Iets met alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Omdat je blijkbaar geen rum in je sjokiemel mag doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Zo veel vrij nu? dus ook geen geldquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
Jeuj, alweer vrij vannachtbijna niet leuk meer
Het is vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo veel vrij nu? dus ook geen geld
Aha, oke dan niet neequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is vrijwilligerswerkDus op mijn geld heeft het sowieso geen invloed
Nee natuurlijk niet!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het kinderachtig als ik m'n opa mis die vorige week is overleden?
Ik vind zeker van niet want ik mis mijn opa ook nog die in juni 2 jaar is overledenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Even eerlijk, wat denk je nou zelf...?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
laat ze lekker de moord stikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Op school denken ze er namelijk anders over, niemand nam me serieus en de halve klas zat me uit te lachen toen ik antwoordde waarom ik zo stil was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |