Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
ik heb je zo gemistquote:
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik begin dadelijk met de les en dan kan ik tussendoor niet thuis ff inloggen om om te schakelen.
heb al gebeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?
ja echtquote:
is goed hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?
tnxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed hoor, geen probleem.
ik probeer zowie zo een manier te verzinnen dat je automatisch kunt starten als er niemand anders aan ''t draaien is
En wat zeiden ze toen?quote:
gewoon ff bellen dan, welk zkh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
Een kusje voor je vingerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga morgen ook het ziekenhuis bellen omdat ik niet t idee heb dat wat de huisarts me zei goed isvinger ziet er heel yuk uit nu, kan niet be bedoeling zijn...
STOP DAAR DAN MEE!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik me geen zorgen hoef te maken.
ja mama nee mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
STOP DAAR DAN MEE!!!!Is slecht voor je hart
![]()
Moet ik even bellen?
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenquote:
gewoon de eerste hulp gaan zggen dat het gek voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
quote:
Succes meneer met de zachte baardquote:
je kan straks idd je huisartsenpost bellen en anders gewoon de SEH van bijv Ikazia (dichtsbij)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik weet ff niet waar ik dan precies heen moet bellenhuisartsenpost ofzo? heb hier ook geen ziekenhuis ofzo
ben er iig nooit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |