Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik maak me zorgen over die breukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
ToekjeLieverd
Heb je het een beetje overleefd? Knuff voor jou in elk geval
prima alleen wel errug druk gehad vandaag en gisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Friem![]()
Hoe is het? Bevalt je werk nog?
[..]
Hoi!Hoe voel jij je vandaag?
[..]
Hai snoet![]()
Hoe was je dag?
[..]
ToekjeLieverd
Heb je het een beetje overleefd? Knuff voor jou in elk geval
wat zou je moeten gaan leren daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
2de schooldag... en dat moest een een computer... 15 van de 18 klasgenoten die de voor- en achterkant van een pc niet kunnen onderscheiden + een docente die geen idee heeft wat een computer is = heeeeeeeele lange dag & FAIL
wel produktief en en nog even lekker in de zon gezetenquote:
Snap ikquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Er wordt toch wel thee geschonken in dat koffiehuis he!
En warme chocolademelk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Die pc zouden we moeten gebruiken voor Nederlands en rekenenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
ooh ik bedoel meer wat voor opleiding ben je aan het volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die pc zouden we moeten gebruiken voor Nederlands en rekenenMaar goed, heb voor de rest van het jaar de data van toetsen en ander huiswerk, volgende keer neem ik m'n laptop mee, en ik vermaak me wel, hoop ik
Fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat wel, gelukkig een kort dagje op het werk en hoe is die daar?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
prima alleen wel errug druk gehad vandaag en gisteren
ik wil wel wat frisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Misschien kunnen we het dan beter het warmedrankenhuis noemen!
haiquote:
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel produktief en en nog even lekker in de zon gezeten
maar ja die donkere zolder he
Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik bedoel meer wat voor opleiding ben je aan het volgen
quote:
Van mij welquote:
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar als ze je gewoon laten gaan, dan ga ik ervan uit dat ze niet denken dat het te ernstig is
![]()
aah ok,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpende verkort/versneld. Dan kan ik volgend jaar naar de VIG en daarna eh... verpleegkunde ofzo... Hoewel ik misschien nog wel een andere route kies
Hoe was je dag?quote:
van jou mag ik alles hehquote:
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja ik heb hem al 1x nodig gehad en weet dus niet of die nu nog goed werkt. Maar idd mag niet zomaar weg
Bijna allesquote:
nope, voel me ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voel je dat dan ook, als ie het niet goed zou doen?
wowquote:
Maar morgen heb jij een extra weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier moe, druk dagje
[..]Maar fijn dat het bevalt
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?quote:
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag alleen niet mensen onterecht pijn doen, onterecht lelijk doen tegen mensen en andere nare dingen![]()
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je zou het indirect waarschijnlijk wel merken, want dan voel je je vast weer beroerd toch?
bizar zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nope want hij maakt soms wel en soms geen contact dus merk het amper. Ze zien dat die sowieso 15/17 en 21 feb weinig contact had.
Geen cadeautje. Krijg eigenlijk alleen een kadootje van mijn beste vriend, maar die moet nog een keer langskomen, moeten we nog afspreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was je dag?Heb je leuke cadeautjes gehad? Vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |