Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Genieten is dat hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
En mijn zusje heeft weer ruzie met moeder
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even de wiki fiksen?
En welke flapdrol heeft de OP niet bijgewerkt?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat ik in haar plaats sta. Nu ben ik ineens het lievelingetje
Ja, wel wat leuks, kon eerder naar huis van werk en morgen waarschijnlijk ook een korte dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand vandaag nog iets leuks/spectaculairs gedaan?
Altijd leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, wel wat leuks, kon eerder naar huis van werk en morgen waarschijnlijk ook een korte dag
nee jij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
School, huiswerk, 4 km lopen naar therapeute 4 km terug lopen en nu doen mijn voetjes zeer. (had mijn speciale zooltjes niet inquote:
quote:
Das minder ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen wel minder dat ik dan minder geld verdien
Het zou pas echt lekker zijn als het op het terras wasquote:
U is een heldquote:
Nee, dit is gewoon een doorsnee dinsdag zoals iedere weekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
Behalve met 30 graden, op spitsuur.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had zomers met mooi weer ook niet zo'n hekel aan vertraging op arnhem
Maar ik neem toch aan dat je daar straks nog wel een beetje verandering in gaat brengenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een doorsnee dinsdag zoals iedere week
Ja ik heb last van een virus.exequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een user gezien die je UI heeft gejat.
dat snap ik dan wel van hemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs wil niet buiten spelen, want vogeltjes
Is belangrijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is wel zieligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat je daar straks nog wel een beetje verandering in gaat brengen
ik ben hebberig ik wil ze allemaal hebbenquote:
Maak er een mooie avond van, lekker met je pa op een terrasje zitten of zoquote:
Die zijn zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik haat die van ST niet. In tegendeel zelfs.
Friet!quote:
bak ze wokquote:
Fixedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bak ze wok
en geniet van je friet patat
GMTAquote:
quote:
quote:
die hebben we toch al genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als deze TT geen ongewenst volk aantrekt weet ik het ook niet meer
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben we toch al genoeg
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nee, wie?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben we toch al genoeg
Het is ook nooit goed he? Brompotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, Peetoom komt nog op bezoek straks en niet al te laat te bed..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak er een mooie avond van, lekker met je pa op een terrasje zitten of zo
[..]
Whehehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he? Brompot
koekiemonsterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zitten er maar 12 koekjes in een pakje chocolate chunk cookies![]()
ik heb het pak nou al op
ik bekenquote:
Tuurlijk wel. Dit is een uitstekende TT.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he? Brompot
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dit is een uitstekende TT.
Want tieten.
NSFW !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 17:34:23 ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NSFW !Een aantal goed gekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetsequote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NSFW !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Niet schrikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet schrikken
Nee, niet geschrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, niet geschrokkendit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit dan?Ik schrok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
wegdek in slechte toestandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap![]()
http://www.traphic.nl/
Alles rondom Utrecht staat vast. En ik hoor net ineens zeker 2 of 3 ambulances wegrijden bij het UMCU vandaan...
Wtf?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap![]()
http://www.traphic.nl/
Alles rondom Utrecht staat vast. En ik hoor net ineens zeker 2 of 3 ambulances wegrijden bij het UMCU vandaan...
Er zit een gaatje inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wegdek in slechte toestandwat is dat nou weer...
Altijd handigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit een gaatje in![]()
Door de bouw van een fietstunnel is de boel aan het verzakken
olie erop, gesmolten, gescheurd etcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wegdek in slechte toestandwat is dat nou weer...
Het is een complot!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
olie erop, gesmolten, gescheurd etc
hoiquote:
Weet ik niet. Het was ineens wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou
Hoe ben je er nu vanaf gekomen?
ik in iets andersquote:
smakelijk zomertjequote:
quote:
ik eet liever iets andersquote:
daar ben jij nog te jong voorquote:
ooh ja eten, ook maar ff fixxen zoquote:
Ik begrijp het, maar hoe kan je daar honger in hebben? Daar heb je toch zin in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben jij nog te jong voor
ik heb vrij vaak trek in worstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar hoe kan je daar honger in hebben? Daar heb je toch zin in?
dat zijn nu echte vrouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb vrij vaak trek in worst
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is het leven toch mooi hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... metzonderjasdicht op de fiets door de duinen![]()
.
Doe toch gewoon zonder jasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
.
mensen di ebij de eerste zonnestraal denken dat het zomer isquote:
in Drunenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenwaar woon jij ergens?
Nee hoor, alleen maar lente en waarom kan zou je niet met 17 graden zonder jas fietsen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen di ebij de eerste zonnestraal denken dat het zomer is_!
Zandvoort!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenwaar woon jij ergens?
omdat het niet overal 17 graden is, er op sommige plekken nog een fris windje staat en niet iedereen temperatuur hetzelfde ervaart?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar lente en waarom kan zou je niet met 17 graden zonder jas fietsen?
Ik woon like in de middle of nowhere dus ik weet dat er een windje staatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het niet overal 17 graden is, er op sommige plekken nog een fris windje staat en niet iedereen temperatuur hetzelfde ervaart?
daar treinde ik net doorheenquote:
dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon like in de middle of nowhere dus ik weet dat er een windje staat
Jij was in Zandvoort? Wat deed je hier? Als je mij zocht, ik was op werkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar treinde ik net doorheenals ik later groot ben ga ik ook bij de zee wonen
daar ging ik vroeger altijd spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was in Zandvoort? Wat deed je hier? Als je mij zocht, ik was op werk.
nog een beetje een koningsmaal weggewerkt op dezen feestelijken dag ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo gekookt en gegeten. Pa/Vaatwasser doen wel de rest
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
"Door Zandvoort heen treinen" lijkt me een moeilijk verhaal eerlijk gezegdBegin 20ste eeuw is dat weleens geprobeerd geloof ik.... Was geen succes
![]()
[ afbeelding ]
was jij niet jarig vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo gekookt en gegeten. Pa/Vaatwasser doen wel de rest
Neu, Gewoon zo;n simpele zelf wok maaltijd voor 2 personen van de AHquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog een beetje een koningsmaal weggewerkt op dezen feestelijken dag ?
Ja, sterker nog, ik ben het nog steedsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was jij niet jarig vandaag?
kan ook heerlijk zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gewoon zo;n simpele zelf wok maaltijd voor 2 personen van de AH
oh cool, dan ben ik nog op tijd om je te feliciterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, ik ben het nog steeds
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh cool, dan ben ik nog op tijd om je te feliciterencongrats boy
links
rechts
links
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, ik ben het nog steeds
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef PeZu het volgende:
godver, kut trev, elke keer al sik schnitzal lees, eet of zie moet ik aan jou denken
truttebolletjequote:
echt ik maak geen grap, ik zie schnitzel, waar dan ook ik zie letterlijk jouw hoofd voor mequote:
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt ik maak geen grap, ik zie schnitzel, waar dan ook ik zie letterlijk jouw hoofd voor me
vertel mij watquote:
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?quote:
Wat is er mee?quote:
Doekje hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh n heel leger roeiers in mn treindamn wat n armen!
bloesjes zijn er om heeeel langzaam en sensueel open te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?
keihard losrukken zodat de knopen in het rond vliegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bloesjes zijn er om heeeel langzaam en sensueel open te maken
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, treinbanken zijn van leerquote:
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.quote:
dan moet je bij muck zijnquote:
ik heb bij ziggo alle producten en nog bellen ze me voor aanbiedingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.
Juist voor dat afvegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, treinbanken zijn van leerveeg je er zo af
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.
Nee, bij jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je bij muck zijn
die mislukte fiat blijft van Muck afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?
knoopje voor knoopjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kom maar makenquote:
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen bloesje aanquote:
Ik heb net het belmeniet register ingevuld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb bij ziggo alle producten en nog bellen ze me voor aanbiedingen_!
But you can leave your hat onquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haal je vingers dan tussen je benen vandaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, moet je die vogels hier horen. Kraaienbos is er niks bij. Zijn allemaal van die kleine tsjilpende mussen en dergelijke.![]()
Summer is coming
Hey Friemelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
But you can leave your hat on![]()
's Morgens samen
hej Talibanstrijderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
But you can leave your hat on![]()
's Morgens samen
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je vingers dan tussen je benen vandaan
eehm *kijkt naar beneden* lichtgrijs hemdje en n donkergrijs vestjequote:
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....quote:
net of het iets ergs is ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....
uh.. mja wat is lang?quote:
Lief maar ik wil liever een gewone koffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een hazelnoot cuppu voor LL neer
Hey LL![]()
ja lekkerquote:
nee joh, moet je laten doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....
* Toekito zet een lekkere verse bak koffie met koekje neer voor LLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh.. mja wat is lang?
Ik zit vol, heb lekker gegeten
[..]
Lief maar ik wil liever een gewone koffie
[..]
ja lekker
Zonder koekje aubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito zet een lekkere verse bak koffie met koekje neer voor LL
Ik moet ook nog eens aanmelden, kijken of het dit jaar beter gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koekje aubdank je wel
Toek De FOK! F1-manager 2011 is er!
geen koekje? mag ik die dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koekje aubdank je wel
Toek De FOK! F1-manager 2011 is er!
welkequote:
allergische reactie?quote:
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens aanmelden, kijken of het dit jaar beter gaat
Je moet ook zuigen ipv blazenquote:
Koffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo doe je dat![]()
Alle smaken koffie voor 1 euro, en je mag er ook nog een siroopje in doen als je wil![]()
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je hier in NL koffie willen op een station
laten we een koffiezaak beginnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo doe je dat![]()
Alle smaken koffie voor 1 euro, en je mag er ook nog een siroopje in doen als je wil![]()
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je hier in NL koffie willen op een station
Afgelopen jaar heb ik ook al mee gedaan, deed het op zich wel redelijk, maar dus geen prijzenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaar
met bagles en cupcakesquote:
een een mooie lange oudhouten leestafel met fijne boeken en mooie tijdschriftenquote:
De bovenstequote:
Neh, ik test mondwater voor The Insidersquote:
Dat zegt Toek ook altijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaar
[..]
Je moet ook zuigen ipv blazen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
Neh, ik test mondwater voor The Insiders
[..]
Dat zegt Toek ook altijd.
ik doe niks. Lig me te vervelen op de bankquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
[..]
ik bedoelde welk soort tintelingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
[..]
Je mag de afwas hier zo wel komen doen dan! Krijg je daarna een kop koffie en mag je me inmaken met PES2011.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niks. Lig me te vervelen op de bank
als je patat haalt mag je het hier opetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
bijna weer in rotterdamwat zal ik s gaan eten zometeen
Patat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag de afwas hier zo wel komen doen dan! Krijg je daarna een kop koffie en mag je me inmaken met PES2011.
wat n eerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je patat haalt mag je het hier opeten
Doe maar lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
zo ben ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat n eer![]()
ander keertje, moet thuis nog ff n begin maken aan het schrijven van n methodiek, moek morgen presenteren tijdens n vergaderingheb nog niks op papier
het is zo erg dat ik er trek van krijg. Laatste beetje preischotel in de magnetronquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk ook niet dagelijks van iedereen de sig na natuurlijk... het viel me nu gewoon ineens op.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOETquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn spullen eens verzamelen en dan toeteren![]()
Geniet er vanquote:
Blaas zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Muck het volgende:
Toetermuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Muck het volgende:
jaquote:
nee en het boeit me ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
wist je dat er in rozenbottel 9x meer vitamines zitten dna in een kiwi?
roos viceequote:
pien je leeft nogquote:
Vandaag onderweg naar werk en onderweg naar huis nog gehoordquote:
was ist pasiiert danquote:
Symquote:
2de schooldag... en dat moest een een computer... 15 van de 18 klasgenoten die de voor- en achterkant van een pc niet kunnen onderscheiden + een docente die geen idee heeft wat een computer is = heeeeeeeele lange dag & FAILquote:
He Friemquote:
Hoi!quote:
Hai snoetquote:
Toekjequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag onderweg naar werk en onderweg naar huis nog gehoord
Ik zag em net pas en heb je teruggesmstquote:
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vroegah bij n fanfare gespeelddat doe je int zuiden, veel ander vermaak is er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |