daar ging ik vroeger altijd spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was in Zandvoort? Wat deed je hier? Als je mij zocht, ik was op werk.
nog een beetje een koningsmaal weggewerkt op dezen feestelijken dag ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo gekookt en gegeten. Pa/Vaatwasser doen wel de rest
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
"Door Zandvoort heen treinen" lijkt me een moeilijk verhaal eerlijk gezegdBegin 20ste eeuw is dat weleens geprobeerd geloof ik.... Was geen succes
![]()
[ afbeelding ]
was jij niet jarig vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo gekookt en gegeten. Pa/Vaatwasser doen wel de rest
Neu, Gewoon zo;n simpele zelf wok maaltijd voor 2 personen van de AHquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog een beetje een koningsmaal weggewerkt op dezen feestelijken dag ?
Ja, sterker nog, ik ben het nog steedsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was jij niet jarig vandaag?
kan ook heerlijk zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gewoon zo;n simpele zelf wok maaltijd voor 2 personen van de AH
oh cool, dan ben ik nog op tijd om je te feliciterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, ik ben het nog steeds
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh cool, dan ben ik nog op tijd om je te feliciterencongrats boy
links
rechts
links
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, ik ben het nog steeds
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef PeZu het volgende:
godver, kut trev, elke keer al sik schnitzal lees, eet of zie moet ik aan jou denken
truttebolletjequote:
echt ik maak geen grap, ik zie schnitzel, waar dan ook ik zie letterlijk jouw hoofd voor mequote:
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt ik maak geen grap, ik zie schnitzel, waar dan ook ik zie letterlijk jouw hoofd voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |