quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Jep, café de Bel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:43 schreef Patch het volgende:
Valkenswaard vanavond ja?
Steenworp afstand....
Erg vreemd?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:07 schreef Patch het volgende:
Hoe leuk zou dat zijn, een biertje pakken in Valkenswaard met DragonFodder, Sands en Patch?
Ikke welquote:
Tot dusver is het rustig wat PM's over jou betreftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over mij gaat is het goed
Ok mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Tot dusver is het rustig wat PM's over jou betreft
Jouw naam staat toch niet in de TT?quote:
Goedemorgen!quote:
Ik had je nog niet wakker verwacht, anders had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had je nog niet wakker verwacht, anders had ik wel een ontbijtje op bed voor je gemaakt
Had ik nu dolend op straat je naam hardop moeten roepenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]Waar had je die dan heen gebracht?
Of gewoon random bij een huis aanbellen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik nu dolend op straat je naam hardop moeten roepen
Liefde kent geen grenzenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Of gewoon random bij een huis aanbellen?
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staanquote:
En dan nog even andere willen...tsssssquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staan
Vast een stuk jonger dan ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb hier al een mooi meisje naast me staan
Een heel stuk jongerquote:
En die zou jij alleen laten om mij ontbijt te brengen?quote:
Mini-meet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:07 schreef Patch het volgende:
Hoe leuk zou dat zijn, een biertje pakken in Valkenswaard met DragonFodder, Sands en Patch?
Ik denk bij Valkenswaard ook niet meteen aan feestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik mezelf er toe kan zetten om daadwerkelijk naar Valkenswaard te gaan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk bij Valkenswaard ook niet meteen aan feest
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk bij Valkenswaard ook niet meteen aan feest
4,5 jaar is iets té jong héquote:
leuke leeftijd, onze dochter is ook 4,5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4,5 jaar is iets té jong héEn bovendien is het mijn eigen vlees en bloed
Ben jij nu weer met haar moeder samen dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef Patch het volgende:
[..]
leuke leeftijd, onze dochter is ook 4,5
Ja, leuk manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef Patch het volgende:
[..]
leuke leeftijd, onze dochter is ook 4,5
Mijn dochter heeft tot ongeveer een half jaar geleden geen tv gekeken en kende alle figuren dus niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, leuk manZe zit nu samen met mijn zoontje Toy Story 3 voor de 20e keer te kijken
neen, maar het blijft wel altijd 'onze' dochterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben jij nu weer met haar moeder samen dan eigenlijk?
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
neen, maar het blijft wel altijd 'onze' dochter
Hmmm, dan vind ik het er bij mij thuis toch gezelliger uitzien.quote:
Ik ben pas 2 maanden geleden daar komen wonen. Huis is nog niet helemaal ingerichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Hmmm, dan vind ik het er bij mij thuis toch gezelliger uitzien.
Kijken ze alleen via de pc?
quote:
Vertel dan eens waar zou jij een vraag van willen zien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef DragonFodder het volgende:
Ik meld me wel weer als Goud van Oud afgelopen is
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
Gewoon, eentje waar ik het antwoord wel van weet. Maar, ik moet toch zo weg, ik ga de band regelen voor de minimeet vanavond in Valkenswaard
Veel plezier met Patch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
Gewoon, eentje waar ik het antwoord wel van weet. Maar, ik moet toch zo weg, ik ga de band regelen voor de minimeet vanavond in Valkenswaard
Volgens mij niet ..... tenzij ze allemaal met Smart Phones alsnog posten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Is die meet al aan de gang eigenlijk?
Goede instelling.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Sands het volgende:
Niet dat ik weetIk neem niet de moeite om naar dat gat toe te gaan
is voor mij meer dan 75 kmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Sands het volgende:
Niet dat ik weetIk neem niet de moeite om naar dat gat toe te gaan
Oss, da's toch naast Putte? Daar ging ik als kind altijd op vakantie!quote:
Ik kom daar nooit, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oss, da's toch naast Putte? Daar ging ik als kind altijd op vakantie!
Ik vraag ook niet of je er komt!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, zou het niet weten
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet of je er komt!![]()
OK, nuff said!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.
Mijn topografie kennis zal niet veel beter zijn dan de jouwequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.
Nou, daar durf ik wel wat om te wedden. Ik ben zo'n type die een kaart omdraait zodat hij klopt met richting waar ik naar kijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn topografie kennis zal niet veel beter zijn dan de jouwe
Dan kan ik je hand schudden...dat doe ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, daar durf ik wel wat om te wedden. Ik ben zo'n type die een kaart omdraait zodat hij klopt met richting waar ik naar kijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan ik je hand schudden...dat doe ik ook
Nee een kaart op een iPod Touch hebben...en die door de macht ter gewoonte om willen draaien....maarja het beeld gaat gewoon meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..], stom is dat hè. Vooral als je met mensen in de auto zit die intuïtief weten waar ze overal heen moeten rijden, echt irritant.
Ook zo irritant als je hem even beweegt, dat hij dan van portrait naar landscape schiet en andersom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee een kaart op een iPod Touch hebben...en die door de macht ter gewoonte om willen draaien....maarja het beeld gaat gewoon mee![]()
![]()
heb ik jou gezien?quote:
ik jou welquote:
Erg teleurgesteld?quote:
Dat dacht ik ook wel, ik nam aan dat je anders wel ff een biertje meegepakt had.quote:
ik heb gisteren wel biertjes gepakt met een aantal andere Fokkers maar niet in Valkenswaardquote:Op zondag 20 maart 2011 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel, ik nam aan dat je anders wel ff een biertje meegepakt had.
Kan toch, had ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
Teddy80: al bijna 2 jaar bij Fok en dit is je eerste post?
ja, alles kan...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:50 schreef Patch het volgende:
Ben benieuwd of ie een nieuwe aanmaakt, OP had ie wel gelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |