Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik bedoel meer wat voor opleiding ben je aan het volgen
quote:
Van mij welquote:
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar als ze je gewoon laten gaan, dan ga ik ervan uit dat ze niet denken dat het te ernstig is
![]()
aah ok,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kies
Hoe was je dag?quote:
van jou mag ik alles hehquote:
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar weg
Bijna allesquote:
nope, voel me ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?
wowquote:
Maar morgen heb jij een extra weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier moe, druk dagje
[..]Maar fijn dat het bevalt
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?quote:
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingen![]()
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?
bizar zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
Geen cadeautje. Krijg eigenlijk alleen een kadootje van mijn beste vriend, maar die moet nog een keer langskomen, moeten we nog afspreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was je dag?Heb je leuke cadeautjes gehad? Vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |