ok, waar en wanneer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan ik het goedmaken met een uitnodiging voor een romantisch diner voor 2?
Niet jij!quote:
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Patch het volgende:
Maar Homeward Bound is op bol.com zonder NL audio en NL subs.
En bij Loch Ness zie ik ook niks staan over NL subs....
En nog 10 mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
I'll take it for the teamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Dat was na het eten op een guur hotelkamertjequote:
Ik heb HB wel op VHS natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Bij Bol wel nederlandse audio trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissy
Waarom ga je niet in op mijn avancesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Bol wel nederlandse audio trouwens
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was na het eten op een guur hotelkamertje
Organiseer eerst die meet maar eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op mijn avances
*stuurt heel FMT fanbase een PM*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Organiseer eerst die meet maar eens
Gelukkig weet ik daar ook niks meer vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik niet
Jou stuur ik een speciale PMquote:
Ik zie niks andersquote:
Echt wel!quote:
Oeh, 2 zelfsquote:
Alles voor mijn meisjequote:
Das wel wat voorbarigquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel wat voorbarigEr was er maar één van jou
been there, done that, je mag ze hebben.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Patch het volgende:
[..]
been there, done that, je mag ze hebben.![]()
Ik ga voor Wyccie en/of Bellatrix
You did NOT do mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Patch het volgende:
[..]
been there, done that, je mag ze hebben.![]()
Ik ga voor Wyccie en/of Bellatrix
oeh, jonger ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
You did NOT do me![]()
Bellatrix is te jong voor jou manWoont wel in de buurt though
Ik denk niet dat je kans maaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
oeh, jonger ja?
en in de buurt?
![]()
Morgen maar weer eens wat sporten
damn, is ze er zo 1?quote:
Als dat jou van haar weghoudt:quote:
Ik ben al een tijdje vrijgezel, dan begint het toch te kriebelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ben ik verdwaald? Dit is toch de FMT slowchat? Niet dateline?
Zo, das vleiendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje vrijgezel, dan begint het toch te kriebelen
Ik heb me al die tijd ingehouden speciaal voor jouquote:
Ja, ik wacht op de meetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me al die tijd ingehouden speciaal voor jou
En maar wachten...
Wel weer een beetje, maar ik probeer het binnen de perken te houden, qua tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je overigens weer van de partij?
We kunnen ook een prematuur meet houden met z'n tweeënquote:
Gaat het nu wel weer wat beter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wel weer een beetje, maar ik probeer het binnen de perken te houden, qua tijd.
Eerst meetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We kunnen ook een prematuur meet houden met z'n tweeën
Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uitquote:
Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uit
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?
En het was niet stress of zo, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.
Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het was niet stress of zo, toch?
Ik heb het ook, maar gelukkig niet zo extreem.
In feite niet, maar stress maakt het wel erger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?
Ja, dan worden alleen mijn ogen doodmoe, dus ben ik klaarwakker, en alles wat me normaal nog een beetje afleidt ( lezen bv) gaat dan niet, maar ik lig wel klaarwakker in mijn nest. Geen goed idee voor mij dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
In feite niet, maar stress maakt het wel erger.
Je hebt melatonine zeker al wel geprobeerd?
Ik kom alleen in slaap als mijn tv hard aanstaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?
Ik denk dat ik dan in elkaar gebeukt wordt door mijn wel slapende vriendin. Dus dan ben ik verder van huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?
Daar ben ik niet zo van.quote:
Verzin nou maar een nieuwe vraag!quote:
Verliefd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef DragonFodder het volgende:
Maar genoeg over mij. Hoe is het met jullie?
Cybercrush?quote:
Ja. Moet ik nu naar de dokter?quote:
Ja, naar deze:quote:
Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter vanquote:Ik ben ook ziek
Ok, komt er aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter van
Ik heb gister voor het eerst in denk ik 4 jaar ofzo eens een jointje gerookt. (Ik was bang dat ik The Holy Mountain anders echt niet trok). Inderdaad errug lekker geslapen,quote:
Géén idee,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
Dan moeten jullie de vraag natuurlijk wel beantwoorden....
De gezochte film is niet zo heel bekendquote:
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst in denk ik 4 jaar ofzo eens een jointje gerookt. (Ik was bang dat ik The Holy Mountain anders echt niet trok). Inderdaad errug lekker geslapen,.
Nouja, aangezien het een lange aaneenschakeling van maffe gebeurtenissen met extreem veel symbolische verwijzingen had ik er nuchter ook weinig van onthouden. Maar ja, in grote lijnen weet ik nog wel wat er gebeurde,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef hornage het volgende:
[..]
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkIk weet de grote lijnen nog, maar de rest....
Had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef hornage het volgende:
[..]
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkIk weet de grote lijnen nog, maar de rest....
ik doe alleen bier, Lucky Strikes en Doritosquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal junkies.
is ook de 2e keer ofzo dat ik een filmvraag doe van voor 1940quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef picodealion het volgende:
Niet wéér een zwart-wit vraag. Jullie weten toch dat ik zulke films niet kijk?
quote:
neeje gekkie, ik ben soms zo'n grapjasjequote:
Was een grapje hoor,quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Patch het volgende:
[..]
is ook de 2e keer ofzo dat ik een filmvraag doe van voor 1940
Owh, dan zijn we allebei soms een grapjasjequote:
Een van jullie moet toch echt de lolbroek aanhebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, dan zijn we allebei soms een grapjasje
quote:
Ik gebruikte ICQ halverwege de jaren 90, toen was dat de voorloper van MSN, tegenwoordig ken ik eigenlijk niemand die het nog gebruikt....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Patch het volgende:
Een heleboel landen zweren nog steeds bij icq, nederland niet meer zo, heb ik het idee
Cu2.nl gebruikte ik eind jaren 90 en begin 2000quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Patch het volgende:
Twitter is ook zooooo 2010
icq da's de toekomst
en cu2.nl
Ik ben voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog animo voor een nieuwe editie van Intre's Multimedia Extravaganza? Of zijn jullie vergeten wat dat was?
Mis ik wat ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog animo voor een nieuwe editie van Intre's Multimedia Extravaganza? Of zijn jullie vergeten wat dat was?
Die ja. Jammer dat de plaatjes het niet meer doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
De vorige was hier: FOK! Movie Trivia - Maart 2009 I
Same here.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef hornage het volgende:
Owjah, dat ken ik wel.....
Te moeilijk voor mij
Het blijft een paar dagen openstaan, dus je kunt ook thuis spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef Dopekoe het volgende:
geen slecht idee
Maar ik kan geen geluid op m'n werk gebruiken
Als ik het screenshot zou herkennen welquote:
Ah hem ken ik wel, maar ook niet verder dan de 2 fantastic 4 filmsquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef Asap het volgende:
Hij is nog wel redelijk bekend hoor: zijn nickname: Mr Fantastic
Had ik dus net met de robert carlye en Samuel l jackson vraag...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef picodealion het volgende:
Zal je altijd zien, ben je eventjes 10 minuten echt werk aan het doen, mis je een vraag die je zo had kunnen beantwoorden..
Rose uit Two and a half man is Melanie Lynskey die in Heavenly Creatures Pauline was!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:13 schreef Dopekoe het volgende:
Die blonde is volgens mij Rose uit 2 and a half men
Waarom dan? Wat vond je er niet goed/slecht aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een ontzettend overgewaardeerde film, maar goed, iedereen zijn mening en da's weer een heel andere discussie.![]()
Ik vond 'm de tweede keer zelf echt stukken minder leuk. Als je eenmaal weet hoe hij gaat is 'ie lang zo goed niet meer imo. Maargoed, het zelfde had ik met Memento en The Others. Terwijl er zat andere films zijn met een onverwachte twist die ik met gemak een paar keer kan kijken (Fight Club, The Game, The Prestige om maar eens wat te noemen).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat vond je er niet goed/slecht aan?
Dat klopt inderdaad. Als je hem voor de eerste keer ziet dan wordt je eigenlijk een beetje overrompeld door een dergelijke plot twist, hierdoor zal een tweede keer aanzienlijk duidelijker worden. Ik heb hem eigenlijk ook maar twee keer gezien, en toen wist ik hoe alles zat. Maar dat neemt niet weg dat ik echt verrast was de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond 'm de tweede keer zelf echt stukken minder leuk. Als je eenmaal weet hoe hij gaat is 'ie lang zo goed niet meer imo. Maargoed, het zelfde had ik met Memento en The Others. Terwijl er zat andere films zijn met een onverwachte twist die ik met gemak een paar keer kan kijken (Fight Club, The Game, The Prestige om maar eens wat te noemen).
Dat is nu juist het probleem...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En qua moeilijkheidsgraad valt het best mee hoor, ik ben zelf toch meer van de mainstream dingen.
Ik had 'm toevallig net ook zelf gezien. Maar het is er niet eentje die je gauw vergeet,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het valt me al mee dat tegenwoordig die film überhaupt wordt herkend
Nope. Heb je z'n andere films ook gezien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had 'm toevallig net ook zelf gezien. Maar het is er niet eentje die je gauw vergeet,.
Nee, maar die staan nu wel in de planning. Welke zal ik mee beginnen, El Topo of Santa Sangre?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope. Heb je z'n andere films ook gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Gillingham het volgende:
Tagline van welke film
This Police Man Likes to StealDie wilde ik net doen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Eraserheadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef picodealion het volgende:
Hulp nodig met de keuze van vanavond: Eraserhead of If... ?
Same here.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eraserheadmaar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel
Eraserhead is toch van David Lynch? Totaal niet mijn filmmaker, al vond ik twinpeaks in het begin wel aardig. Dune trok ik maar net, maar dat had meer met het bronmateriaal te maken. Verder kan ik helemaal niks met zijn films. En ik heb het meerdere keren geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eraserheadmaar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel
The Elephant Man kan je daar ook wel bij plaatsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef picodealion het volgende:
Oh en The Straight Story is een prima film die niks met de rest te maken heeft qua vaagheid.
Staat al jaren op mijn watchlist, kom er nooit aan toe. Ik wist niet eens dat die van hem is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Elephant Man kan je daar ook wel bij plaatsen.
Dune is een fiasco. Zijn enige film die ik niet goed vind. Ronduit slecht zelfs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eraserhead is toch van David Lynch? Totaal niet mijn filmmaker, al vond ik twinpeaks in het begin wel aardig. Dune trok ik maar net, maar dat had meer met het bronmateriaal te maken. Verder kan ik helemaal niks met zijn films. En ik heb het meerdere keren geprobeerd.
Als ik over de films van een bepaalde regisseur praat, dan bedoel ik daar eigenlijk altijd enkel de feature films. Ik heb The Amputee gezien. Los van dat ik het interessant vind om te zien waar Lynch begonnen is, was die werkelijk niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vond je zijn studentenfilms dan allemaal ook goed?
Egidius, zoals ik al postte in het FMT-topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef picodealion het volgende:
Ik was duidelijk in de war wat betreft de introductie van Koe, maar welke van deze twee was het Patch?
http://nl.harrypotter.wikia.com/wiki/Egidius
http://nl.harrypotter.wikia.com/wiki/Koekeroekus
Helaas, ben ik toch niet zo'n HP-kenner als ik dachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Egidius, zoals ik al postte in het FMT-topic
Nee, wel al vorige week een verzendbevestiging gehad met de code voor de DLC. Balen, bij de Alien anthology duurde het ook al veel te lang. Dat ging vroeger beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef The_Substitute het volgende:
@ DragonFodder
Jij had toch ook DA2 (je weet wel) besteld via Play.com? Heb jij 'm al binnen?
en bij de eerste tekenen van vermoedens en valsspelen is het ook afgelopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja, is van de week besproken. Hij heeft wel zijn punten maar voor de helft terug,.
quote:
Play is niet de enige "Britse" shop die dramatisch achteruit is gegaan qua levering.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, wel al vorige week een verzendbevestiging gehad met de code voor de DLC. Balen, bij de Alien anthology duurde het ook al veel te lang. Dat ging vroeger beter.
Waar zou dat aan liggen? Het vreemde vindik dat er wel een ontvangstbevestiging weg is. Gedaan. Het lijkt dus bij de pakketpost te liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Play is niet de enige "Britse" shop die dramatisch achteruit is gegaan qua levering.
Ik gok Royal Mail gezien de slechte verhalen over hun.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar zou dat aan liggen? Het vreemde vindik dat er wel een ontvangstbevestiging weg is. Gedaan. Het lijkt dus bij de pakketpost te liggen.
Is dat de Britse TNT? Verklaart voor mij alleen niet waarom dat de laatste tijd zo hard achteruit gegaan isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik gok Royal Mail gezien de slechte verhalen over hun.
Moest je bij die Alien-box toevallig extra bijbetalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dat de Britse TNT? Verklaart voor mij alleen niet waarom dat de laatste tijd zo hard achteruit gegaan is
Ja is volgens mij de grootste daar. Ik ben tegenwoordig al blij als dvd's van play binnen 3 weken arriverenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dat de Britse TNT? Verklaart voor mij alleen niet waarom dat de laatste tijd zo hard achteruit gegaan is
Nee, gewoon gratis verzendkosten, net als anders. Sterker nog, die box had ik voor 40% minder dan dat ik hem in Nederland in de winkels zag liggen. Maar ik ga denk ik wel een melding maken bij play.com. Vorige keer stonden ze op het punt de box opnieuw op te sturen, zo lang duurde de verzending.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Moest je bij die Alien-box toevallig extra bijbetalen?
Naja, maakt het voor webwinkels wel lastig lijkt me. Zo werd DA2 vergezeld met de belofte dat je hem op releasedatum kon spelen. Nu heb ik wel wat meer geduld dan de gemiddelde shooterpuber, maar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja is volgens mij de grootste daar. Ik ben tegenwoordig al blij als dvd's van play binnen 3 weken arriverenSoms nog best snel, maar andere keer duurt het echt lang. Heel inconsistent allemaal.
Ook voor niet Britse klanten? Dat kan play nooit waar makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Naja, maakt het voor webwinkels wel lastig lijkt me. Zo werd DA2 vergezeld met de belofte dat je hem op releasedatum kon spelen. Nu heb ik wel wat meer geduld dan de gemiddelde shooterpuber, maar toch.
Ik kies ervoor daar niet over na te denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ook voor niet Britse klanten? Dat kan play nooit waar maken
We wachten maar af. Intussen zijn de reakties op DA2 nogal gemengd. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb tegelijkertijd met DA2 "Princess Mononoke" besteld, en die had ik binnen 4 dagen. Dus gelden er dan misschien andere regels voor games (software).
Yup.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
We wachten maar af. Intussen zijn de reakties op DA2 nogal gemengd. Ik ben benieuwd.
Helemaal mee eens. Bioware moet van hoog vallen om mij teleur te stellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Yup.
Bioware-games maken van mij een 'glas-halfvol'-mannetje, dus ik zie het wel goedkomen.![]()
Jij hebt hulp nodig. Dit is geen gezonde obsessie meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef hornage het volgende:
Zou het waar zijn?
http://www.cinemagia.ro/trailer/mortal-kombat-5042/
Oh god, nee toch? Dat kan toch nooit goed aflopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef hornage het volgende:
Zou het waar zijn?
http://www.cinemagia.ro/trailer/mortal-kombat-5042/
Zie daar zijn opvliegendheid!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef hornage het volgende:
Het is allang te laat voor hulp!
FIGHT!
Flawless Victory!
F A T A L I T Y!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef hornage het volgende:
Het is allang te laat voor hulp!
FIGHT!
Flawless Victory!
F A T A L I T Y!
Hurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een flinke kast vol DVD's maar ik kan op het moment geen 5 films per week betalen,.
Zo weinig maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen DVD's in mijn kast.
Alleen 2x 1TB schijven vol met films
Die is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef picodealion het volgende:
Ja ik geef het op voor vanavond, ik ga The Life Aquatic kijken.
Staan er ook 140 volledige DVD's in je kast? Die van mij zijn gewoon netjes geparkeerd in een klein kastjequote:
Sin City staat hier op het punt gestart te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is dan wel weer erg leuk.
Bill Murray
Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sin City staat hier op het punt gestart te worden
Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
Net little miss sunshine onder dwang van mijn vriendin gezien. Best goed, vond ik.
Komt eraanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnen
Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen DVD's in mijn kast.
Alleen 2x 1TB schijven vol met films
Die stripact, dat kon écht niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.
2x per jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?
Ze verdienen al genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De productie van films moet ergens van betaald worden...
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.![]()
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.![]()
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.
En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?
DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?quote:
Wat is de benaming van UWV in het Engels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?
Ik zie een date...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!quote:
Iets dergelijks bestaat natuurlijk niet overal in de wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de benaming van UWV in het Engels?
Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!
Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Nooit op één paard wedden zei mijn papa mij altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!
Of andere films uitkiezen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.
Als de hele zaal huilt, is het geen probleem, maar ik huil echt heel makkelijk.
Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turboquote:
Of om in plaats van bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turbo
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.quote:
Met een vriendje naast je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.
Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.
De laatste keer dat ik in de bioscoop was, zat ik op de voorste rij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.
Ze happen vandaag nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En maar vissen die arme jongen...
Wyccie is niet zo happerig wat dat betreft. Discreet.quote:
Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.
Ik zie niks?quote:
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.
Dat kan ik wel fiksen, maar dan lukt mijn rickroll niet.quote:
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.
Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.
Filmhuis, pathe... Helmond?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.
Ligt ook een beetje aan naar welke pathé je gaat. In Pathé Buitenhof (Den Haag) draaien ze films die een beetje tussen mainstream en Filmhuis in zitten (veel PAC). De mainstream doen ze in Spui en Scheveningen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.
Luxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
DF, ik had woensdag weer melatonine ingenomen. Mijn ogen werden inderdaad moe en ze werden erg droog. En alsnog minder dan 6 uur slaap.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
DF, ik had woensdag weer melatonine ingenomen. Mijn ogen werden inderdaad moe en ze werden erg droog. En alsnog minder dan 6 uur slaap.
Helpt wat fysieke inspanning voor 't slapen niet? Stuk lopen/fietsen oid. Zodat je ook lichamelijk moe bent. Misschien maakt dat het slapen wat makkelijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.
Moet ook wel bekennen dat ik mezelf ook tegenwerk. Vaak wil ik gewoon nog even zappen en wat series kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.
Nou ja, de 5-rittenkaart (30 euro, 1 jaar geldig), en dan nog de cursussen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef Gillingham het volgende:
Bestaan er trouwens überhaupt abonnementen voor Lux?
Nope, doe ik ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Helpt wat fysieke inspanning voor 't slapen niet? Stuk lopen/fietsen oid. Zodat je ook lichamelijk moe bent. Misschien maakt dat het slapen wat makkelijker.
Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
Het kan natuurlijk nooit kwaad om eens wat meer te bewegen. Ik ga mezelf maar eens aanleren om situps te doen voor het slapen gaan.
Hopelijk had ie z'n hengel al opgeborgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.
Ja, maar als student is het zelfs goedkoper dan 6 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet ook wel bekennen dat ik mezelf ook tegenwerk. Vaak wil ik gewoon nog even zappen en wat series kijken.
[..]
Nou ja, de 5-rittenkaart (30 euro, 1 jaar geldig), en dan nog de cursussen toch?
Hmmm...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.
In het weekend ¤ 6,50.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef Gillingham het volgende:
Ja, maar als student is het zelfs goedkoper dan 6 euro.
die smiley,quote:
Wat denk je wel niet van mij DFquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neequote:
Dat je nodig een beurt nodig hebtquote:
Een goede beurt is niet belangrijk, een leuke dame welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat je nodig een beurt nodig hebt
All in good fun, of course
Het sluit elkaar niet uit, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een goede beurt is niet belangrijk, een leuke dame wel
First love, then sexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het sluit elkaar niet uit, natuurlijk
quote:
Ja hier (Arnhem) draaien ze de meeste filmhuis-achtige films ook echt in het filmhuis. Afgelopen tijd 127 Hours, Biutiful, Black Swan, True Grit en The King's Speech. Alleen die laatste draaide ook in Pathé.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan naar welke pathé je gaat. In Pathé Buitenhof (Den Haag) draaien ze films die een beetje tussen mainstream en Filmhuis in zitten (veel PAC). De mainstream doen ze in Spui en Scheveningen.
Daarom ging ik zo vaak mogelijk doordeweeks.quote:
Prima rijtje films, maar eigenlijk is daarvan enkel Biutiful een filmhuisfilm (en Black Swan misschien met een beetje good will). Allemaal oscar-bait films. Allemaal ook te zien in pathé Buitenhof, inslusief Biutiful. Maar ik begrijp wat je bedoeltt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja hier (Arnhem) draaien ze de meeste filmhuis-achtige films ook echt in het filmhuis. Afgelopen tijd 127 Hours, Biutiful, Black Swan, True Grit en The King's Speech. Alleen die laatste draaide ook in Pathé.
Mooie film trouwens, Paris, Texas. Misschien morgen maar even een lidmaatschap bij de videotheek halen voor Eraserhead (mijn vorige videotheek is dicht,).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |