haal je vingers dan tussen je benen vandaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, moet je die vogels hier horen. Kraaienbos is er niks bij. Zijn allemaal van die kleine tsjilpende mussen en dergelijke.![]()
Summer is coming
Hey Friemelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
But you can leave your hat on![]()
's Morgens samen
hej Talibanstrijderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
But you can leave your hat on![]()
's Morgens samen
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
haal je vingers dan tussen je benen vandaan
eehm *kijkt naar beneden* lichtgrijs hemdje en n donkergrijs vestjequote:
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....quote:
net of het iets ergs is ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....
uh.. mja wat is lang?quote:
Lief maar ik wil liever een gewone koffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een hazelnoot cuppu voor LL neer
Hey LL![]()
ja lekkerquote:
nee joh, moet je laten doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Maar ondertussen....
* Toekito zet een lekkere verse bak koffie met koekje neer voor LLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh.. mja wat is lang?
Ik zit vol, heb lekker gegeten
[..]
Lief maar ik wil liever een gewone koffie
[..]
ja lekker
Zonder koekje aubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito zet een lekkere verse bak koffie met koekje neer voor LL
Ik moet ook nog eens aanmelden, kijken of het dit jaar beter gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koekje aubdank je wel
Toek De FOK! F1-manager 2011 is er!
geen koekje? mag ik die dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koekje aubdank je wel
Toek De FOK! F1-manager 2011 is er!
welkequote:
allergische reactie?quote:
Ik ga voor het eerst meedoen dit jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens aanmelden, kijken of het dit jaar beter gaat
Je moet ook zuigen ipv blazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |