quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whisky... wijn... logisch dan ja...
Biertje, Fles?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer met een bak koffie
Gossie wat was die quiche verdomde lekker
geef je eigen partner lekker de schuld ipv de mijnequote:
Had ik er maar 1quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
geef je eigen partner lekker de schuld ipv de mijne
ga eens praten met iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Meestal is het ook na een weekje wel weer over, maar nu is het toch al wel ruim een maand dat ik me kut voel, de hele dag door, en dat is gewoon echt niet leuk en ik heb het ook nog nooit gehad, maarja...
Eerst praten met iemand, als dat niet werkt misschien een maatschappelijk werker erbij halen, heeft een oud-klasgenoot van me ook gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Meestal is het ook na een weekje wel weer over, maar nu is het toch al wel ruim een maand dat ik me kut voel, de hele dag door, en dat is gewoon echt niet leuk en ik heb het ook nog nooit gehad, maarja...
Je hebt nu ook wel erg veel voor je kiezen he??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja was vet lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed gekookt meid !!!
En veel plezier vanavond
Dag toekquote:
heej nijnquote:
Goeienavondquote:
Ja, ik heb niet alles gelezen.quote:
Schenk maar inquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whisky... wijn... logisch dan ja...
Biertje, Fles?
Hij heeft gewoon echt te veel voor zijn kiezen in een hele korte periode..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet alles gelezen.
Maar 2 jaar geleden voelde ik me ook erg lang aan een stuk erg waardeloos. Nergens zin in, alles wsa te veel, had constant een rot gevoel in mijn maag. Ik had misschien al het geluk dat ik al onder behandeling was voor andere psychische klachten. Maar kwam er op neer, dat ik een vorm van depressie had.
Dus ga er inderdaad met iemand (je huisarts bijvoorbeeld( over praten..
lekker opbeurend ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel erg veel voor je kiezen he??
Ook lekker.quote:
Okeequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon echt te veel voor zijn kiezen in een hele korte periode..![]()
Maar ik denk dat het wel goed komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |