![]()
Welkom bij de eerste uitvoering van mijn Multimedia Extravaganza! Mocht blijken dat iedereen het leuk en wel vindt, dan zal ik overwegen er meer te maken

Ik hoop wel dat er een beetje respons is, dat maakt het voor mij ook wat leuker
* Wat is de bedoeling?Het is de bedoeling dat jullie de vragen hieronder beantwoorden per PM beantwoorden aan mij. Het liefst in één keer, maar als je later een ingeving krijgt dan kan je die ook nog opsturen. Het is nu zondag 15:05 en het hoeft uiteraard niet binnen een uur allemaal beantwoord te worden; jullie krijgen tot 21:00 op dinsdag 3 maart de tijd om alles op te sturen. Antwoorden die later binnenkomen worden niet meegeteld.
Iets verderop in deze post staan posters, screenshots, quotes en een linkje naar een audiocompilatie. Zoals normaal in FMT zijn er titels aan verbonden, maar in dit geval zijn er ook nog een paar sub-puzzelvraagjes. Zie de betreffende onderdelen voor de precieze vragen.
Omdat ik er wat meer tijd heb ingestoken dan een normale vraag, deel ik er ook meer punten voor uit, een bonus dus

De puntenverdeling staat bij de vragen zelf en is cumulatief. Met vier onderdelen zijn er
maximaal 14 punten te verdienen, die bij de maandstand van maart zullen opgeteld worden.
Een paar basisregels met betrekking tot de spelling van de antwoorden:Als er volgens IMDb 'The' voor hoort, dan moet dat ook meegenomen worden bij de te tellen letters
Het woord 'and' is consequent vervangen door de ampersand (&), wat niet geldt als letter
Overige leestekens en cijfers tellen ook niet mee als letter
Via de link hieronder vinden jullie een compilatie van 15 nummers die horen bij evenzoveel films. Ik ben uiteraard op zoek naar de titels van die films, maar met de gezochte letters uit die titels vallen nog DRIE filmtitels te maken. Om het iets makkelijker te maken zeg ik alvast dat er één van zes, één van vijf en één van vier letters is. Waarvan er één een hele lange titel heeft, maar waarbij ik genoegen neem met het eerste woord daarvan.
01. Laatste letter
02. Tiende letter
03. Elfde letter
04. Laatste letter
05. Vierde letter
06. Zesde letter
07. Elfde letter
08. Eerste letter
09. Tweede letter
10. Vijfde letter
11. Negende letter
12. Laatste letter
13. Achtste letter
14. Twaalfde letter
15. Zesde letter
Klik hier om te luisteren.
Rechtsklikken en "Doel opslaan als..."
* De punten:
1 punt voor 10 goede soundtracks
1 punt voor 15 goede soundtracks
1 punt per extra geraden titel (max. 3 dus).
Hetzelfde principe als bij de soundtracks, acht titels waarbij de gezochte letters weer een ander antwoord vormen. Dit keer geen nieuwe titel, maar de naam van een acteur!
01. Zesde letter
02. Zevende letter
03. Vijfde letter
04. Vierde letter
05. Tweede letter
06. Negende letter
07. Eerste letter
08. Achtste letter
![]()
* De punten:
1 punt voor 6 goede titels
1 punt voor 8 goede titels
1 punt voor de geraden acteur
Hier is het eigenlijk precies hetzelfde als bij de screenshots, acht titels, acht letters, één acteur.
01. Zevende letter
02. Laatste letter
03. Twaalfde letter
04. Zesde letter
05. Twaalfde letter
06. Negende letter
07. Laatste letter
08. Elfde letter
![]()
* De punten:
1 punt voor 8 goede titels
1 punt voor de geraden acteur
Hieronder een aantal vertaalde quotes. Uiteraard heb ik ze niet zelf vertaald, nee, dat heb ik laten doen door een online vertaalmachine. Het zijn allemaal Engelse quotes, dus als je het een beetje krom terugvertaald moet er wel uit te komen zijn. Verder hetzelfde verhaal, negen titels en negen letters leiden tot één nieuwe titel. Het cijfer tussen haakjes geeft de gezochte letter weer.
Je niet begrijpt! Ik had kunnen hebben klasse. Ik kon zijn geweest van een concurrent. Kon ik heb iemand, in plaats van een kontjes, dat is wat ik ben. (11)
Hier is op zoek naar jou, jongen. (5)
Ik ben zo gek als de hel, en ik ben niet van plan om dit niet meer! (3)
Een telling nemer keer geprobeerd om te testen mij. Ik heb zijn lever met enkele Fava bonen en een mooie Chianti. (5)
Ik ben groot! Het is de foto's die je klein. (2)
Immers, morgen is een dag! (1)
Ik zie dode mensen. (8)
Houston, we hebben een probleem. (5)
De spullen die dromen van gemaakt zijn. (14)
* De punten:
1 punt voor 9 goede titels
1 punt voor de geraden film
[ Bericht 0% gewijzigd door InTrePidIvity op 01-03-2009 18:36:34 ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake