Koffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo doe je dat![]()
Alle smaken koffie voor 1 euro, en je mag er ook nog een siroopje in doen als je wil![]()
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je hier in NL koffie willen op een station
laten we een koffiezaak beginnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo doe je dat![]()
Alle smaken koffie voor 1 euro, en je mag er ook nog een siroopje in doen als je wil![]()
[ afbeelding ]
Nee, dan moet je hier in NL koffie willen op een station
Afgelopen jaar heb ik ook al mee gedaan, deed het op zich wel redelijk, maar dus geen prijzenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaar
met bagles en cupcakesquote:
een een mooie lange oudhouten leestafel met fijne boeken en mooie tijdschriftenquote:
De bovenstequote:
Neh, ik test mondwater voor The Insidersquote:
Dat zegt Toek ook altijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaar
[..]
Je moet ook zuigen ipv blazen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
Neh, ik test mondwater voor The Insiders
[..]
Dat zegt Toek ook altijd.
ik doe niks. Lig me te vervelen op de bankquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
[..]
ik bedoelde welk soort tintelingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
De bovenste
[..]
[..]
Je mag de afwas hier zo wel komen doen dan! Krijg je daarna een kop koffie en mag je me inmaken met PES2011.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niks. Lig me te vervelen op de bank
als je patat haalt mag je het hier opetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
bijna weer in rotterdamwat zal ik s gaan eten zometeen
Patat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag de afwas hier zo wel komen doen dan! Krijg je daarna een kop koffie en mag je me inmaken met PES2011.
wat n eerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je patat haalt mag je het hier opeten
Doe maar lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
zo ben ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat n eer![]()
ander keertje, moet thuis nog ff n begin maken aan het schrijven van n methodiek, moek morgen presenteren tijdens n vergaderingheb nog niks op papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |