Volgens mij niet ..... tenzij ze allemaal met Smart Phones alsnog posten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Is die meet al aan de gang eigenlijk?
Goede instelling.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Sands het volgende:
Niet dat ik weetIk neem niet de moeite om naar dat gat toe te gaan
is voor mij meer dan 75 kmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Sands het volgende:
Niet dat ik weetIk neem niet de moeite om naar dat gat toe te gaan
Oss, da's toch naast Putte? Daar ging ik als kind altijd op vakantie!quote:
Ik kom daar nooit, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oss, da's toch naast Putte? Daar ging ik als kind altijd op vakantie!
Ik vraag ook niet of je er komt!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, zou het niet weten
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet of je er komt!![]()
OK, nuff said!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.
Mijn topografie kennis zal niet veel beter zijn dan de jouwequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Topografie is sowieso mijn slechtste kant, als je zou zeggen dat het naast Friesland ligt geloof ik je.
Nou, daar durf ik wel wat om te wedden. Ik ben zo'n type die een kaart omdraait zodat hij klopt met richting waar ik naar kijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn topografie kennis zal niet veel beter zijn dan de jouwe
Dan kan ik je hand schudden...dat doe ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, daar durf ik wel wat om te wedden. Ik ben zo'n type die een kaart omdraait zodat hij klopt met richting waar ik naar kijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan ik je hand schudden...dat doe ik ook
Nee een kaart op een iPod Touch hebben...en die door de macht ter gewoonte om willen draaien....maarja het beeld gaat gewoon meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..], stom is dat hè. Vooral als je met mensen in de auto zit die intuïtief weten waar ze overal heen moeten rijden, echt irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |