ik was toch woensdag donderdag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor ????????????????
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was toch woensdag donderdag?
of vergis ik me nu?
serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vindt het best, maar gisteren vroeg je om dinsdag woensdag ......
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus?
Kan wel maar dan start ik vandaag om 9 uur kan dat?
Ik schud mijn borsten voor niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Ik las het net ook alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
dames ik zou zeggen webcam aan en begin maar:
Schud je borsten voor Japan
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
ik heb je zo gemistquote:
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik begin dadelijk met de les en dan kan ik tussendoor niet thuis ff inloggen om om te schakelen.
heb al gebeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wazig... He als je je er zo druk om maakt, dan bel je morgen de arts toch even en vraag je of het geen kwaad kan?
ja echtquote:
is goed hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik hem dan deze week maar op woensdag donderdag houden?
tnxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed hoor, geen probleem.
ik probeer zowie zo een manier te verzinnen dat je automatisch kunt starten als er niemand anders aan ''t draaien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |