.
.

Wacht nog steeds op de sequels, ben wel benieuwd.
 Wacht nog steeds op de sequels, ben wel benieuwd.

Waarom dan? Wat vond je er niet goed/slecht aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een ontzettend overgewaardeerde film, maar goed, iedereen zijn mening en da's weer een heel andere discussie.

Ik vond 'm de tweede keer zelf echt stukken minder leuk. Als je eenmaal weet hoe hij gaat is 'ie lang zo goed niet meer imo. Maargoed, het zelfde had ik met Memento en The Others. Terwijl er zat andere films zijn met een onverwachte twist die ik met gemak een paar keer kan kijken (Fight Club, The Game, The Prestige om maar eens wat te noemen).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat vond je er niet goed/slecht aan?

Dat klopt inderdaad. Als je hem voor de eerste keer ziet dan wordt je eigenlijk een beetje overrompeld door een dergelijke plot twist, hierdoor zal een tweede keer aanzienlijk duidelijker worden. Ik heb hem eigenlijk ook maar twee keer gezien, en toen wist ik hoe alles zat. Maar dat neemt niet weg dat ik echt verrast was de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond 'm de tweede keer zelf echt stukken minder leuk. Als je eenmaal weet hoe hij gaat is 'ie lang zo goed niet meer imo. Maargoed, het zelfde had ik met Memento en The Others. Terwijl er zat andere films zijn met een onverwachte twist die ik met gemak een paar keer kan kijken (Fight Club, The Game, The Prestige om maar eens wat te noemen).

) als Nikolai Tesla (
 ) als Nikolai Tesla (  ). 2 bazen in 1.
 ). 2 bazen in 1. 

Dat is nu juist het probleem...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En qua moeilijkheidsgraad valt het best mee hoor, ik ben zelf toch meer van de mainstream dingen.

Ik had 'm toevallig net ook zelf gezien. Maar het is er niet eentje die je gauw vergeet,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het valt me al mee dat tegenwoordig die film überhaupt wordt herkend
 .
.

Nope. Heb je z'n andere films ook gezien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had 'm toevallig net ook zelf gezien. Maar het is er niet eentje die je gauw vergeet,.

Nee, maar die staan nu wel in de planning. Welke zal ik mee beginnen, El Topo of Santa Sangre?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope. Heb je z'n andere films ook gezien?
 .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Gillingham het volgende:
Tagline van welke film
This Police Man Likes to StealDie wilde ik net doen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon

Eraserheadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef picodealion het volgende:
Hulp nodig met de keuze van vanavond: Eraserhead of If... ?
 maar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel
  maar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel  

Same here.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eraserheadmaar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel

Eraserhead is toch van David Lynch? Totaal niet mijn filmmaker, al vond ik twinpeaks in het begin wel aardig. Dune trok ik maar net, maar dat had meer met het bronmateriaal te maken. Verder kan ik helemaal niks met zijn films. En ik heb het meerdere keren geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eraserheadmaar goed ik heb if... niet gezien dus aan mij heb je verder neit veel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |