ok, waar en wanneer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan ik het goedmaken met een uitnodiging voor een romantisch diner voor 2?
Niet jij!quote:
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Patch het volgende:
Maar Homeward Bound is op bol.com zonder NL audio en NL subs.
En bij Loch Ness zie ik ook niks staan over NL subs....
En nog 10 mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
I'll take it for the teamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Dat was na het eten op een guur hotelkamertjequote:
Ik heb HB wel op VHS natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Bij Bol wel nederlandse audio trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissy
Waarom ga je niet in op mijn avancesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Bol wel nederlandse audio trouwens
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was na het eten op een guur hotelkamertje
Organiseer eerst die meet maar eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op mijn avances
*stuurt heel FMT fanbase een PM*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Organiseer eerst die meet maar eens
Gelukkig weet ik daar ook niks meer vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik niet
Jou stuur ik een speciale PMquote:
Ik zie niks andersquote:
Echt wel!quote:
Oeh, 2 zelfsquote:
Alles voor mijn meisjequote:
Das wel wat voorbarigquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel wat voorbarigEr was er maar één van jou
been there, done that, je mag ze hebben.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Patch het volgende:
[..]
been there, done that, je mag ze hebben.![]()
Ik ga voor Wyccie en/of Bellatrix
You did NOT do mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Patch het volgende:
[..]
been there, done that, je mag ze hebben.![]()
Ik ga voor Wyccie en/of Bellatrix
oeh, jonger ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
You did NOT do me![]()
Bellatrix is te jong voor jou manWoont wel in de buurt though
Ik denk niet dat je kans maaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
oeh, jonger ja?
en in de buurt?
![]()
Morgen maar weer eens wat sporten
damn, is ze er zo 1?quote:
Als dat jou van haar weghoudt:quote:
Ik ben al een tijdje vrijgezel, dan begint het toch te kriebelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ben ik verdwaald? Dit is toch de FMT slowchat? Niet dateline?
Zo, das vleiendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje vrijgezel, dan begint het toch te kriebelen
Ik heb me al die tijd ingehouden speciaal voor jouquote:
Ja, ik wacht op de meetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me al die tijd ingehouden speciaal voor jou
En maar wachten...
Wel weer een beetje, maar ik probeer het binnen de perken te houden, qua tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je overigens weer van de partij?
We kunnen ook een prematuur meet houden met z'n tweeënquote:
Gaat het nu wel weer wat beter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wel weer een beetje, maar ik probeer het binnen de perken te houden, qua tijd.
Eerst meetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We kunnen ook een prematuur meet houden met z'n tweeën
Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uitquote:
Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uit
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?
En het was niet stress of zo, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.
Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het was niet stress of zo, toch?
Ik heb het ook, maar gelukkig niet zo extreem.
In feite niet, maar stress maakt het wel erger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?
Ja, dan worden alleen mijn ogen doodmoe, dus ben ik klaarwakker, en alles wat me normaal nog een beetje afleidt ( lezen bv) gaat dan niet, maar ik lig wel klaarwakker in mijn nest. Geen goed idee voor mij dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
In feite niet, maar stress maakt het wel erger.
Je hebt melatonine zeker al wel geprobeerd?
Ik kom alleen in slaap als mijn tv hard aanstaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?
Ik denk dat ik dan in elkaar gebeukt wordt door mijn wel slapende vriendin. Dus dan ben ik verder van huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?
Daar ben ik niet zo van.quote:
Verzin nou maar een nieuwe vraag!quote:
Verliefd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef DragonFodder het volgende:
Maar genoeg over mij. Hoe is het met jullie?
Cybercrush?quote:
Ja. Moet ik nu naar de dokter?quote:
Ja, naar deze:quote:
Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter vanquote:Ik ben ook ziek
Ok, komt er aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter van
Ik heb gister voor het eerst in denk ik 4 jaar ofzo eens een jointje gerookt. (Ik was bang dat ik The Holy Mountain anders echt niet trok). Inderdaad errug lekker geslapen,quote:
Géén idee,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
Dan moeten jullie de vraag natuurlijk wel beantwoorden....
De gezochte film is niet zo heel bekendquote:
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst in denk ik 4 jaar ofzo eens een jointje gerookt. (Ik was bang dat ik The Holy Mountain anders echt niet trok). Inderdaad errug lekker geslapen,.
Nouja, aangezien het een lange aaneenschakeling van maffe gebeurtenissen met extreem veel symbolische verwijzingen had ik er nuchter ook weinig van onthouden. Maar ja, in grote lijnen weet ik nog wel wat er gebeurde,quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef hornage het volgende:
[..]
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkIk weet de grote lijnen nog, maar de rest....
Had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef hornage het volgende:
[..]
En kan je je nog het meeste van de film herinneren? Is bij mij altijd probleem als ik stoned films kijkIk weet de grote lijnen nog, maar de rest....
ik doe alleen bier, Lucky Strikes en Doritosquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal junkies.
is ook de 2e keer ofzo dat ik een filmvraag doe van voor 1940quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef picodealion het volgende:
Niet wéér een zwart-wit vraag. Jullie weten toch dat ik zulke films niet kijk?
quote:
neeje gekkie, ik ben soms zo'n grapjasjequote:
Was een grapje hoor,quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Patch het volgende:
[..]
is ook de 2e keer ofzo dat ik een filmvraag doe van voor 1940
Owh, dan zijn we allebei soms een grapjasjequote:
Een van jullie moet toch echt de lolbroek aanhebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, dan zijn we allebei soms een grapjasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |