Pic/linkquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een muis in de vorm van een trein gekocht
Hahhahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Coolik wilde niet meer dan een tientje uitgeven dus toen waren de coole vormen wel een beetje uitgesloten
Maar hij is wel roze zodat Henry hem niet jat
Kiektanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
Coolik wilde niet meer dan een tientje uitgeven dus toen waren de coole vormen wel een beetje uitgesloten
Oh toch welquote:Maar hij is wel roze zodat Henry hem niet jat
Een docu op tv over Italië, op Discovery travel, net even op wat makelaarssite's gekeken, die huizen zijn nog niet eens zo gek duur.quote:
Wah goaaaafquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Wat zijn die andere 2 dingen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Ik vinnum zo leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oh toch wel![]()
Extra treinstel voor in de spitsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dingen??
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een docu op tv over Italië, op Discovery travel, net even op wat makelaarssite's gekeken, die huizen zijn nog niet eens zo gek duur.
Soberdebieso?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Fha het volgende:
Al had iemand laatst op msn echt nog een veel maffere versie (en dan serieus) bedoeld maar die ben ik helaas vergeten
Boeiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee, moet eerst 18 worden
Ik weet het gewoon echt niet meerquote:
Hoest met je laptop??quote:
Ik droom alvast over de vakanties die ik ga houden in Italie terwijl ik bij jou te gast ben zodat ik een hoop kosten bespaar, goed?quote:
Hier staan ook nog wat varianten in de OP: Originele taal- en spelfouten #51quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meerMaar mijn gezicht ging echt van "wtf". Maar dat is bij haar soberzo wel vaak het geval
type gewoon echt dom, grote moeite met mbo verzorging niveau 1, maar gaat heus wel binnen nu en 6 jaar chirurg wordenecht.. raap me op
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meerMaar mijn gezicht ging echt van "wtf". Maar dat is bij haar soberzo wel vaak het geval
type gewoon echt dom, grote moeite met mbo verzorging niveau 1, maar gaat heus wel binnen nu en 6 jaar chirurg wordenecht.. raap me op
![]()
Een USB-stick en een halskoordjequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dingen??
Goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik droom alvast over de vakanties die ik ga houden in Italie terwijl ik bij jou te gast ben zodat ik een hoop kosten bespaar, goed?
Heerlijk topic is dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier staan ook nog wat varianten in de OP: Originele taal- en spelfouten #51.
Voorlopig heb ik toch geen geld dus dat komt prima uit zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed.Moet je nog wel een paar jaartjes geduld hebben. Dan ben je welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |