Die is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef picodealion het volgende:
Ja ik geef het op voor vanavond, ik ga The Life Aquatic kijken.

Staan er ook 140 volledige DVD's in je kast? Die van mij zijn gewoon netjes geparkeerd in een klein kastjequote:

Sin City staat hier op het punt gestart te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is dan wel weer erg leuk.
Bill Murray

Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sin City staat hier op het punt gestart te worden

Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
Net little miss sunshine onder dwang van mijn vriendin gezien. Best goed, vond ik.

Komt eraanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnen

Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen DVD's in mijn kast.
Alleen 2x 1TB schijven vol met films

Die stripact, dat kon écht niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.

2x per jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?

Ze verdienen al genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De productie van films moet ergens van betaald worden...

Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.quote:

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.

Dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.

En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?

DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?quote:

Wat is de benaming van UWV in het Engels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?

Ik zie een date...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?

Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!quote:

Iets dergelijks bestaat natuurlijk niet overal in de wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de benaming van UWV in het Engels?

Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!

Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?

Nooit op één paard wedden zei mijn papa mij altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!

Of andere films uitkiezen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.
Als de hele zaal huilt, is het geen probleem, maar ik huil echt heel makkelijk.

Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turboquote:

Of om in plaats van bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turbo

Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.quote:

Met een vriendje naast je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.

Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.

De laatste keer dat ik in de bioscoop was, zat ik op de voorste rij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.

Ze happen vandaag nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En maar vissen die arme jongen...

Wyccie is niet zo happerig wat dat betreft. Discreet.quote:

Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.

Ik zie niks?quote:

Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.

Dat kan ik wel fiksen, maar dan lukt mijn rickroll niet.quote:

Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.
 .
.

Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.

Filmhuis, pathe... Helmond?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.

Ligt ook een beetje aan naar welke pathé je gaat. In Pathé Buitenhof (Den Haag) draaien ze films die een beetje tussen mainstream en Filmhuis in zitten (veel PAC). De mainstream doen ze in Spui en Scheveningen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.

Luxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...

Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
DF, ik had woensdag weer melatonine ingenomen. Mijn ogen werden inderdaad moe en ze werden erg droog. En alsnog minder dan 6 uur slaap.

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
DF, ik had woensdag weer melatonine ingenomen. Mijn ogen werden inderdaad moe en ze werden erg droog. En alsnog minder dan 6 uur slaap.
Helpt wat fysieke inspanning voor 't slapen niet? Stuk lopen/fietsen oid. Zodat je ook lichamelijk moe bent. Misschien maakt dat het slapen wat makkelijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.

Moet ook wel bekennen dat ik mezelf ook tegenwerk. Vaak wil ik gewoon nog even zappen en wat series kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.

Nou ja, de 5-rittenkaart (30 euro, 1 jaar geldig), en dan nog de cursussen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef Gillingham het volgende:
Bestaan er trouwens überhaupt abonnementen voor Lux?

Nope, doe ik ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Helpt wat fysieke inspanning voor 't slapen niet? Stuk lopen/fietsen oid. Zodat je ook lichamelijk moe bent. Misschien maakt dat het slapen wat makkelijker.

Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
Het kan natuurlijk nooit kwaad om eens wat meer te bewegen. Ik ga mezelf maar eens aanleren om situps te doen voor het slapen gaan.

Hopelijk had ie z'n hengel al opgeborgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.

Ja, maar als student is het zelfs goedkoper dan 6 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet ook wel bekennen dat ik mezelf ook tegenwerk. Vaak wil ik gewoon nog even zappen en wat series kijken.
[..]
Nou ja, de 5-rittenkaart (30 euro, 1 jaar geldig), en dan nog de cursussen toch?

Hmmm...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
Laat FF het maar niet lezen, die associeert daar waarschijnlijk heel vrijelijk op.
In het weekend ¤ 6,50.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef Gillingham het volgende:
Ja, maar als student is het zelfs goedkoper dan 6 euro.

die smiley,quote:

Wat denk je wel niet van mij DFquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]

Neequote:

Dat je nodig een beurt nodig hebtquote:

Een goede beurt is niet belangrijk, een leuke dame welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat je nodig een beurt nodig hebt
All in good fun, of course

Het sluit elkaar niet uit, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een goede beurt is niet belangrijk, een leuke dame wel

First love, then sexquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het sluit elkaar niet uit, natuurlijk

quote:

Ja hier (Arnhem) draaien ze de meeste filmhuis-achtige films ook echt in het filmhuis. Afgelopen tijd 127 Hours, Biutiful, Black Swan, True Grit en The King's Speech. Alleen die laatste draaide ook in Pathé.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan naar welke pathé je gaat. In Pathé Buitenhof (Den Haag) draaien ze films die een beetje tussen mainstream en Filmhuis in zitten (veel PAC). De mainstream doen ze in Spui en Scheveningen.
 ).
).

Daarom ging ik zo vaak mogelijk doordeweeks.quote:

Prima rijtje films, maar eigenlijk is daarvan enkel Biutiful een filmhuisfilm (en Black Swan misschien met een beetje good will). Allemaal oscar-bait films. Allemaal ook te zien in pathé Buitenhof, inslusief Biutiful. Maar ik begrijp wat je bedoeltt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja hier (Arnhem) draaien ze de meeste filmhuis-achtige films ook echt in het filmhuis. Afgelopen tijd 127 Hours, Biutiful, Black Swan, True Grit en The King's Speech. Alleen die laatste draaide ook in Pathé.
Mooie film trouwens, Paris, Texas. Misschien morgen maar even een lidmaatschap bij de videotheek halen voor Eraserhead (mijn vorige videotheek is dicht,).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |