quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekkere muziek
ik heb problemen met het instellen van mijn mic..
het wil niet erg nog
Ik dacht toch echt dat ze dat wel zouden doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hadden niemand over om naar het plaats delict te sturen
de politie van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze dat wel zouden doen
dood moeten ze allemaalquote:
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mijquote:
Waar gaat de reis heen?quote:
Joh, zwijg het doodquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mij![]()
what can i say, ik ben nu eenmaal ene boefjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus een van die dingen die je niet mocht van mij![]()
België eindelijk maar eens helemaal afmakenquote:
Nee, dat was een grapje van eerder vanavondquote:
Foute mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
what can i say, ik ben nu eenmaal ene boefje
Gaaf! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
België eindelijk maar eens helemaal afmaken
Veel plezier morgen, hoeveel bordjes moet je dan nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
België eindelijk maar eens helemaal afmaken
je moet snel komen, de sjoko raakt opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van eerder vanavondDus ik kon het niet laten
![]()
[..]
Foute mannen
2. eigenlijk 3.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier morgen, hoeveel bordjes moet je dan nog?
Uit principe nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Geenstijl al gelezen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)cy_iph.html#comments
Ik kom morgen op Amersfoortquote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn receptioniste verzoekt geinterreseerden een motivatiebrief+foto te sturen. Ze is wel toe aan een nieuwe man of vrouw in haar leven
Neemt ze dan ook een internet verbinding?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn receptioniste verzoekt geinterreseerden een motivatiebrief+foto te sturen. Ze is wel toe aan een nieuwe man of vrouw in haar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
* Toekito ik ga even tikkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neemt ze dan ook een internet verbinding?Ik bind me aan niemand en verwacht hetzelfde van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aha, een open relatie dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ze is nu aan het werk, gewoon hotel bellen dan verbind ik je wel door
[..]
Ik bind me aan niemand en verwacht hetzelfde van anderen
zit je nou nog niet in de autoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mij.
Als je dr maar niet van dr werk gaat afhoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon langskomen hoor... zo ver is dat niet voor mij.
En GF verwachtte je nog wel op zijn bondageavond!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort vast nog een keer op a'foortquote:
Dat durf ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, gewoon openquote:
ik snap het relatiedeel ook nooit zo goed bij mensen die beweren dat te hebbenquote:
ja ik heb ook nog wat anders voor je hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort vast nog een keer op a'foortDan nog een poging doen?
[..]
Dat durf ik toch helemaal niet![]()
* MPG briefschrijven gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je bedoelt het gaat toch alleen maar om sexquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap het relatiedeel ook nooit zo goed bij mensen die beweren dat te hebben
Joahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog wat anders voor je heh
nee, meer van "wat heb je dan samen, wat je met anderen niet hebt?". Neem aan dat je met je andere bedpartners ook n leuke tijd of n goed gesprek kunt voeren, wat is dan het verschil tussen die andere vrouwen en je eigen vrouw?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt het gaat toch alleen maar om sex
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die receptioniste een godsgloeiend lekker wijf of zo?
je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die receptioniste een godsgloeiend lekker wijf of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |