quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.
Maar wel fijn dat het voor jou wel goed is gegaan
Meteen weg. even naar het auti-cafe
LEUKquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef PeZu het volgende:
dat zeg ik toch helemaal niet_!
tfm heeft alleen wel wat meer aan zijn kop, ik zeg dait toch niet zomaar
Whahaha zoek het verhaal even op Fhaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Wacht ff, dat wist ik wel..Jij had hem gevraagd toch ??
Precies dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Wacht ff, dat wist ik wel..Jij had hem gevraagd toch ??
Ja lieverd, en dat heb ik hem ook al 1000x verteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nu gaat het lekker
[..]
ja want dat doen we, nu ook direct![]()
ik zeg dat het wellicht beter is met iemand te praten als hij zich al zolang shit voelt ipv het fok advies
oeh jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha zoek het verhaalf even op Fha![]()
ik vond het zoooooooo romantisch
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was johquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha zoek het verhaal even op Fha![]()
ik vond het zoooooooo romantisch
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was joh![]()
24 januariquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wanneer had je het ook alweer gevraagd? Welke dag weet je vast nog wel
Jaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies dat ja![]()
Maar danku nog een keer haha
![]()
je wou gewoon soenuh heh?![]()
![]()
hongerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, de auto stofzuigen met frituurlucht van de buren op de achtergrond is niet grappig
Zijn ook geen dingen die je perse moet onthouden lijkt mequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaaa![]()
Nee, was me echt ff ontschoten... En volgens mij heb ik de TT nog verzonnen waar het in stond
IK heb iets geschreven van "Waar Fha verloofd is" meen ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee meer welk topic dat was joh![]()
Pizza delen?quote:
en dan opsekop onder de stoelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, de auto stofzuigen met frituurlucht van de buren op de achtergrond is niet grappig
Stofzuigen is sowieso niet grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, je schreef zo lief hoe je hem gevraagd hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn ook geen dingen die je perse moet onthouden lijkt me
ja, dat dusquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
uhuh, met een rokje aan..en toen kwam er een collega langsquote:
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stofzuigen is sowieso niet grappig![]()
Hoi ST![]()
* DaMart is jaloers op die collega.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
uhuh, met een rokje aan..en toen kwam er een collega langs
Wanneer ga je eten??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dus
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
[..]
[..]
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dus
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
[..]
[..]
Vind ik wel, maar honger! en frituurlucht! aaaaah!
hij zwaaide wel heel vrolijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers op die collega.
Geen idee, er is naast mij nog niemand thuisquote:
dat zou ik soberzo doen als ik je zagquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zwaaide wel heel vrolijk
Goed gegokt dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Gevonden
[KSC #2.677] Waar Fha verloofd is!!!!
En terecht, ik zou ook vrolijk worden als ik jou opsekops in rokje zag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zwaaide wel heel vrolijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, er is naast mij nog niemand thuis
hmm..daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
dat zou ik soberzo doen als ik je zag![]()
soberzo???quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou ik soberzo doen als ik je zag![]()
En hoe mis het allemaal gingquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, je schreef zo lief hoe je hem gevraagd hadEn hoe zenuwachtig je was
Veel plezier LLquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Opfrissen en een bak koffie nog.. tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
En terecht, ik zou ook vrolijk worden als ik jou opsekops in rokje zag!.
Vooral dat hehquote:
Soberzo wel jaquote:
Siewosie, komt ook voorquote:
Nee, nou ja, semiquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Kusje voor de kleine man!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Mijn mannen zijn thuis![]()
Doeg
Smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Mijn mannen zijn thuis![]()
Doeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |