He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
helemaal niet. Jij bent al voorzien
that sucks dude, echtquote:
altijd leuk zo'n tribune achter jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij nou een man?Pakken wat je pakken kan
Ik heb ook mijn principesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikquote:
tommyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriend van mij die voor n jaar in tokio zit kom overmorgen gelukkig naar huis
ik bouw in relaties altijd n meisjesclausule inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ik![]()
mannen mogen dat maar vrouwen niet. Hup de keuken in jij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik mag er best een vrouw naast hebben vind ik![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Toekito het volgende:
jezus hangt weer zo'n vragendoos aan de lijn. Sorry ik moet even achter een chick aan doei *tuuttuuttuut*
opgeflikkert
Griep'n wat je griep'n kanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd leuk zo'n tribune achter je
Principes schmincipes... Seks is seksquote:
uhuh maar ik zou niet kunnen wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, het komt nog wel en dan is het ook zeker
;oquote:
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?
[..]
Principes schmincipes... Seks is seks
Dat snap je hoe ik mij voelquote:
seks is gelukkig niet altijd seksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tribune?
[..]
Principes schmincipes... Seks is seks
Fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriend van mij die voor n jaar in tokio zit kom overmorgen gelukkig naar huis
Verstandigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bouw in relaties altijd n meisjesclausule in
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
mannen mogen dat maar vrouwen niet. Hup de keuken in jij!
Juustem!quote:
Oh nee, dat is waar ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?
[..]
Dat snap je hoe ik mij voel
Gelukkig ben ik vet serieusquote:
nou ja en nee, ik zou geen week kunne wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat mocht ik toch van jou niet voor het huwelijk?
[..]
Dat snap je hoe ik mij voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |