bel ff met huisartspraktijk danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik heb alleen t idee dat het niet goed geneest zoniet levensbedreigend ofzo, wil gewoon dat n andere dok n keer kijkt
hoaxquote:
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
Dames en heren. Ik ga er eens vandoor. Tv kijken, slaapje doen, en morgen weer fris en fruitig naar school.
Ik wens jullie een goede nachtrust en morgen weer een leuke dag.
En Bos: nog gefeliciteerd.![]()
ja maar die zeiden juist dat t zo moestquote:
Slaap zo lekker Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
Dames en heren. Ik ga er eens vandoor. Tv kijken, slaapje doen, en morgen weer fris en fruitig naar school.
Ik wens jullie een goede nachtrust en morgen weer een leuke dag.
En Bos: nog gefeliciteerd.![]()
quote:
het verbinden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar die zeiden juist dat t zo moest
wat? plassen? weer zo lang weg?quote:
twee keer op een dag verschonen, met vet gaas, heel mn vinger wordt er n verschrompeld stinkend hoopje van... aan de ene kant wil ik t nog wel n paar dagen proberen ( vrijdag controle bij de h-a) maar aan de andere kant, als t lelijk geneest ben ik ook niet happyquote:
Ga je morgen weer treinen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek lekker voebal kijken![]()
Maar eerst even het plan voor morgen in elkaar schroeven
Wat staat er morgen dan op de planning?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek lekker voebal kijken![]()
Maar eerst even het plan voor morgen in elkaar schroeven
je zeikt?quote:
Oh zo kan je het ook noemenquote:
Huisartspraktijk bellen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twee keer op een dag verschonen, met vet gaas, heel mn vinger wordt er n verschrompeld stinkend hoopje van... aan de ene kant wil ik t nog wel n paar dagen proberen ( vrijdag controle bij de h-a) maar aan de andere kant, als t lelijk geneest ben ik ook niet happy/zeikwijvenmodus
volume op 80 en knallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |