Naja, maakt het voor webwinkels wel lastig lijkt me. Zo werd DA2 vergezeld met de belofte dat je hem op releasedatum kon spelen. Nu heb ik wel wat meer geduld dan de gemiddelde shooterpuber, maar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja is volgens mij de grootste daar. Ik ben tegenwoordig al blij als dvd's van play binnen 3 weken arriverenSoms nog best snel, maar andere keer duurt het echt lang. Heel inconsistent allemaal.
Ook voor niet Britse klanten? Dat kan play nooit waar makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Naja, maakt het voor webwinkels wel lastig lijkt me. Zo werd DA2 vergezeld met de belofte dat je hem op releasedatum kon spelen. Nu heb ik wel wat meer geduld dan de gemiddelde shooterpuber, maar toch.
Ik kies ervoor daar niet over na te denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ook voor niet Britse klanten? Dat kan play nooit waar maken
We wachten maar af. Intussen zijn de reakties op DA2 nogal gemengd. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb tegelijkertijd met DA2 "Princess Mononoke" besteld, en die had ik binnen 4 dagen. Dus gelden er dan misschien andere regels voor games (software).
Yup.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
We wachten maar af. Intussen zijn de reakties op DA2 nogal gemengd. Ik ben benieuwd.
Helemaal mee eens. Bioware moet van hoog vallen om mij teleur te stellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Yup.
Bioware-games maken van mij een 'glas-halfvol'-mannetje, dus ik zie het wel goedkomen.![]()
Jij hebt hulp nodig. Dit is geen gezonde obsessie meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef hornage het volgende:
Zou het waar zijn?
http://www.cinemagia.ro/trailer/mortal-kombat-5042/
Oh god, nee toch? Dat kan toch nooit goed aflopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef hornage het volgende:
Zou het waar zijn?
http://www.cinemagia.ro/trailer/mortal-kombat-5042/
Zie daar zijn opvliegendheid!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef hornage het volgende:
Het is allang te laat voor hulp!
FIGHT!
Flawless Victory!
F A T A L I T Y!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef hornage het volgende:
Het is allang te laat voor hulp!
FIGHT!
Flawless Victory!
F A T A L I T Y!
Hurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een flinke kast vol DVD's maar ik kan op het moment geen 5 films per week betalen,.
Zo weinig maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen DVD's in mijn kast.
Alleen 2x 1TB schijven vol met films
Die is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef picodealion het volgende:
Ja ik geef het op voor vanavond, ik ga The Life Aquatic kijken.
Staan er ook 140 volledige DVD's in je kast? Die van mij zijn gewoon netjes geparkeerd in een klein kastjequote:
Sin City staat hier op het punt gestart te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is dan wel weer erg leuk.
Bill Murray
Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sin City staat hier op het punt gestart te worden
Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef DragonFodder het volgende:
Net little miss sunshine onder dwang van mijn vriendin gezien. Best goed, vond ik.
Komt eraanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij eerst een vraag verzinnen
Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen DVD's in mijn kast.
Alleen 2x 1TB schijven vol met films
Die stripact, dat kon écht niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond alleen het einde nogal stom. Beetje "About A Boy"-achtig.
2x per jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel eens ooit naar de bioscoop gaat?
Ze verdienen al genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De productie van films moet ergens van betaald worden...
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.![]()
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Dat is deels vanwege het geld en deels omdat ik heel snel huil.![]()
Maar ik heb ik wél 140 volledige dvd's in de kast staan.
En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?
DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?quote:
Wat is de benaming van UWV in het Engels?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
DiCaprio en DeNiro misschien, maar wat dacht je van alle crew en extra's?
Ik zie een date...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En belangrijker nog; Is er iemand die je dan kan troosten?
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!quote:
Iets dergelijks bestaat natuurlijk niet overal in de wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is de benaming van UWV in het Engels?
Ik dacht dat jij achter Tombolafan aanzat? Slettebak!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat heet aftasten of ze een vriendje heeft sssssttt!!
Tranen met sniffen. Maar telkens de bioscoop uitlopen met rode ogen vind ik niet zo relaxed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Gillingham het volgende:
Maar huil je dan met veel geluid of gaat het om tranen? In het laatste geval is het toch niet erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |