quote:
ik eet liever iets andersquote:
daar ben jij nog te jong voorquote:
ooh ja eten, ook maar ff fixxen zoquote:
Ik begrijp het, maar hoe kan je daar honger in hebben? Daar heb je toch zin in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben jij nog te jong voor
ik heb vrij vaak trek in worstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar hoe kan je daar honger in hebben? Daar heb je toch zin in?
dat zijn nu echte vrouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb vrij vaak trek in worst
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is het leven toch mooi hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... metzonderjasdicht op de fiets door de duinen![]()
.
Doe toch gewoon zonder jasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
.
mensen di ebij de eerste zonnestraal denken dat het zomer isquote:
in Drunenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenwaar woon jij ergens?
Nee hoor, alleen maar lente en waarom kan zou je niet met 17 graden zonder jas fietsen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen di ebij de eerste zonnestraal denken dat het zomer is_!
Zandvoort!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
duinenwaar woon jij ergens?
omdat het niet overal 17 graden is, er op sommige plekken nog een fris windje staat en niet iedereen temperatuur hetzelfde ervaart?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar lente en waarom kan zou je niet met 17 graden zonder jas fietsen?
Ik woon like in de middle of nowhere dus ik weet dat er een windje staatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het niet overal 17 graden is, er op sommige plekken nog een fris windje staat en niet iedereen temperatuur hetzelfde ervaart?
daar treinde ik net doorheenquote:
dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon like in de middle of nowhere dus ik weet dat er een windje staat
Jij was in Zandvoort? Wat deed je hier? Als je mij zocht, ik was op werkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar treinde ik net doorheenals ik later groot ben ga ik ook bij de zee wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |