Goe dplan. Er wacht een Bossche Bol op me, de echte, van Jan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen de weg naar huis weer eens uitproberen
XDquote:
quote:
Ik ook nietquote:
heb je daily pic?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Speciale *zwaai*-daily pic voor jou![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Be nice, I could be your nurse someday!![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XDDenk je?
Ik kan heeul streng zijn hoor
![]()
Dan zijn de banners allemaal onzin!quote:
Duh, die bellen over vijf dagen op hoe ze hun navigatie moeten instellen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Muck het volgende:
Ennn het is vier uur!
Geen monteur van Eneco gezien natuurlijk
Yup! Sinds kort, leek me wel grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook niet
[..]
heb je daily pic?
Ik ook alleen de laatste tijd maak ik steeds niet
Nee ik denk het niet, weet het wel zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XDDenk je?
Ik kan heeul streng zijn hoor
![]()
Wat een verrassingquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Muck het volgende:
Ennn het is vier uur!
Het is de derde keer op rijquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, die bellen over vijf dagen op hoe ze hun navigatie moeten instellen!
Heiden!quote:
TomTom is lastig!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Muck het volgende:
Ennn het is vier uur!
Ghehe.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, weet het wel zeker
[..]
Wat een verrassing
Totdat je een infuus ter grootte van een stopcontact gaat aanleggen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg hè, dat zuster-zijn vinden jullie allemaal geweldig
XD
[..]
geen idee? is dat het zelfde als daily mugshot?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup! Sinds kort, leek me wel grappigEn aangezien ik een ingebouwde webcam heb, why not
Ghehe XD Wat is je username daar dan?!
Euh....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik zeg hè, dat zuster-zijn vinden jullie allemaal geweldig
XD
[..]
Echt he.
![]()
Veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
XD
Ja, ik ben ff stofzuigen![]()
Ja, we maken er wel grappen over, maar het is zwaar werk, en respect dat je het doetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
Echt he.
![]()
Je kunt ze wel op standby zetten! Het helpt ze een treintekenfilm te laten zien!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Zit er ook een uitknopje op mijn huilende dwarse peuter??
kan iemand vertellen WAAR ... ?????????
Hey RNquote:
Ik zou het niet weten, heb er geenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
does'nt helpquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ze wel op standby zetten! Het helpt ze een treintekenfilm te laten zien!
op zijn neus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
in de hoek...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Een kirby nodig? Helpt in ons huis altijd!quote:
stuur maar opquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kirby nodig? Helpt in ons altijd!
Ik vrees dat er dan een postbode rond gaat lopen met een Kirby.quote:
ik betaal de verzekerde verzendkosten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat er dan een postbode rond gaat lopen met een Kirby.
Hmm?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, dat artikel van Ubisoft Rocksmith![]()
Ik wil godverdomme Guitar Hero terug
Je kan nooit genoeg Kirby's hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kirby nodig? Helpt in ons huis altijd!
Ik neem het wel ooit mee naar een meet en dan gaan trev en jij er maar om bitchfighten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik betaal de verzekerde verzendkosten wel
jij komt toch bijna niet naar meets?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem het wel ooit mee naar een meet en dan gaan trev en jij er maar om bitchfighten!
Oh, vroeg me al af, wie van ons is naar ubisoft geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ubisofts Guitar Hero-alternatief
Lol, ik doe meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem het wel ooit mee naar een meet en dan gaan trev en jij er maar om bitchfighten!
Niet op meets die voor mij drie uur rijden zijn neequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt toch bijna niet naar meets?
Ik winquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar opquote:
nee sorry, die ben ik bij mijn kinderen ook vergeten erop te zettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Hey JBquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben snipverkouden en druk bezig met het bedenken van opdrachten voor een speurtocht, hoe is het hier?
Wij zijn de weg al kwijt, heb je die nodig voor je speurtocht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben snipverkouden en druk bezig met het bedenken van opdrachten voor een speurtocht, hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |