erkenningquote:
En ik ken het gevoel.. Ook diagnose hierzo (weliswaar "licht")quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet alles gelezen.
Maar 2 jaar geleden voelde ik me ook erg lang aan een stuk erg waardeloos. Nergens zin in, alles wsa te veel, had constant een rot gevoel in mijn maag. Ik had misschien al het geluk dat ik al onder behandeling was voor andere psychische klachten. Maar kwam er op neer, dat ik een vorm van depressie had.
Dus ga er inderdaad met iemand (je huisarts bijvoorbeeld( over praten..
Ik dacht ik hou me maar inquote:
Maar niet de hele tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
erkenningdat kan heel opluchtend werken
uhuh klopt ook wel, maar dat werkt vast beter bij ene professioneel die hem gelijk kan helpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier toch ook niet?quote:
Dat hoeft dus helemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt ook wel, maar dat werkt vast beter bij ene professioneel die hem gelijk kan helpen
Okee vervelend. Bij was het waarschijnlijk iets zwaarder. Psychiater heeft zelfs gezegd, als deze medicatie niet aanslaat, gaan we kijken naar een klinische opname.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik ken het gevoel.. Ook diagnose hierzo (weliswaar "licht")
Dank je wel ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook lekker.
Veel plezier vanavond, trouwens
Zeur niet. De waarheid mag best benoemd wordenquote:
Kan best gezellig zijn hoor, opnamequote:
nou kijk, er is hier al diverse malen bevestigd dat het kloten voor hem is en dat het niet gek izs dat hij zich zo voelt, beter gaat hij gewoon met de huisarts praten ipv datzelfde riedeltje steeds te lezen hier.quote:
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen medicijnen gelukkig..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee vervelend. Bij was het waarschijnlijk iets zwaarder. Psychiater heeft zelfs gezegd, als deze medicatie niet aanslaat, gaan we kijken naar een klinische opname.
Maar gelukkig is het zover niet gekomen
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik echt diep in de shit zat. Kon ik er echt niet tegen als mensen tegen me zeiden: "Komt goed joh" " Gewoon je er overheen zetten" .
nee nu gaat het lekkerquote:
ja want dat doen we, nu ook directquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet. De waarheid mag best benoemd worden![]()
Ik word er juist superchagerijnig van las mijn problemen gebagatelliseerd worden. Want dan heb je er gewoon niks van begrepen
Dus elke keer als jij je een tijd niet goed voelt ga je meteen naar de huisarts?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef PeZu het volgende:
nou kijk, er is hier al diverse malen bevestigd dat het kloten voor hem is en dat het niet gek izs dat hij zich zo voelt, beter gaat hij gewoon met de huisarts praten ipv datzelfde riedeltje steeds te lezen hier.
Toekomstige man??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, opname![]()
Anders had ik mijn toekomstige man nooit ontmoet
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, opname![]()
Anders had ik mijn toekomstige man nooit ontmoet
Volgend jaarquote:
Nogmaals: preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik echt diep in de shit zat. Kon ik er echt niet tegen als mensen tegen me zeiden: "Komt goed joh" " Gewoon je er overheen zetten" .
Have funquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee ik denk dat zo'n plaats niks voor mij is en het dan alleen maar minder met me zou zijn gegaan.
Maar wel fijn dat het voor jou wel goed is gegaan
Meteen weg. even naar het auti-cafe
dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij je een tijd niet goed voelt ga je meteen naar de huisarts?
Rouw bijvoorbeeld (wat hier ook speelt) is een proces waar je door heen moet en wat gewoon een tijd duurt. Daar kan een huisarts of welke andere prof dan ook geen fuck aan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |