Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik maak me zorgen over die breukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
ToekjeLieverd
Heb je het een beetje overleefd? Knuff voor jou in elk geval
prima alleen wel errug druk gehad vandaag en gisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Friem![]()
Hoe is het? Bevalt je werk nog?
[..]
Hoi!Hoe voel jij je vandaag?
[..]
Hai snoet![]()
Hoe was je dag?
[..]
ToekjeLieverd
Heb je het een beetje overleefd? Knuff voor jou in elk geval
wat zou je moeten gaan leren daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2de schooldag... en dat moest een een computer... 15 van de 18 klasgenoten die de voor- en achterkant van een pc niet kunnen onderscheiden + een docente die geen idee heeft wat een computer is = heeeeeeeele lange dag & FAIL
wel produktief en en nog even lekker in de zon gezetenquote:
Snap ikquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Er wordt toch wel thee geschonken in dat koffiehuis he!
En warme chocolademelk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Die pc zouden we moeten gebruiken voor Nederlands en rekenenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
ooh ik bedoel meer wat voor opleiding ben je aan het volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die pc zouden we moeten gebruiken voor Nederlands en rekenenMaar goed, heb voor de rest van het jaar de data van toetsen en ander huiswerk, volgende keer neem ik m'n laptop mee, en ik vermaak me wel, hoop ik
Fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat wel, gelukkig een kort dagje op het werk en hoe is die daar?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
prima alleen wel errug druk gehad vandaag en gisteren
ik wil wel wat frisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Misschien kunnen we het dan beter het warmedrankenhuis noemen!
haiquote:
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel produktief en en nog even lekker in de zon gezeten
maar ja die donkere zolder he
Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik bedoel meer wat voor opleiding ben je aan het volgen
quote:
Van mij welquote:
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar als ze je gewoon laten gaan, dan ga ik ervan uit dat ze niet denken dat het te ernstig is
![]()
aah ok,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kies
Hoe was je dag?quote:
van jou mag ik alles hehquote:
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar weg
Bijna allesquote:
nope, voel me ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?
wowquote:
Maar morgen heb jij een extra weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier moe, druk dagje
[..]Maar fijn dat het bevalt
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?quote:
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingen![]()
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?
bizar zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
Geen cadeautje. Krijg eigenlijk alleen een kadootje van mijn beste vriend, maar die moet nog een keer langskomen, moeten we nog afspreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was je dag?Heb je leuke cadeautjes gehad? Vertel
ik was toch woensdag donderdag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor ????????????????
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was toch woensdag donderdag?
of vergis ik me nu?
serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus?
Kan wel maar dan start ik vandaag om 9 uur kan dat?
Ik schud mijn borsten voor niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Ik las het net ook alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
ik heb je zo gemistquote:
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik begin dadelijk met de les en dan kan ik tussendoor niet thuis ff inloggen om om te schakelen.
heb al gebeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?
ja echtquote:
is goed hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?
tnxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed hoor, geen probleem.
ik probeer zowie zo een manier te verzinnen dat je automatisch kunt starten als er niemand anders aan ''t draaien is
En wat zeiden ze toen?quote:
gewoon ff bellen dan, welk zkh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
Een kusje voor je vingerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
STOP DAAR DAN MEE!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik me geen zorgen hoef te maken.
ja mama nee mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
STOP DAAR DAN MEE!!!!Is slecht voor je hart
![]()
Moet ik even bellen?
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenquote:
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:
Succes meneer met de zachte baardquote:
je kan straks idd je huisartsenpost bellen en anders gewoon de SEH van bijv Ikazia (dichtsbij)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voelt
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil je even kletsen? Mag hoor
[..]
Succes meneer met de zachte baard
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
Rustig aan in elk geval kee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzo
gewoon doen, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
je vermorzelt mijn gevoelens gewoonquote:
nou ik heb alleen t idee dat het niet goed geneest zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moet
bel ff met huisartspraktijk danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik heb alleen t idee dat het niet goed geneest zoniet levensbedreigend ofzo, wil gewoon dat n andere dok n keer kijkt
hoaxquote:
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
Dames en heren. Ik ga er eens vandoor. Tv kijken, slaapje doen, en morgen weer fris en fruitig naar school.
Ik wens jullie een goede nachtrust en morgen weer een leuke dag.
En Bos: nog gefeliciteerd.![]()
ja maar die zeiden juist dat t zo moestquote:
Slaap zo lekker Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
Dames en heren. Ik ga er eens vandoor. Tv kijken, slaapje doen, en morgen weer fris en fruitig naar school.
Ik wens jullie een goede nachtrust en morgen weer een leuke dag.
En Bos: nog gefeliciteerd.![]()
quote:
het verbinden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar die zeiden juist dat t zo moest
wat? plassen? weer zo lang weg?quote:
twee keer op een dag verschonen, met vet gaas, heel mn vinger wordt er n verschrompeld stinkend hoopje van... aan de ene kant wil ik t nog wel n paar dagen proberen ( vrijdag controle bij de h-a) maar aan de andere kant, als t lelijk geneest ben ik ook niet happyquote:
Ga je morgen weer treinen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek lekker voebal kijken![]()
Maar eerst even het plan voor morgen in elkaar schroeven
Wat staat er morgen dan op de planning?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek lekker voebal kijken![]()
Maar eerst even het plan voor morgen in elkaar schroeven
je zeikt?quote:
Oh zo kan je het ook noemenquote:
Huisartspraktijk bellen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twee keer op een dag verschonen, met vet gaas, heel mn vinger wordt er n verschrompeld stinkend hoopje van... aan de ene kant wil ik t nog wel n paar dagen proberen ( vrijdag controle bij de h-a) maar aan de andere kant, als t lelijk geneest ben ik ook niet happy/zeikwijvenmodus
volume op 80 en knallenquote:
Ik heb getalloos-volumequote:
ze zijn nu toch dicht schaapjequote:
wowquote:
die in ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn nu toch dicht schaapjeof bedoel je die in het ziekenhuis?
gisteren was het idd nog ergerquote:
Ik heb hier bij mijn computer onze oude boxen staanquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb hier bij mijn computer onze oude boxen staanUit 2000 ofzo
watquote:
oww verkeerde topic, ik moest even lachen om de radio.quote:
Nee nog niet, ik ben er gewoon drie kwijt geraaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn je borstharen weer aangegroeid?
thema?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww verkeerde topic, ik moest even lachen om de radio.
Ik draai om 8 uur weer op ONZ radio
lekkere muziekquote:
Heb je de politie al gebeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik ben er gewoon drie kwijt geraakt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekkere muziek
ik heb problemen met het instellen van mijn mic..
het wil niet erg nog
Ik dacht toch echt dat ze dat wel zouden doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hadden niemand over om naar het plaats delict te sturen
de politie van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze dat wel zouden doen
dood moeten ze allemaalquote:
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mijquote:
Waar gaat de reis heen?quote:
Joh, zwijg het doodquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mij![]()
what can i say, ik ben nu eenmaal ene boefjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mij![]()
België eindelijk maar eens helemaal afmakenquote:
Nee, dat was een grapje van eerder vanavondquote:
Foute mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
what can i say, ik ben nu eenmaal ene boefje
Gaaf! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
België eindelijk maar eens helemaal afmaken
Veel plezier morgen, hoeveel bordjes moet je dan nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
België eindelijk maar eens helemaal afmaken
je moet snel komen, de sjoko raakt opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van eerder vanavondDus ik kon het niet laten
![]()
[..]
Foute mannen
2. eigenlijk 3.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier morgen, hoeveel bordjes moet je dan nog?
Uit principe nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Geenstijl al gelezen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)cy_iph.html#comments
Ik kom morgen op Amersfoortquote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn receptioniste verzoekt geinterreseerden een motivatiebrief+foto te sturen. Ze is wel toe aan een nieuwe man of vrouw in haar leven
Neemt ze dan ook een internet verbinding?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn receptioniste verzoekt geinterreseerden een motivatiebrief+foto te sturen. Ze is wel toe aan een nieuwe man of vrouw in haar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
* Toekito ik ga even tikkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neemt ze dan ook een internet verbinding?Ik bind me aan niemand en verwacht hetzelfde van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aha, een open relatie dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ze is nu aan het werk, gewoon hotel bellen dan verbind ik je wel door
[..]
Ik bind me aan niemand en verwacht hetzelfde van anderen
zit je nou nog niet in de autoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mij.
Als je dr maar niet van dr werk gaat afhoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mij.
En GF verwachtte je nog wel op zijn bondageavond!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort vast nog een keer op a'foortquote:
Dat durf ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, gewoon openquote:
ik snap het relatiedeel ook nooit zo goed bij mensen die beweren dat te hebbenquote:
ja ik heb ook nog wat anders voor je hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort vast nog een keer op a'foortDan nog een poging doen?
[..]
Dat durf ik toch helemaal niet![]()
* MPG briefschrijven gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je bedoelt het gaat toch alleen maar om sexquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap het relatiedeel ook nooit zo goed bij mensen die beweren dat te hebben
Joahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog wat anders voor je heh
nee, meer van "wat heb je dan samen, wat je met anderen niet hebt?". Neem aan dat je met je andere bedpartners ook n leuke tijd of n goed gesprek kunt voeren, wat is dan het verschil tussen die andere vrouwen en je eigen vrouw?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt het gaat toch alleen maar om sex
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die receptioniste een godsgloeiend lekker wijf of zo?
je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet wel wat sjoko apart houden zie ik, ik geloof dat ik ene klein sjoko monster in huis hebquote:
Ja, jij en mart hebben weer afstandsvoordeel. Mazzelaars.quote:
Mart zit al op de fietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij en mart hebben weer afstandsvoordeel. Mazzelaars.
Oh juist, maar daar zijn jullie al mee bezig hoor ik netquote:
dit, echt ditquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
nou wil een pic van haar zien!
Beter dan dattie al op de receptioniste ligtquote:
Gangbang schijnbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh juist, maar daar zijn jullie al mee bezig hoor ik net
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter dan dattie al op de receptioniste ligt...
Dan wil jij niet meer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, te laatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat de receptioniste geen oude fiets is om het op te leren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je gedroomd... Achteraan aansluiten.quote:
hoe wil je dan dat ik het zeg?quote:
istie te verlegen voor, om hem maak ik me niet drukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je gedroomd... Achteraan aansluiten.
ga je der nu eens snel zien dan?quote:
helemaal niet. Jij bent al voorzienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg mannen, het is toch een verloren strijd, ze trouwt al met mij![]()
Ben jij nou een man?quote:
Wie heeft het nou weer over trouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg mannen, het is toch een verloren strijd, ze trouwt al met mij![]()
He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
helemaal niet. Jij bent al voorzien
that sucks dude, echtquote:
altijd leuk zo'n tribune achter jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij nou een man?Pakken wat je pakken kan
Ik heb ook mijn principesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikquote:
tommyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriend van mij die voor n jaar in tokio zit kom overmorgen gelukkig naar huis
ik bouw in relaties altijd n meisjesclausule inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ik![]()
mannen mogen dat maar vrouwen niet. Hup de keuken in jij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ik![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Toekito het volgende:
jezus hangt weer zo'n vragendoos aan de lijn. Sorry ik moet even achter een chick aan doei *tuuttuuttuut*
opgeflikkert
Griep'n wat je griep'n kanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd leuk zo'n tribune achter je
Principes schmincipes... Seks is seksquote:
uhuh maar ik zou niet kunnen wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, het komt nog wel en dan is het ook zeker
;oquote:
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?
[..]
Principes schmincipes... Seks is seks
Dat snap je hoe ik mij voelquote:
seks is gelukkig niet altijd seksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?
[..]
Fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriend van mij die voor n jaar in tokio zit kom overmorgen gelukkig naar huis
Verstandigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bouw in relaties altijd n meisjesclausule in
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
mannen mogen dat maar vrouwen niet. Hup de keuken in jij!
Juustem!quote:
Oh nee, dat is waar ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?
[..]
Dat snap je hoe ik mij voel
Gelukkig ben ik vet serieusquote:
nou ja en nee, ik zou geen week kunne wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?
[..]
Dat snap je hoe ik mij voel
en heb er nog nooit commentaar op gehadquote:
Niets mis met mijn oren hoorquote:
Precies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?
[..]
Ik nu wel, voor het eerstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en heb er nog nooit commentaar op gehad
Jij pech dat ik daar niet naar luisterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, dat is waar ookSorry, vergeten
[..]
Gelukkig ben ik vet serieus
weet ik maar ik zeg het ook alleen maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, dat is waar ookSorry, vergeten
[..]
Gelukkig ben ik vet serieus
VLEGELquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij pech dat ik daar niet naar luister![]()
Ja, sommige seks is gewoon veul beterderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik maar ik zeg het ook alleen maar
Sorry, zeg je wat?quote:
Iets met dat ik wil dat zij ook achter een ontmoeting staatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja en nee, ik zou geen week kunne wachten![]()
dus ik snap je ongeduld maar ik snap niet dta je zo lang wacht
jaoh zomgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VLEGEL
[..]
Ja, sommige seks is gewoon veul beterder![]()
Ik ben niet altijd de brave jongenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VLEGEL
[..]
Ja, sommige seks is gewoon veul beterder![]()
anders ga je op zoek naar een ander.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met dat ik wil dat zij ook achter een ontmoeting staat
Volgens mij is DM anders hard een brief aan het typen, hij is hier zo stilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, zal ik dan maar doorgeven dat er geen serieuze gegadigden zijn? Stelletje schijterds
Hij wil er niet een meisje bijquote:
Hohoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, zal ik dan maar doorgeven dat er geen serieuze gegadigden zijn? Stelletje schijterds
ja sorry maar dan volg ik het niet helemaal .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met dat ik wil dat zij ook achter een ontmoeting staat
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
anders ga je op zoek naar een ander.
een meisje erbij geen probleem maar een man erbij is no goquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wil er niet een meisje bij
Ik mag niet van mijn vriendjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wil er niet een meisje bij
ja kom op zeg, hoelang modder je al aan?quote:
Foto staat in mn fobo en brief is onderweg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit meegemaakt
![]()
ik wil meestal niet eens delenen zelfs dat wordt gepikt
Dan wacht je maar op de gangquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
een meisje erbij geen probleem maar een man erbij is no go
Heb je geen pic?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik stuur dr mailadres wel even naar Marijke, alle aanvragen weer via haar dus
Marijke, ik waardeer jouw secretariele kwaliteiten ten zeerste!
Dan nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sorry maar dan volg ik het niet helemaal .
Wat maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja kom op zeg, hoelang modder je al aan?
logisch. welke vent wil er nou geen twee vrouwen in zn bedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vroeg em ook al of ie wel echt een man was
![]()
Nou breng je me in de verleiding!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik stuur dr mailadres wel even naar Marijke, alle aanvragen weer via haar dus
Marijke, ik waardeer jouw secretariele kwaliteiten ten zeerste!
1 vindt ik ook genoeg hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
logisch. welke vent wil er nou geen twee vrouwen in zn bed
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, eerst even de secr van KG aan repen scheurenquote:
oh en zal ik je n geheimpje vertellenquote:
ontmoeting??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Het punt is we houden van elkaar en alleen zij staat nog niet achter een ontmoeting
En toch wil ik dat wel eens een keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en zal ik je n geheimpje vertellen
trio's zijn stiekem onwijs overrated en t stelt niet zo heel veel voor![]()
ja zijn jullie dus beide op verschillende punten in jullie "relatie",je moet jezelf wel afvragen of dat wel gaat werken en d eeen niet meer verwacht dan de ander, altijd zonde als iets moois daardoor stuk looptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Het punt is we houden van elkaar en alleen zij staat nog niet achter een ontmoeting
aahwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar niemand wil mij![]()
Dus geen eens 1
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aahw![]()
* littledrummergirl drukt autojongetje troostend tussen haar memmen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene die er 3 wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |