quote:

Ik gebruikte ICQ halverwege de jaren 90, toen was dat de voorloper van MSN, tegenwoordig ken ik eigenlijk niemand die het nog gebruikt....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Patch het volgende:
Een heleboel landen zweren nog steeds bij icq, nederland niet meer zo, heb ik het idee

Cu2.nl gebruikte ik eind jaren 90 en begin 2000quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Patch het volgende:
Twitter is ook zooooo 2010
icq da's de toekomst
en cu2.nl

Ik ben voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog animo voor een nieuwe editie van Intre's Multimedia Extravaganza? Of zijn jullie vergeten wat dat was?

Mis ik wat ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog animo voor een nieuwe editie van Intre's Multimedia Extravaganza? Of zijn jullie vergeten wat dat was?

Die ja. Jammer dat de plaatjes het niet meer doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
De vorige was hier: FOK! Movie Trivia - Maart 2009 I

Same here.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef hornage het volgende:
Owjah, dat ken ik wel.....
Te moeilijk voor mij

Het blijft een paar dagen openstaan, dus je kunt ook thuis spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef Dopekoe het volgende:
geen slecht idee
Maar ik kan geen geluid op m'n werk gebruiken

Als ik het screenshot zou herkennen welquote:

Ah hem ken ik wel, maar ook niet verder dan de 2 fantastic 4 filmsquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef Asap het volgende:
Hij is nog wel redelijk bekend hoor: zijn nickname: Mr Fantastic

.
.

Had ik dus net met de robert carlye en Samuel l jackson vraag...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef picodealion het volgende:
Zal je altijd zien, ben je eventjes 10 minuten echt werk aan het doen, mis je een vraag die je zo had kunnen beantwoorden..

Rose uit Two and a half man is Melanie Lynskey die in Heavenly Creatures Pauline was!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:13 schreef Dopekoe het volgende:
Die blonde is volgens mij Rose uit 2 and a half men

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |