vertel mij watquote:
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?quote:
Wat is er mee?quote:
Doekje hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh n heel leger roeiers in mn treindamn wat n armen!
bloesjes zijn er om heeeel langzaam en sensueel open te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?
keihard losrukken zodat de knopen in het rond vliegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bloesjes zijn er om heeeel langzaam en sensueel open te maken
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, treinbanken zijn van leerquote:
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.quote:
dan moet je bij muck zijnquote:
ik heb bij ziggo alle producten en nog bellen ze me voor aanbiedingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.
Juist voor dat afvegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, treinbanken zijn van leerveeg je er zo af
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Word ik net gebeld, zo'n pubertje met een enorm puber accent informeert mij voor de 6de keer over het internetabonnement dat ze voor mij in de aanbieding hebben. De fucking 6de keer.
Nee, bij jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je bij muck zijn
die mislukte fiat blijft van Muck afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijker is, gaat ie ook makkelijk uit?
knoopje voor knoopjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kom maar makenquote:
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen bloesje aanquote:
Ik heb net het belmeniet register ingevuld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb bij ziggo alle producten en nog bellen ze me voor aanbiedingen_!
But you can leave your hat onquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |