Iets met alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Omdat je blijkbaar geen rum in je sjokiemel mag doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik een ad over stoppen met alcohol nog voordat ik ben begonnen.
Nu door de motregen fietsen.
Zo veel vrij nu? dus ook geen geldquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
Jeuj, alweer vrij vannachtbijna niet leuk meer
Het is vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo veel vrij nu? dus ook geen geld
Aha, oke dan niet neequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is vrijwilligerswerkDus op mijn geld heeft het sowieso geen invloed
Nee natuurlijk niet!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het kinderachtig als ik m'n opa mis die vorige week is overleden?
Ik vind zeker van niet want ik mis mijn opa ook nog die in juni 2 jaar is overledenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Even eerlijk, wat denk je nou zelf...?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
laat ze lekker de moord stikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Op school denken ze er namelijk anders over, niemand nam me serieus en de halve klas zat me uit te lachen toen ik antwoordde waarom ik zo stil was...
wet teksten zijn ook saaiquote:
Aahw liefje.. verdriet is heel normaal als er iemand overlijdt en huilen (of stil zijn, of niet kunnen eten, of juist heel veel eten) is daar (bij veel mensen) gewoon onderdeel van. Daar hoef jij je echt niet voor te schamen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Op school denken ze er namelijk anders over, niemand nam me serieus en de halve klas zat me uit te lachen toen ik antwoordde waarom ik zo stil was...
iddquote:
Stelletje mongolen, sorry dat ik het zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
die hebben zeker nog nooit iemand verloren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe toen mijn buurmeisje net hier was zag ze jullie UI's;
Bij die van MPG zei ze: 'EUI bier!!', bij die van mij: 'oohhhh een knijn
' en bij die van pgr: 'groene autootje
'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw liefje.. verdriet is heel normaal als er iemand overlijdt en huilen (of stil zijn, of niet kunnen eten, of juist heel veel eten) is daar (bij veel mensen) gewoon onderdeel van. Daar hoef jij je echt niet voor te schamen.
Ga er bij je klasgenoten maar vanuit dat ze ķf nog nooit een sterfgeval hebben meegemaakt, of dat ze gewoon te laf zijn om toe te geven dat verdrietig zijn dan heel normaal is.
Even kort: Herkenbaar en kut, komt goed maar heeft tijd nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
't is gewoon, altijd als er teveel mis gaat kan ik me wel rot voelen, maar er is meestal een punt waarop het allemaal te veel word, ik kan me niet concentreren, niet slapen, heb nu sinds gister morgen niks meer gegeten en zit toch vol, heb geen zin, in niks meer, niet in thuis blijven, niet in naar school, ik zal me misschien wel aanstellen, maar ik kan het gewoon niet meer.
Lieverdquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
't is gewoon, altijd als er teveel mis gaat kan ik me wel rot voelen, maar er is meestal een punt waarop het allemaal te veel word, ik kan me niet concentreren, niet slapen, heb nu sinds gister morgen niks meer gegeten en zit toch vol, heb geen zin, in niks meer, niet in thuis blijven, niet in naar school, ik zal me misschien wel aanstellen, maar ik kan het gewoon niet meer.
je zegt het precies goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even kort: Herkenbaar en kut, komt goed maar heeft tijd nodig
Geef het tijd.. komt echt weer goed : )quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat is dan ook voor het eerstquote:
Geniet er vanquote:
neequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
En thuis, heb ik nog wat interessants gemist toen ik hard aan het werk was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |