon 2008quote:
jullie hebben mij nog steeds niet gezien met alcohol opquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat vast net zo goed als bier en whisky en een meet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is maar goed dat muck geen rode wijn lust
Dat zeg ik. Wijnmeet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hebben mij nog steeds niet gezien met alcohol op
zwarte bessenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Cimarosa cabernet sauvignon 2008
Chateau Tapie 2008
Santo Cristo 2007
Royal Muscat
feestje!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Cimarosa cabernet sauvignon 2008
Chateau Tapie 2008
Santo Cristo 2007
Royal Muscat
Je mag hem hier op komen drinken hoorquote:
Ik ookquote:
dan blijf ik ook slapen hoor, drank en rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag hem hier op komen drinken hoor
Ervaringquote:
Ja weet ik, maar ik heb elke maandag tentamen en ik ben het nu gewoon zat om elke dag te lerenquote:
XDquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat je een infuus ter grootte van een stopcontact gaat aanleggen!
Uhhh vast wel maar ik denk niet dezelfde site! Ik zit op dailyboothquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee? is dat het zelfde als daily mugshot?anders ben ik even in de war
Thanks!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, we maken er wel grappen over, maar het is zwaar werk, en respect dat je het doet![]()
Ik kan het wel helaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom kunnen [de meeste] meisjes niet boeren?
Ik bedoel, het is een essentiele vaardigheid om te overleven in deze huidige samenleving, een omissie aan de zijde van het vrouwelijke geslacht!
Omdat het vrouwen zijn en die boerinnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik bedoel, het is een essentiele vaardigheid om te overleven in deze huidige samenleving, een omissie aan de zijde van het vrouwelijke geslacht!
Iedereen met een middenrif zou in staat moeten zijn om te boeren. Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik signaleer een bepaald niet triviale discrepantie tussen jouw opvattingen ten aanzien van essentiële vaardigheden om te overleven in deze huidige samenleving, en de werkelijkheid. Een dwaling van jouw nog onvolgroeide psyche!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het wel helaasMaar niet op commando
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebben
Nou nou ben maar trotsquote:
Wooot dan ben ik ver van een vuige sletquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaal
Indeedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. En dat zijn meestal de vuigste sletten van allemaal
Maar ik ken er genoeg die zo woesj een fles cola achterover slaan, en niet eens binnensmonds moeten boerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Iedereen met een middenrif zou in staat moeten zijn om te boeren. Dus jij kent alleen maar meisjes die doen alsof ze manieren hebben
Na het eten niet neequote:
quote:
Zo moeilijk is dat anders nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar ik ken er genoeg die zo woesj een fles cola achterover slaan, en niet eens binnensmonds moeten boeren
HET IS EEN COMPLOT! OP NAAR BNW! tududududududududtudududududududu TFEMMM!
Ik bedoel op comandoquote:
Whisk begon over wijn netquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |