Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uitquote:

Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Mwa.. Ik slaap nog steeds erg slecht. Volgende week krijg ik een slaaponderzoek, hopelijk komt daar wat uit. En ik heb een mri gehad, hopelijk komt daar niks uit

Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het al eens gezegd, maar ik ben het vergeten. Wat is jouw slaapstoornis en hoe ziet jouw slaappatroon eruit?

En het was niet stress of zo, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.

Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet of pas heel laat in slaap vallen. Soms slaap ik daardoor maar een paar uur per nacht, van half 5 tot half 7. Paar keer heb ik helemaal niet geslapen. Op dat moment helpt ook helemaal niks.
 Als ik meer dan 8 uur per avond slaap, wordt ik doodmoe wakker.
 Als ik meer dan 8 uur per avond slaap, wordt ik doodmoe wakker.

Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het was niet stress of zo, toch?
Ik heb het ook, maar gelukkig niet zo extreem.

In feite niet, maar stress maakt het wel erger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, niet stressgerelateerd. Het levert wel stress op, overigens. Bij jou wel stress?

Ja, dan worden alleen mijn ogen doodmoe, dus ben ik klaarwakker, en alles wat me normaal nog een beetje afleidt ( lezen bv) gaat dan niet, maar ik lig wel klaarwakker in mijn nest. Geen goed idee voor mij dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
In feite niet, maar stress maakt het wel erger.
Je hebt melatonine zeker al wel geprobeerd?

. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?
. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?

Ik kom alleen in slaap als mijn tv hard aanstaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?

Ik denk dat ik dan in elkaar gebeukt wordt door mijn wel slapende vriendin. Dus dan ben ik verder van huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar goed. Ik slaap altijd met muziek in, en dan beweeg ik me lichaam zo heen en weer, zo schudden. Als ik dan een uurtje, ofzo, heb geluisterd ben ik al lekker duf en val ik gemakkelijk in slaap. Weleens geprobeerd?

Daar ben ik niet zo van.quote:

Verzin nou maar een nieuwe vraag!quote:

Verliefd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef DragonFodder het volgende:
Maar genoeg over mij. Hoe is het met jullie?

Cybercrush?quote:

Ja. Moet ik nu naar de dokter?quote:

Ja, naar deze:quote:

Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter vanquote:Ik ben ook ziek

Ok, komt er aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Voor jou helpt het om een opstarter neer te zetten, word je weer beter van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |