En wat zeiden ze toen?quote:
gewoon ff bellen dan, welk zkh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
Een kusje voor je vingerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
STOP DAAR DAN MEE!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik me geen zorgen hoef te maken.
ja mama nee mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
STOP DAAR DAN MEE!!!!Is slecht voor je hart
![]()
Moet ik even bellen?
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenquote:
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:
Succes meneer met de zachte baardquote:
je kan straks idd je huisartsenpost bellen en anders gewoon de SEH van bijv Ikazia (dichtsbij)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voelt
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wil je even kletsen? Mag hoor
[..]
Succes meneer met de zachte baard
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
Rustig aan in elk geval kee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ga ff dwdd kijken en dan afwassen enzo
gewoon doen, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik wil niet dat mn verzekering gaat miepen achteraf, je kan daar niet zomaar binnen lopen..
nja miss als je met je darmen in je hand loopt, maar ik heb alleen n ingetapete vinger
je vermorzelt mijn gevoelens gewoonquote:
nou ik heb alleen t idee dat het niet goed geneest zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook niks aan als die er af moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |