ik was toch woensdag donderdag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor ????????????????
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was toch woensdag donderdag?
of vergis ik me nu?
serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus?
Kan wel maar dan start ik vandaag om 9 uur kan dat?
Ik schud mijn borsten voor niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Ik las het net ook alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
ik heb je zo gemistquote:
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik begin dadelijk met de les en dan kan ik tussendoor niet thuis ff inloggen om om te schakelen.
heb al gebeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?
ja echtquote:
is goed hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?
tnxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed hoor, geen probleem.
ik probeer zowie zo een manier te verzinnen dat je automatisch kunt starten als er niemand anders aan ''t draaien is
En wat zeiden ze toen?quote:
gewoon ff bellen dan, welk zkh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
Een kusje voor je vingerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
STOP DAAR DAN MEE!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik me geen zorgen hoef te maken.
ja mama nee mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
STOP DAAR DAN MEE!!!!Is slecht voor je hart
![]()
Moet ik even bellen?
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenquote:
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:
Succes meneer met de zachte baardquote:
je kan straks idd je huisartsenpost bellen en anders gewoon de SEH van bijv Ikazia (dichtsbij)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voelt
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil je even kletsen? Mag hoor
[..]
Succes meneer met de zachte baard
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
Rustig aan in elk geval kee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzo
gewoon doen, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
je vermorzelt mijn gevoelens gewoonquote:
nou ik heb alleen t idee dat het niet goed geneest zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |