quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Nooit op één paard wedden zei mijn papa mij altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!
Of andere films uitkiezen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.
Als de hele zaal huilt, is het geen probleem, maar ik huil echt heel makkelijk.
Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turboquote:
Of om in plaats van bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook heel hard moeten huilen bij New Kids Turbo
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.quote:
Met een vriendje naast je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.
Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er draaien maar weinig goede horrors in de bioscoop, geloof ik. Daarbij vind ik een bioscoopervaring helemaal niet relevant. Als het plot en het acteerwerk goed is, maakt die 3D-Dolby Surround Sound me niks uit.
En ik vind het ook gewoon fijn om lekker thuis in bed films te kijken. Heel suf.
De laatste keer dat ik in de bioscoop was, zat ik op de voorste rij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.
Ze happen vandaag nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En maar vissen die arme jongen...
Wyccie is niet zo happerig wat dat betreft. Discreet.quote:
Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een beetje goede cinematografie komt echt wel beter tot zijn recht in een bioscoop, wat mij betreft.
Thuis kijken is ook fijn, maar af een toe een interessante film in de bioscoop heeft wel meerwaarde.
Ik zie niks?quote:
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eens. Precies de reden dat ik een Pathe pas heb gehaald, zo dwing ik mezelf af en toe eens een film in de bios te zien + af en toe eens wat geld de industrie in te pompen.
Dat kan ik wel fiksen, maar dan lukt mijn rickroll niet.quote:
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.
Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie jezelf er toe moeten zetten om naar de bioscoop te gaan. Ik ga het liefst elke week, als ik genoeg tijd heb.
Filmhuis, pathe... Helmond?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.
Ligt ook een beetje aan naar welke pathé je gaat. In Pathé Buitenhof (Den Haag) draaien ze films die een beetje tussen mainstream en Filmhuis in zitten (veel PAC). De mainstream doen ze in Spui en Scheveningen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er gewoon niet aan toe kom. Nu ik op 10 stappen ervandaan woon is hey wel genakkelijker even een filmpje te pakken. Nu hopen dat ze wel wat meer goede films gaan draaien, deze maand alleen nog maar Rango en The Kings Speech gezien. Alle goede films draaien in het filmhuis, daar ben ik nu een paar keer heengegaan maar het is zo zode van m'n Pathe pas.
Luxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik het geld en de tijd heb, zou ik ok een abonnement op de Lux nemen, maar ja...
Dat had ik dus ook! Zodra ik iets vind (behalve drank) wat werkt, hoor jij het ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
DF, ik had woensdag weer melatonine ingenomen. Mijn ogen werden inderdaad moe en ze werden erg droog. En alsnog minder dan 6 uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |