quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Jep, café de Bel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:43 schreef Patch het volgende:
Valkenswaard vanavond ja?
Steenworp afstand....
Erg vreemd?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:07 schreef Patch het volgende:
Hoe leuk zou dat zijn, een biertje pakken in Valkenswaard met DragonFodder, Sands en Patch?
Ikke welquote:
Tot dusver is het rustig wat PM's over jou betreftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over mij gaat is het goed
Ok mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Tot dusver is het rustig wat PM's over jou betreft
Jouw naam staat toch niet in de TT?quote:
Goedemorgen!quote:
Ik had je nog niet wakker verwacht, anders had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had je nog niet wakker verwacht, anders had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaakt
Had ik nu dolend op straat je naam hardop moeten roepenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]Waar had je die dan heen gebracht?
Of gewoon random bij een huis aanbellen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik nu dolend op straat je naam hardop moeten roepen
Liefde kent geen grenzenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Of gewoon random bij een huis aanbellen?
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staanquote:
En dan nog even andere willen...tsssssquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staan
Vast een stuk jonger dan ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |