abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 18:17:52 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103390
Strawtje is jaloeeerssszzz!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 maart 2011 @ 18:17:55 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103393
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensen
pi_94103407
quote:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel. :)
pi_94103420
Jeuj weer gezellig thuis in me uppie woohoo!

Avond.
pi_94103428
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensen
Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.
pi_94103438
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook.

Op dit:

quote:
en vredig kunnen sterven niet te vergeten.
pi_94103493
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval ;( ) :D. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:21:14 #158
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103546
quote:
Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waarom niet. zou je dat ook lastig vinden tijdens de sex? Ik zou het geweldig vinden! :D
Lastig? Ik vind het irritant man :'). Jeukt ook nog eens.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:26 #159
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103604
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval ;( ) :D. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
Carnaval :D. Ik had een zwaard (piraat, je weet) en wiepte alle rokjes omhoog.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:46 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103618
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.
Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:57 #161
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94103624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was niet geestelijk...

Maar begrijp je dat elke man jou wel in de kont wil knijpen en dat het daarom betekenisloos is? Pure oppervlakkigheid van geile mannen. Als je dat al lekker vindt, dan moet je seks al helemaal goddelijk vinden. :Y Zoek een leuke jongen in de kroeg en je kan seks hebben. Waar wacht je op? Wel veilig doen natuurlijk. ;)
Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)

Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.

Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:13 #162
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103634
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel. :)
Ook zoiets ja, lieve praatjes hoeven geen betekenis te hebben als je sex wil
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:30 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103648
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.

[..]

Lastig? Ik vind het irritant man :'). Jeukt ook nog eens.
Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelost :')
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:51 #164
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103657
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)

Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.

Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
Wat bedoel je eigenlijk met je deadlines? Ik kan er geen touw aan vast knopen.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:25:15 #165
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103704
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelost :')
Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.
I never workout
pi_94103709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft het er nooit over, maar hij werd wel gepest. Ik weet niet in welke mate, maar omdat hij een beetje een nerdje is viel hij op de basisschool een beetje buiten de groep. Hij had wel wat vrienden, maar als hij gepest werd kon hij nogal boos reageren en dat vonden een boel jongens leuk. Hem vaak uitdagen enzo tot hij ontplofte.

Op de middelbare school ging het volgens mij wel goed, hij werd niet gepest maar veel mensen wilde ook niet echt met hem omgaan omdat zijn interesses niet aansloten op die van hun. Behalve zijn beste vriend dan, en wat jongens zoals hijzelf waarbij hij in de eerste nog mee in de klas zat.

Wat volgens mij ook niet bepaald helpt is dat hij graag goedkeuring van mijn vader krijgt. Alleen is mijn vader er niet zo trots op dat zijn enige zoon niet in zijn voetsporen treedt wat betreft de meiden, en hij heeft een hekel aan computers en games. Zo praten ze dus een beetje naast elkaar heen en krijgt mijn broertje niet vaak die goedkeuring.

Waar precies het probleem zit weet ik dus niet echt, maar mijn moeder zegt dat zij zichzelf ook wel in hem herkent qua onzeker zijn. Het zit dus ook wel in zijn aard.
Op zich is er niets mis met wat stillere vrienden hebben, als het echte vrienden zijn. Maar daarmee komt hij niet in contact met meisjes. Het zullen ook geen uitgaanstypes zijn. Als hij daarvan baalt, is hij nu nog jong genoeg om het roer om te gooien. Later wordt dat lastiger.

Ik hoop dat jullie vader hem niet teveel pushed, dat hij het idee krijgt niet goed genoeg te zijn....dat kan nooit een positieve invloed worden. Bij sommige mensen werkt het als stimulans, maar bij iemand die al onzeker is en met een pestverleden lijkt het me juist een bevestiging van zijn 'falen'. :{

Het kan ook in zijn aard liggen idd, dat hij van zichzelf redelijk introvert is, maar dat zijn veel mensen wel.
pi_94103756
quote:

[..]

Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.

Dan heb je ook minder zorgen aan je hoofd, het is fijn als je de deadlines af hebt. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:03 #168
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103758
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

[..]
je idd bent wel een beetje naief lanterfanteraar, voordat je het weet wordt je kijhard op je hart gestampt. je moet oppassen voor sommige jongens.

maar als je je bij iemand wat vaker zo voelt is het gewoon zo, dat wordt hier onderschat de "Echte" liefde en gevoelens. beetje droog zijn sommige hier naar mijn mening.

en als je beide een beetje vreemd bent, en andere dingen met elkaar gemeen hebt en het voelt alsof je echt heel speciaal voor elkaar bent en alles wederzijds is is dat geweldig

ik ga misschien binnenkort weer opzoek naar een leuk meisje, die wel dingetjes die ik zeg leuk vind, interesse heeft in leuke feitjes die ik weet, en alles waar ik het over heb leuk vind.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:14 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103768
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef reetveter het volgende:

[..]

Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.
Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:29:12 #170
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103846
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.
:|W
I never workout
pi_94103915
Lanterfanteraar, wil je fysiek contact? Dit is wat je doet:

Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:33:00 #172
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94104009
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:

Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
Niks aan als je geen moeite voor het meisje hoeft te doen.
I never workout
pi_94104049
quote:

[..]

Het is niet raar om te gaan winkelen ipv je deadlines te halen als lanterfanteraar. :P

P.S. ik voldoe aan de voorwaarden. O-)

Seriously though, ik kijk er een beetje hetzelfde tegenaan nu. Honger maakt rauwe bonen zoet.. Liever liefde dan lust, akkoord maar iets is beter dan niets. Een beetje genegenheid op z'n tijd kan geen kwaad, of eigenlijk, is gewoon nodig.

Waar het een pagina of 2 terug over ging, dat het hebben van een vriend(in) niet alles oplost oid, dat zal allemaal wel, maar het alleen-zijn kan soms wel alles verzieken ofzo. (Ik spreek voor mezelf uiteraard.) Dus als dat wegvalt lost dat in zekere in wel alles op.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlakeGriffin op 14-03-2011 18:51:58 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 18:33:42 #174
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94104051
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.

Dan heb je ook minder zorgen aan je hoofd, het is fijn als je de deadlines af hebt. :)
Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.

quote:

Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
pi_94104059
quote:

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 18:35:45 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94104151
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
ja aardbei!

ik denk dat ik dat bovenstaande wel zou kunnen uitvoeren, en je beweerde inderdaad dat het voor meisjes net zo moeilijk was als voor jongens..

dus vertel eens het stappenplan voor mij...
(net zo makkelijk moet het zijn, en zonder psychologen)
pi_94104202
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
:N Eerste indruk zegt niets. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet.
pi_94104242
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als knap meisje seks krijgen is niet moeilijk, dat heb ik nooit beweerd.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:38:32 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104285
grey is trouwens een redhead. vinden meisjes mannelijke redheads net zo aantrekkelijk als dat mannen stijgeren bij vrouwelijke redheads?
pi_94104339
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.

Ik ben meerdere in mijn kont geknepen of dat iemand zijn hand onder mijn rokje stak. Dat vond ik onbeschoft, snap je waarom? Ik kende die jongens niet, ik wilde niets van ze weten en ik wil niet als object worden gezien waar iedereen maar respectloos zonder vragen naar kan graaien. Zo voel jij het dus niet?

quote:
Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
Ja ik lees nu dat er geen kroeg in je buurt is. Jammer. Ook geen andere uitgaansgelegenheden?
pi_94104343
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
grey is trouwens een redhead. vinden meisjes mannelijke redheads net zo aantrekkelijk als dat mannen stijgeren bij vrouwelijke redheads?
Nee
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 18:39:37 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94104347
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat je bevestigd wordt in je waarde en mogelijkheden.
Enig liefdevol (fysiek) contact is een basis behoefte. Dat merk je beter als je daarin ondervoed bent.
The view from nowhere.
pi_94104358
Hoe ik mijn vele sletavonturen regelde...

Gewoon uitgaan, of tijdens de wergroep met een gozer praten, beetje schattig doen, veel lachen, hand door je haar, stemmetje wat hoger, vooruit met de tietjes (haha) en dan meedoen met de jongens zonder je vrouwelijkheid te verliezen., Vonden ze aan mij altijd wel leuk, dat ik geen saai trutje was, maar ik was ook gewoon duidelijk dat ik er wel zin in had. Je kan ook het gesprek een beetje draaien naar de seks, zeg maar "oh dat vind ik wel sexy aan een jongen, zo'n shirt/ broek etc/" Of, "ik vind jongens die voetballen zo sexy, voetbal jij weleens En dan kan je gegarandeerd neuken en neuken ze je ook nog vaker ipv maar voor een one night stand, want je bent leuk kletsgezelschap en je wil immers geen relatie.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:40:08 #184
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94104368
quote:
Kameraad van me is het, die krijgt genoeg
I never workout
pi_94104399
quote:
Ik vind donkerrood haar zoals bij mr Bingley in die pride and prejudice film wel leuk, maar van dat peenhaar en veel sproeten en gele tanden erbij vind ik lelijk.
pi_94104447
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hoe ik mijn vele sletavonturen regelde...

Gewoon uitgaan, of tijdens de wergroep met een gozer praten, beetje schattig doen, veel lachen, hand door je haar, stemmetje wat hoger, vooruit met de tietjes (haha) en dan meedoen met de jongens zonder je vrouwelijkheid te verliezen., Vonden ze aan mij altijd wel leuk, dat ik geen saai trutje was, maar ik was ook gewoon duidelijk dat ik er wel zin in had. Je kan ook het gesprek een beetje draaien naar de seks, zeg maar "oh dat vind ik wel sexy aan een jongen, zo'n shirt/ broek etc/" Of, "ik vind jongens die voetballen zo sexy, voetbal jij weleens En dan kan je gegarandeerd neuken en neuken ze je ook nog vaker ipv maar voor een one night stand, want je bent leuk kletsgezelschap en je wil immers geen relatie.
Haha geniaal!
pi_94104463
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat? :? Het is dat ik ouder ben dan 17 en geen oudere zus heb, anders dan zou ik gaan twijfelen of mijn grote zus ook niet op Fok zat. Klinkt heel erg als mijn jeugd, hoewel ik op de middelbare school niet alleen buiten de groep viel, maar ook stomme fouten heb gemaakt met een meisje.

(Ook heeft mijn vader niet echt een hekel aan computers, maar hij zou mij wel graag met een vriendin zien)

Je moet hem redden :@
Ik kan je verzekeren dat ik ook niet stiekem jouw grote zus ben. ;) Maar hoe gaat het nu dan?

Mijn broertje werd toen hij een jaar of 4 was met een roos (uit onze tuin) door mijn vader naar het buurmeisje gestuurd, omdat anders het andere buurjongetje er met haar vandoor ging. Haar ouders waren vrienden van onze ouders, dus het was vooral als grap bedoelt maar het buurmeisje had een paar dagen later nachtmerries omdat ze niet al met mijn broertje wilde trouwen. Volgens mij was dit zijn enige actie naar een meisje toe. :p
Mijn vader heeft niet zozeer een hekel aan computers trouwens, maar hij kan niet begrijpen dat iemand er langer dan 20 minuten achter kan zitten. Games vindt hij wel echt drie keer niks.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op zich is er niets mis met wat stillere vrienden hebben, als het echte vrienden zijn. Maar daarmee komt hij niet in contact met meisjes. Het zullen ook geen uitgaanstypes zijn. Als hij daarvan baalt, is hij nu nog jong genoeg om het roer om te gooien. Later wordt dat lastiger.

Ik hoop dat jullie vader hem niet teveel pushed, dat hij het idee krijgt niet goed genoeg te zijn....dat kan nooit een positieve invloed worden. Bij sommige mensen werkt het als stimulans, maar bij iemand die al onzeker is en met een pestverleden lijkt het me juist een bevestiging van zijn 'falen'. :{

Het kan ook in zijn aard liggen idd, dat hij van zichzelf redelijk introvert is, maar dat zijn veel mensen wel.
Zijn vriend is ook geen uitgaanstype inderdaad.
Mijn vader kan trouwens wel aardig doorzeuren over dat soort dingen, en ik denk dat mijn broertje dit zich best aantrekt omdat hij toch steeds probeert alsnog een positieve reactie van hem te krijgen. Mijn broertje begon op het vwo maar zakte uiteindelijk af naar mavo. Mijn vader was supertrots dat hij naar het vwo ging, en ook al zei hij later dat er niks mis is met de mavo (wat natuurlijk ook zo is) was het voor mijn broertje ook wel weer een soort van falen dat hij het vwo niet gehaald heeft.
Hij is inderdaad introvert van zichzelf, maar ik denk inderdaad dat mijn vader er aan meegeholpen heeft dat mijn broertje onzeker is over zichzelf en het idee heeft dat hij toch niets kan.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:42:20 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104481
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:N Eerste indruk zegt niets. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet.
Je kunt ook op typetjes afgaan dan heb je al redelijk beeld met wat voor persoon je te maken hebt. En je weet uiteraard niet hoe iemand is tenzij je het probeert. Verder vind ik het raar dat men zo hamert op langdurige relaties. Ik vind dat claustrofobish eng eerlijk gezegd.

Wat is er mis met one night stands. Of welicht een weekend-stand. of een week of een maand-stand. Zolang het goed gaat is het toch fijn en tof. Als ik een knappe jongen was geweest had ik het wel geweten hoor. Je zou mij nooit zo moeilijk zien doen. Ik vind dat vantevoren teveel inschatten en moeiliijk doen en twijvelen maar een soort van autistisch.
pi_94104491
quote:
Uhm...ik ken heel veel mannen die redheads helemaal niks vinden. Persoonlijk zou ik nooit op MLiG kunnen vallen, maar dat is misschien mijn gekleurde visie omdat ik al te veel over hem weet. Er zijn redheads die ik wel wat vind hebben, maar de meeste vind ik niet aantrekkelijk. Ron uit de Harry Potter films is eigenlijk ook best lelijk. Toch vind ik hem leuk! :)
pi_94104499
Als je een relatie zoekt moet je gewoon iemand vinden die net als jij is, dus ongeveer hetzelfde denkt, zelfde kijk heeft op het leven, maar dan wel sexy blijven zodat je niet in de friendzone komt. En klaar. Je bent toch geen bostrolvrouw, dus je kan makkelijk seks krijgen. (nu heb ik wel een hoge standaard en waren mijn avontuurtjes ook met knappe jongen ipv zomaar de eerste de beste maar toch, het is een begin om het bij een normale jongen te proberen)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:44:25 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104586
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhm...ik ken heel veel mannen die redheads helemaal niks vinden. Persoonlijk zou ik nooit op MLiG kunnen vallen, maar dat is misschien mijn gekleurde visie omdat ik al te veel over hem weet. Er zijn redheads die ik wel wat vind hebben, maar de meeste vind ik niet aantrekkelijk. Ron uit de Harry Potter films is eigenlijk ook best lelijk. Toch vind ik hem leuk! :)
Ron is dat die tweede mannelijke van de trio? Hermione Potter en Ron? Ik vind hem knapper geworden dan Potter eerlijk gezegd (no homo)
pi_94104897
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

maar als je je bij iemand wat vaker zo voelt is het gewoon zo, dat wordt hier onderschat de "Echte" liefde en gevoelens. beetje droog zijn sommige hier naar mijn mening.
Misschien dat jij ook wel anders spreekt als je eenmaal een relatie hebt gehad. :) Romantiseren is vaak iets wat maagden of onervaren personen doen, de realiteit is heel anders. Je hebt te veel tijd gehad om erover te fantaseren denk ik.

Of jij en lanterfanteraar hebben een andere realiteit en manier van ervaren. Dan zijn jullie perfect voor elkaar, als zij iig op je valt. Of jullie zullen destructief zijn voor elkaar.
pi_94104995
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ron is dat die tweede mannelijke van de trio? Hermione Potter en Ron? Ik vind hem knapper geworden dan Potter eerlijk gezegd (no homo)
Ik vind hem echt niet knap, maar zoveel uitstraling heeft die jongen.... :9 Enige redhead waar ik het tot nu toe wel warm van kan krijgen (niet dat ik er veel ken). En ja Harry is er niet bepaald knapper op geworden en mist ook die uitstraling vind ik persoonlijk. Ik associeer hem nu ook te veel met naakt en paarden.... ;(

Weer een voorbeeld waarbij zelfvertrouwen en uitstraling = key!

Ja fuck dat lesbische gedoe hoor. Het begon als grap, hierbij is het afgelopen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:51:58 #194
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105027
mmm... ik volg het niet meer helemaal maar goed...
Eigenlijk volg ik sinds vanmiddag eigenlijk niks meer....
Na een grote faal op school...
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:52:51 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94105079
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien dat jij ook wel anders spreekt als je eenmaal een relatie hebt gehad. :) Romantiseren is vaak iets wat maagden of onervaren personen doen, de realiteit is heel anders. Je hebt te veel tijd gehad om erover te fantaseren denk ik.

Of jij en lanterfanteraar hebben een andere realiteit en manier van ervaren. Dan zijn jullie perfect voor elkaar, als zij iig op je valt. Of jullie zullen destructief zijn voor elkaar.
Ik heb sex gehad met een dame van lichte zeden. De aanraking ed was precies (nou bijna precies, ik denk dat ik meer de tijd wilde nemen) zoals ik me dat voorstelde. Als je dat vaker meemaakt of elke dag, dan zou je volgens mij een stuk gezonder in het leven staan.
pi_94105098
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef Raggingbull het volgende:
mmm... ik volg het niet meer helemaal maar goed...
Eigenlijk volg ik sinds vanmiddag eigenlijk niks meer....
Na een grote faal op school...
Wat is er gebeurd op school?
pi_94105115
hij is een lekkere ginger. Een van mijn scharrels leek een beetje op hem.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:54:35 #198
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105163
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd op school?
Naja... Ik had een praktijk toets die voor de 5e keer op rij weer mislukte.
Had een gesprek met mijn begeleider op school waar uit voort kwam dat mijn ouders mijn vriendin niet echt bepaald erg passend vinden. Ik verkeerde vrienden kies. En me beter moet gaan concentreren.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94105177
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb sex gehad met een dame van lichte zeden. De aanraking ed was precies (nou bijna precies, ik denk dat ik meer de tijd wilde nemen) zoals ik me dat voorstelde. Als je dat vaker meemaakt of elke dag, dan zou je volgens mij een stuk gezonder in het leven staan.
Ik denk dat je het dan normaler gaat vinden en niet meer die rush krijgt als bij eerste aanrakingen.
pi_94105198
wat vinden ze verkeerd aan je vriendin? of is niet passend een verkapt woord voor lelijk?
  maandag 14 maart 2011 @ 18:56:53 #201
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94105287
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

die persoon van voldemort is het aantrekkelijkst: http://t2.gstatic.com/ima(...)4jQ_JmLe74jmqyaQ&t=1
pi_94105320
ja die jonge voldemort is idd wl geil
  maandag 14 maart 2011 @ 18:57:28 #203
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105322
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
wat vinden ze verkeerd aan je vriendin? of is niet passend een verkapt woord voor lelijk?
Niet passend:
Mijn ouders zijn christelijk niet zwaar maar toch.
Zij niet dat vinden ze niet echt fijn.
Ze heeft een septum(piercing) en stretchers vinden ze ook niks(zou ik nooit mogen).
Ze is meer van de metal kant wat ze ook niks vinden.
Ze gaat vaak naar concerten vinden ze ook niks(zou ik nooit mogen).
Ze heeft meer van die metal head vrienden enzo wat mijn ouders zien als "foute vrienden".

Verder zeggen ze haar wel lief te vinden en wel aardig marja,..
pi_94105352
Kut voor hun, je bent toch al (bijna) volwassen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:58:29 #205
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105372
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Kut voor hun, je bent toch al (bijna) volwassen.
Klopt heb er volkomen schijt aan.
Maar blijven toch je ouders he?
Werkt alleen niet echt bevordelijk voor je zelfvertrouwen enzo...
  maandag 14 maart 2011 @ 18:58:34 #206
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94105380
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je het dan normaler gaat vinden en niet meer die rush krijgt als bij eerste aanrakingen.
Je gaat er wel aan wennen, maar onderhuids werkt het wel degelijk door. Toen ik gescheiden was, miste ik die fysieke vertouwdheid met iemand heel duidelijk.
The view from nowhere.
pi_94105514
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Niet passend:
Ze heeft een septum(piercing) en stretchers vinden ze ook niks(zou ik nooit mogen).
Ze heeft meer van die metal head vrienden enzo wat mijn ouders zien als "foute vrienden".

Ik vind jouw ouders niet passend (no offense).
  maandag 14 maart 2011 @ 19:02:12 #208
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105572
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik vind jouw ouders niet passend (no offense).
Naja... mijn ouders zijn allebei zelf vrij christelijk opgevoed vooral mijn vader daar waren ze erg streng thuis. Dat krijg je als kind dan automatisch een beetje mee.
pi_94105720
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... mijn ouders zijn allebei zelf vrij christelijk opgevoed vooral mijn vader daar waren ze erg streng thuis. Dat krijg je als kind dan automatisch een beetje mee.
Snap ik maar ze klinken een beetje veroordelend, of nogal. Ben ik allergisch voor. Helemaal als het om vooroordelen gaat (zoals tongpiercings en metal-vrienden :') )
pi_94105723
Off-topic: Ik heb vreselijke hoofdpijn, zo erg dat ik er zelfs misselijk van ben. Heb de laatste dagen veel stress gehad, wie weet ligt het daaraan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef moneyfornothing het volgende:

Ik kan je verzekeren dat ik ook niet stiekem jouw grote zus ben. ;) Maar hoe gaat het nu dan?
Nja, ik heb deze post in dit topic geschreven die heel erg op mijn leven gebaseerd is:
Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4

Heb geprobeerd wat kleine elementen van anderen mee te nemen, maar in grote lijnen laat het zien hoe het met me gaat.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:06:41 #211
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105850
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Snap ik maar ze klinken een beetje veroordelend, of nogal. Ben ik allergisch voor. Helemaal als het om vooroordelen gaat (zoals tongpiercings en metal-vrienden :') )
Tja... vooroordelen hebben ze wel ja.
En dat heeft vaak te maken dat iets niet helemaal in de christelijke geloofs overtuiging past.
Echt christenen is het grootste tuig ter wereld.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:07:58 #212
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94105933
quote:

[..]

ik weet niet hoe anderen het beleven maar van seks alleen wordt je niet verliefd.

ik denk wel dat het je nog meer verliefd kan maken als er al wederzijdse verliefdheid is(iets met stofjes en hormonen).
pi_94106072
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
Off-topic: Ik heb vreselijke hoofdpijn, zo erg dat ik er zelfs misselijk van ben. Heb de laatste dagen veel stress gehad, wie weet ligt het daaraan.

[..]

Nja, ik heb deze post in dit topic geschreven die heel erg op mijn leven gebaseerd is:

Heb geprobeerd wat kleine elementen van anderen mee te nemen, maar in grote lijnen laat het zien hoe het met me gaat.
Hmm okay, gaat dus nog niet bepaald goed, al wel wat verandert/ondernomen sinds die post van een maand terug?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:12:25 #214
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94106193
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet niet hoe anderen het beleven maar van seks alleen wordt je niet verliefd.

ik denk wel dat het je nog meer verliefd kan maken als er al wederzijdse verliefdheid is(iets met stofjes en hormonen).
En dan nog. Goed met elkaar kunnen opschieten en elkaar kunnen aanvoelen is de basis voor een goede relatie.
The view from nowhere.
pi_94106386
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je kunt ook op typetjes afgaan dan heb je al redelijk beeld met wat voor persoon je te maken hebt. En je weet uiteraard niet hoe iemand is tenzij je het probeert. Verder vind ik het raar dat men zo hamert op langdurige relaties. Ik vind dat claustrofobish eng eerlijk gezegd.

Wat is er mis met one night stands. Of welicht een weekend-stand. of een week of een maand-stand. Zolang het goed gaat is het toch fijn en tof. Als ik een knappe jongen was geweest had ik het wel geweten hoor. Je zou mij nooit zo moeilijk zien doen. Ik vind dat vantevoren teveel inschatten en moeiliijk doen en twijvelen maar een soort van autistisch.
Oh maar de meeste users hier zoeken een vriendin, dus geen one night stand. Ik vind daar niets mis mee hoor, vooral als je die ervaringen graag wilt hebben en nog niet toe bent aan een relatie, maar dat is niet waar men hier naar op zoek is dacht ik?
pi_94106402
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:

Hmm okay, gaat dus nog niet bepaald goed, al wel wat verandert/ondernomen sinds die post van een maand terug?
Nee, niet echt nee. Maar ik hoop dat het beter zal worden :) De kans dat iemand zijn hele leven pech heeft is klein :P
  maandag 14 maart 2011 @ 19:18:15 #217
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94106539
quote:

[..]

linkt werkt niet
deze post bedoelt benzin
en in spoiler voor wie niet wil klikken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".

Ben is op de basisschool erg gepest, op de middelbare school is hij aan het begin genegeerd, maar werd later ook daar gepest en lastig gevallen. Hij heeft tijdens die hele periode geen vrienden gehad.

Tijdens zijn middelbare school werd Ben een paar keer verliefd. De eerste keer werd gelijk een ramp, het meisje was erg populair en heeft Ben keihard belachelijk gemaakt voor iedereen. Bij de meisjes daarna was Ben bang en daardoor pakte hij het verkeerd aan. Daardoor werden die meisjes ook bang of boos. Die meisjes hebben allemaal vriendinnen, en voor je het weet is er een heel legertje meisjes die onaardig tegen hem doen. Daardoor wordt hij steeds onzekerder en banger voor meisjes.

Doordat Ben nooit vrienden heeft gehad heeft hij zich altijd erg teruggetrokken in zijn kamertje. Als hobby leest hij veel en rommelt wat met computers. De relatie met zijn ouders is ook niet al te goed.

Ben doet eindexamen, probeert nog naar wat eindexamenfeestjes te gaan, maar dat gaat ook niet zoals hij had gehoopt. Hij eindigt elke keer alleen en dronken in een hoekje en hij moet toekijken hoe andere mensen heel veel lol met elkaar hebben.

Ben heeft geen enkel idee wat hij wil studeren, dus besluit hij van zijn computerhobby zijn studie te maken. Hij gaat Informatica studeren. Tijdens zijn studie heeft hij geen contact met vrouwen, die zijn daar niet. En buiten zijn studie heeft hij niets waar hij op een 'natuurlijke manier' vrouwen kan ontmoeten. Daarnaast is het zo dat vrouwen nooit spontaan op hem afkomen en aardig doen, maar het wel soms voorkomt dat vrouwen spontaan onaardig doen. Ondanks dat dat gewoon willekeurige momenten zijn en hij misschien wel positieve ervaringen had kunnen hebben door zelf met meisjes te praten heeft dit niet echt positief bijgedragen aan zijn angst.

Soms kan hij met veel moeite die angst onderdrukken. Maar echt fijn is dat ook niet.

Tegelijkertijd begint Ben zijn studie (en de bijbehorende hobby) zat te worden. Ben doet zijn studie met veel tegenzin, maar heeft het gevoel dat hij niet meer kan stoppen en geen idee wat hij anders moet doen.

Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.

Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest

Samengevat, voor ik er een veel te lang verhaal van ga maken:
- Ben is vreselijk gepest op de basisschool
- Ben heeft nooit vrienden gehad en heeft nu nog steeds geen vrienden
- Ben heeft veel teveel zelfmedelijden door zijn verleden. Dit is tegelijkertijd ongelofelijk stom maar ook compleet begrijpelijk.
- Ben heeft hele slechte ervaringen met meisjes. Ben projecteert deze ervaringen op alle vrouwen waardoor hij erg bang is geworden voor vrouwen.
- Ben hangt heel erg in zijn verleden omdat hij zich afvragen hoe zijn leven had kunnen zijn als hij toen dingen anders had gedaan.
- Ben heeft nooit sociale vaardigheden opgebouwd en heeft ook geen ervaring met rare abstracte sociale concepten als flirten.
- Bens leven is heel erg leeg en bevat te weinig positieve dingen en ervaringen waardoor de negatieve dingen overheersen. Ben is hierdoor vaak erg negatief. Begrijpelijk onder zijn omstandigheden en voorgeschiedenis. Maar zeker nu ik, benzin, zie hoe vervelend dit kan zijn in dit topic zie ik in dat dit erg irritant kan overkomen. (No offence trouwens) Ook al is het niet zo bedoeld.
- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.

Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
ik heb eronder wat gepost wat ik aan het doen ben. als ik nu erover na denkt lukt het me wel veel makkelijker om contacten (ook met gasten) te maken dan eerst.
kan ook aan andere dingen liggen enzo... maar ik kan tenminste wel een beetje zeggen dat het een klein beetje meer leuk kon zijn om uit te gaan ipv alleen maar verdriet wegdrinken oid wat eerst me instelling was.

ik kom tenminste niet meer alleen in een hoekje te staan, maar ben "de hele" avond opzich iets aan het doen
  maandag 14 maart 2011 @ 19:20:51 #218
119554 -Strawberry-
pi_94106696
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... Ik had een praktijk toets die voor de 5e keer op rij weer mislukte.
Had een gesprek met mijn begeleider op school waar uit voort kwam dat mijn ouders mijn vriendin niet echt bepaald erg passend vinden. Ik verkeerde vrienden kies. En me beter moet gaan concentreren.
Jouw begeleider vertelt aan jou wat je ouders over je vriendin vinden? :o

Slechte begeleider. En die ouders snap ik dan ook niet. Kennen ze je een beetje goed?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:20:53 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94106698
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh maar de meeste users hier zoeken een vriendin, dus geen one night stand. Ik vind daar niets mis mee hoor, vooral als je die ervaringen graag wilt hebben en nog niet toe bent aan een relatie, maar dat is niet waar men hier naar op zoek is dacht ik?
Beide denk ik. Voor de vrouwen hier zijn one night stands mogelijk. Veel mannen dromen van deze mogelijkheid. Als dat namelijk mogelijk is, dan hoef je daarna alleen nog maar je eisen te verhogen.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:21:34 #220
-1 #ANONIEM
pi_94106745
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, niet echt nee. Maar ik hoop dat het beter zal worden :) De kans dat iemand zijn hele leven pech heeft is klein :P
Zeker waar, en als je een goede instelling hebt is de kans groter dat het ook daadwerkelijk beter zal gaan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

linkt werkt niet
deze post bedoelt benzin
en in spoiler voor wie niet wil klikken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb eronder wat gepost wat ik aan het doen ben. als ik nu erover na denkt lukt het me wel veel makkelijker om contacten (ook met gasten) te maken dan eerst.
kan ook aan andere dingen liggen enzo... maar ik kan tenminste wel een beetje zeggen dat het een klein beetje meer leuk kon zijn om uit te gaan ipv alleen maar verdriet wegdrinken oid wat eerst me instelling was.

ik kom tenminste niet meer alleen in een hoekje te staan, maar ben "de hele" avond opzich iets aan het doen
De link deed het prima bij mij.
Jij was toch van de pua? Vind dat pua gedoe beetje apart fenomeen, geen idee of het op mij zou werken als ik het niet door had dat iemand eraan deed hoor. Maar heb er een wazig beeld van iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 19:22:35 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 19:22:39 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94106809
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Foute veronderstelling :D!! Als jongen zijnde durf ik te wedden dat er vrijwel geen mannen/jongens zijn die een one night stand zouden schuwen omdat "langdurige relatie"
Als mannen komen piepen over het maagd zijn dan willen ze iig seks denk ik zo. Hoezo relatie?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:24:03 #222
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94106902
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Foute veronderstelling :D!! Als jongen zijnde durf ik te wedden dat er vrijwel geen mannen/jongens zijn die een one night stand zouden schuwen omdat "langdurige relatie"
Als mannen komen piepen over het maagd zijn dan willen ze iig seks denk ik zo. Hoezo relatie?
ik denk vooral fysiek contact hoor
je kan zoveel doen zonder -het- te doen

een simpele aai over het hoofd doet al zo veel
  maandag 14 maart 2011 @ 19:24:19 #223
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94106914
Wat is een PUA :')?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:26:19 #224
119554 -Strawberry-
pi_94107035
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Niet passend:

Dan moet je er niets van aan trekken. Ze kennen het niet, die stijl en zo, dus vinden ze het eng en ongepast, helemaal vanuit een christelijke grondslag. Ik zou me er niet druk om maken. :) Wel kut dat je ouders je niet zo vrij laten. Want je bent nu...17 toch? Geloof je zelf ook?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:26:20 #225
319871 richard_prf
pi_94107036
quote:

[..]

Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd. (geen hoer)
Ik voelde me daarna 3 maanden lang erg goed .

Ik snap in elk geval precies wat je bedoeld.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:27:03 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94107072
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef reetveter het volgende:
een pickup artist, iemand die er een sport van maakt zoveel mogelijk vrouwen te versieren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:28:25 #227
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94107164
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd.

Volgens mij iedereen die hierin veel tekort komt.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:28:27 #228
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107166
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

een pickup artist, iemand die er een sport van maakt zoveel mogelijk vrouwen te versieren.
Ja daar zit het op fok wel vol mee ja. En zeker in dit topic. Wie hier was er een PUA dan?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:29:46 #229
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107243
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeker waar, en als je een goede instelling hebt is de kans groter dat het ook daadwerkelijk beter zal gaan.

[..]

De link deed het prima bij mij.
oh bij mij niet. algoed :P
quote:
Jij was toch van de pua? Vind dat pua gedoe beetje apart fenomeen, geen idee of het op mij zou werken als ik het niet door had dat iemand eraan deed hoor. Maar heb er een wazig beeld van iig.
ja. ik post eronder
SPOILER
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef reetveter het volgende:
een artiest(heel goed iemand) in zogenaamde "pick ups"(meisjes oppikken).

er zijn methodes en boeken over geschreven hoe je dat moet doen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:29:55 #230
119554 -Strawberry-
pi_94107249
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je gaat er wel aan wennen, maar onderhuids werkt het wel degelijk door. Toen ik gescheiden was, miste ik die fysieke vertouwdheid met iemand heel duidelijk.
Ja het is wel belangrijk om je gewild te voelen en om dat fysieke te hebben. Het werkt tegen stress. Maar ik denk niet dat het diepgaande psychische problemen kan oplossen, hooguit wat kleine onzekerheden en eenzaamheid.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:30:23 #231
231213 Halcon
pi_94107279
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ja daar zit het op fok wel vol mee ja. En zeker in dit topic. Wie hier was er een PUA dan?
MLIG beheerst in elk geval de theorie.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:30:34 #232
119573 Supersoep
pi_94107287
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef reetveter het volgende:

[..]

Mylifeisgrey bestudeert zulke boeken om dan het versieren te proberen. Paaseitjes uitdelen in de disco, goocheltrucs.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:32:40 #233
323885 tjawatdan
pi_94107397
Even serieus; hoeveel hopeloze mannen in dit topic hebben echt ACTIE ondernomen?
Daar bedoel ik mee het aanspreken van vrouwen tijdens het uitgaan, cafe, werk/studie noem het maar op. JIJ moet dit namelijk doen ook al heb je het lef er niet voor, de meeste vrouwen komen niet vanzelf op je af daar zijn ze ook te schijterig voor.

Jullie kunnen wel blijven posten in dit topic maar als je maar blijft janken over je problemen en zelf geen actie onderneemt dan zal er NOOIT maar dan ook NOOIT wat veranderen. Knoop dat goed in je oren.. niemand gaat het voor jou doen.

Maar goed jullie zullen wel niets aannemen en blijven dompelen in je zelfmedelijden.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:32:44 #234
-1 #ANONIEM
pi_94107400
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh bij mij niet. algoed :P

[..]

ja. ik post eronder
[spoiler]

[..]

een artiest(heel goed iemand) in zogenaamde "pick ups"(meisjes oppikken).

er zijn methodes en boeken over geschreven hoe je dat moet doen.
Het zelfvertrouwen kweken gedeelte is leuk, maar van te voren bedenken wat je gaat doen en zeggen vind ik minder. Lijkt mij dat zoiets geforceerd overkomt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:32:52 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107410
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mylifeisgrey bestudeert zulke boeken om dan het versieren te proberen. Paaseitjes uitdelen in de disco, goocheltrucs.
ja dat is om ze bezig te houden.

op stelletjes enzo ervoor zorgen dat ze niet van je willen wegrennen werkte het bij mij overigens wel.
ook dingen als "jullie zien er leuk uit bij elkaar" gebruiken en hele gesprekken dan over dingen van mijn onderwerpkeuze lukken me dan.

ik heb honderden plannen en dingetjes om het nog te tweaken.
meer sociaal proof, en meer via sets meisjes benaderen ipv vlak na een openingszin krampachtig dhv's (al dan niet subcom) erin proberen te krijgen
ook heb ik dan niet meer de onzekere uitstraling die ik krijg als ik weet dat ik op een groep of een enkel meisje afstap.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:33:46 #236
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94107468
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja het is wel belangrijk om je gewild te voelen en om dat fysieke te hebben. Het werkt tegen stress. Maar ik denk niet dat het diepgaande psychische problemen kan oplossen, hooguit wat kleine onzekerheden en eenzaamheid.
Ik denk het omgekeerde. Dat het gebrek eraan veel problemen kan veroorzaken.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:34:45 #237
338483 BlakeGriffin
pi_94107530
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef tjawatdan het volgende:
Even serieus; hoeveel hopeloze mannen in dit topic hebben echt ACTIE ondernomen?
Daar bedoel ik mee het aanspreken van vrouwen tijdens het uitgaan, cafe, werk/studie noem het maar op. JIJ moet dit namelijk doen ook al heb je het lef er niet voor, de meeste vrouwen komen niet vanzelf op je af daar zijn ze ook te schijterig voor.

Jullie kunnen wel blijven posten in dit topic maar als je maar blijft janken over je problemen en zelf geen actie onderneemt dan zal er NOOIT maar dan ook NOOIT wat veranderen. Knoop dat goed in je oren.. niemand gaat het voor jou doen.

Maar goed jullie zullen wel niets aannemen en blijven dompelen in je zelfmedelijden.
Vandaag heb ik niks ondernomen. Beetje laf geweest zelfs. Baal dr behoorlijk van eigenlijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:34:52 #238
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107542
Wacht even :'). Theorie? Links anyone :D?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:35:27 #239
119554 -Strawberry-
pi_94107575
quote:
Klinkt als migraine. :X Hoop voor je dat het niet te lang aanhoudt.

Waarom heb je veel stress?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:35:40 #240
119554 -Strawberry-
pi_94107584
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef reetveter het volgende:
Google reetveter? :P
  maandag 14 maart 2011 @ 19:35:54 #241
231213 Halcon
pi_94107602
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat is om ze bezig te houden.

op stelletjes enzo ervoor zorgen dat ze niet van je willen wegrennen werkte het bij mij overigens wel.
ook dingen als "jullie zien er leuk uit bij elkaar" gebruiken en hele gesprekken dan over dingen van mijn onderwerpkeuze lukken me dan.

ik heb honderden plannen en dingetjes om het nog te tweaken.
meer sociaal proof, en meer via sets meisjes benaderen ipv vlak na een openingszin krampachtig dhv's erin proberen te krijgen
ook heb ik dan niet meer de onzekere uitstraling die ik krijg als ik weet dat ik op een groep of een enkel meisje afstap.
Ik denk dat je dan vooral over gaat komen als "een aap die ze een kunstje hebben geleerd". :{
  maandag 14 maart 2011 @ 19:36:11 #242
231213 Halcon
pi_94107610
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef reetveter het volgende:
www.google.nl en dan Pick Up Artist intikken. :{
  maandag 14 maart 2011 @ 19:36:29 #243
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google reetveter? :P
Ik vind toch de verkeerde. Experts hier hebben het bij favorieten staan waarschijnlijk.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:36:30 #244
323885 tjawatdan
pi_94107625
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Vandaag heb ik niks ondernomen. Beetje laf geweest zelfs. Baal dr behoorlijk van eigenlijk.
Hoezo heb je niets ondernomen? De angst is normaal voor het aanspreken, zoiets zit in ons instinct. Je moet ook accepteren dat je die angst voelt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:37:48 #245
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107700
kom ik dit tegen :')

http://www.pick-up-artist-forum.com/

Een heel forum vol playboys :')
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:38:33 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107751
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

www.google.nl en dan Pick Up Artist intikken. :{
nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook

dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
  maandag 14 maart 2011 @ 19:39:07 #247
119573 Supersoep
pi_94107778
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.

Maar ik praat tegen lucht natuurlijk.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:39:13 #248
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107785
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

Het bestaat dus echt :'). Maar goed, blij dat ik die meuk niet nodig heb.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:40:35 #249
231213 Halcon
pi_94107860
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.

De spijker snoeihard op de kop. :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 19:40:54 #250
119554 -Strawberry-
pi_94107885
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Beide denk ik. Voor de vrouwen hier zijn one night stands mogelijk. Veel mannen dromen van deze mogelijkheid. Als dat namelijk mogelijk is, dan hoef je daarna alleen nog maar je eisen te verhogen.
Eisen verhogen? Voor one night stands?

Ja als je een one night stand kan krijgen, kun je nog niet automatisch een relatie krijgen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:27 #251
338483 BlakeGriffin
pi_94107903
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Hoezo heb je niets ondernomen? De angst is normaal voor het aanspreken, zoiets zit in ons instinct. Je moet ook accepteren dat je die angst voelt.
Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.

Heb laatst 's oogcontact gehad, maar wordt tijd om verdere stappen te ondernemen zeg maar. Ik zie er alleen nooit alleen, en als ze dan zomaar opdoemt ergens schrik ik sowieso. Ik heb ook geen plan voor een gesprekje ofzo, ik weet niet hoe ik het ijs moet breken bedoel ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:34 #252
319871 richard_prf
pi_94107914
quote:

[..]

Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Ga je aankomend weekend weer uit :P?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:43 #253
119573 Supersoep
pi_94107923
Kom ik allemaal termen tegen op dat forum. :D

Frame control, sino-control, IOI's, beta blockers. :')
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:41:47 #254
231213 Halcon
pi_94107927
quote:

[..]

Het slimste plan is om helemaal niet naar die onzin te kijken, jezelf te zijn en gewoon normaal proberen te doen tijdens het uitgaan in plaats van paaseitjes uit te delen en te smijten met allerlei terminologie. Het klinkt 'n beetje als iemand die alle kookboeken uit zijn hoofd heeft geleerd, er met veel jargon over loopt te bazelen, maar in z'n leven nog geen ei heeft gebakken.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:42:24 #255
119554 -Strawberry-
pi_94107968
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:

Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht. :)

Ik denk werkelijk waar dat al die PUA theorie MLiG alleen maar gaat tegenwerken. Het is dan niet natuurlijk meer, achter alles schuilt een systeem. Als ook maar iets dan niet gaat volgens zijn plan, is hij meteen radeloos en weet hij niet wat te doen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:08 #256
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108001
Dan sta je daar dus tijdens het uitgaan. En dan ga je in jezelf de theorie doornemen en weet je niet meer wat je moet doen omdat je de helft vergeten bent :') SCORE
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:32 #257
119554 -Strawberry-
pi_94108027
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze geen one night stand zouden willen, maar vooralsnog hoor ik iedereen hier over liefde en hoe een vriendin alles zou veranderen/beter maken.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:45 #258
319871 richard_prf
pi_94108042
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht. :)

Ik denk werkelijk waar dat al die PUA theorie MLiG alleen maar gaat tegenwerken. Het is dan niet natuurlijk meer, achter alles schuilt een systeem. Als ook maar iets dan niet gaat volgens zijn plan, is hij meteen radeloos en weet hij niet wat te doen.
Hij zal eigenlijk een Plan B moeten incalculeren als het niet zo loopt als hij graag wilt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:58 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108052
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef reetveter het volgende:
Dan sta je daar dus tijdens het uitgaan. En dan ga je in jezelf de theorie doornemen en weet je niet meer wat je moet doen omdat je de helft vergeten bent :') SCORE
ja inderdaad. dat is wat fout is gegaan de vorige keer.
het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:44:03 #260
231213 Halcon
pi_94108058
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Geloof je dat echt of probeer je hem wat op te peppen?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:44:30 #261
119554 -Strawberry-
pi_94108084
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd. (geen hoer)

Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:44:31 #262
119573 Supersoep
pi_94108085
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Weet tegen wie je het hebt.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:44:43 #263
-1 #ANONIEM
pi_94108100
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
Oftewel veel oefenen en niet constant teruggrijpen op die theorie maar leren van de praktijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:09 #264
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108133
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nog nooit nodig gehad. Denk ook niet dat het nodig is.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:14 #265
119573 Supersoep
pi_94108142
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:31 #266
319871 richard_prf
pi_94108162
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.

Zelf geloof ik niet in PUA, maar voor MLiG zal het best kunnen helpen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:39 #267
231213 Halcon
pi_94108172
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:41 #268
323885 tjawatdan
pi_94108175
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.

Heb laatst 's oogcontact gehad, maar wordt tijd om verdere stappen te ondernemen zeg maar. Ik zie er alleen nooit alleen, en als ze dan zomaar opdoemt ergens schrik ik sowieso. Ik heb ook geen plan voor een gesprekje ofzo, ik weet niet hoe ik het ijs moet breken bedoel ik.
Je moet nog helemaal niet denken aan het ijs breken als je haar überhaupt nog niet eens gesproken hebt. Begin maar eerst te vragen wat naar wat voor functie ze heeft op je werk ofzo dat je haar nooit ziet, hoe lang ze er al werkt, of ze het naar haar zin heeft, een beetje een luchtig gesprek.. beetje flirten mag natuurlijk maar niet te veel in het eerste gesprek..

Daarna kan je gaan denken aan het ijs breken.. zorg eerst voor een "band" met haar.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:56 #269
119573 Supersoep
pi_94108196
Mylifeisgrey komt gewoon allemaal beta-blockers tegen in het uitgaansleven en dat interrumpeert zijn flow zodat hij geen IOI kan plaatsen op die meid. Is toch duidelijk.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:04 #270
119554 -Strawberry-
pi_94108208
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk het omgekeerde. Dat het gebrek eraan veel problemen kan veroorzaken.
kip/ei verhaal.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:24 #271
319871 richard_prf
pi_94108235
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nja 3 maanden is misschien wat ruim geschat. Maar toen ze niks meer van zich liet horen kreeg ik wel terugvallen ja.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:32 #272
231213 Halcon
pi_94108243
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.
Ik denk dat hij beter zijn PUA-geneuzel achterwege kan laten en gewoon moet proberen om normaal te doen tegen de dames. Niets is (denk ik) zo flauw en aanstellerig als van die ingestudeerde trucjes.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:47:19 #273
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108310
Ik heb mijn huidige vriendin versierd met een blik tomatensoep. Beat that. Niks PUA.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:47:20 #274
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94108315
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eisen verhogen? Voor one night stands?

Ja als je een one night stand kan krijgen, kun je nog niet automatisch een relatie krijgen.
Vrouwen praat.

Als je als man vrouwen voor je kunt winnen voor one night stands, heb je de grootste hobbel genomen. Als je dan iets serieuzers wil, dan kun je dat ook, tenzij je andere moeilijkheden hebt die dan pas zichtbaar worden.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:47:54 #275
119554 -Strawberry-
pi_94108351
quote:

[..]

Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen? :{ Jezus Richard.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:48:01 #276
119573 Supersoep
pi_94108362
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mijn huidige vriendin versierd met een blik tomatensoep. Beat that. Niks PUA.
Tomaten werken dus wel. Mylifeisgrey probeerde dat ook, een openingszin over tomaten en dat was volgens hem een grote faal.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:48:50 #277
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108416
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tomaten werken dus wel. Mylifeisgrey probeerde dat ook, een openingszin over tomaten en dat was volgens hem een grote faal.
Gozer hell no :'). Ik verzon een idiote weddenschap zodat ik dat langs moest brengen :').
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:49:02 #278
119554 -Strawberry-
pi_94108429
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vrouwen praat.

Als je als man vrouwen voor je kunt winnen voor one night stands, heb je de grootste hobbel genomen. Als je dan iets serieuzers wil, dan kun je dat ook, tenzij je andere moeilijkheden hebt die dan pas zichtbaar worden.
Dat is geen vrouwenpraat. One night stands zijn oppervlakkig. Ik denk dat vele mannen hier nog verre zijn van relatiemateriaal, maar dat ze hun problemen bij een one night stand nog wel kunnen verbloemen. Maar een relatie? Nee.

Je hebt wel gelijk dat een one night stand regelen iig een begin is. :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 19:49:20 #279
231213 Halcon
pi_94108442
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vrouwen praat.

Kan wel hoor. Iemand winnen voor een serieuze relatie is wat anders dan iemand winnen voor een one night stand. Een one night stand krijg je op basis van 'n uurtje met iemand omgaan in een discotheek of café en wat slap ouwehoeren. Een serieuze relatie vergt wat meer inspanning dan alleen een uurtje slap ouwehoeren.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:49:46 #280
119554 -Strawberry-
pi_94108473
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nja 3 maanden is misschien wat ruim geschat. Maar toen ze niks meer van zich liet horen kreeg ik wel terugvallen ja.
Jij stresste hem daarvoor ook al helemaal, voor die sociale situaties. Iets met vriendinnen ontmoeten.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:50:36 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108513
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze geen one night stand zouden willen, maar vooralsnog hoor ik iedereen hier over liefde en hoe een vriendin alles zou veranderen/beter maken.
schenkstroop is ook wat meer op zoek naar one night stands.

benzin,richard,ik zijn vooral opzoek naar meer

toen een meisje op mij afkwam een keer met de vraag " wil je dansen". had ik het goed gedaan, en had ik een aantal keer een bait-hook-real-release gesprekje, waar zij wilder van werd/we elkaar leerden kennen.

toen meisje op mij afkwam met de vraag " hey zou je mij willen neuken" kon ik het niet snel genoeg bedenken, en dacht ik meer aan de innergame spul van "je moet ook haar leren kennen" en zei toen tegen haar : "nee, ik ken je nog niet. " oid, om haar uit te nodigen om even te komen zitten.
als ik meer de tijd had gehad had ik gewoon een bait hook-real-release (geweldig is dat) moeten doen, zoals godshand ook poste wat ik had moeten zeggen klopt volgens die theorie

godshand zei: mlig je had moeten zeggen :"ja tuurlijk, maar dan moet je wel een drankje voor me komen voor wat hoort wat he".... ze zal even tegenstribbelen maar dat maakt het juist leuk

dat klopt want. "ja tuurlijk"..... (beloning, het laat haar goed voelen)
"maar dan moet je wel een drankje voor me kopen"...(desinterest/fun/bait dat ze moet werken(niet letterlijk maar ze moet e rwel antwoord op bedenken)
"voor wat hoort wat"...(dhv dat je uitspraken kent. het klinkt slim om te zeggen)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:50:43 #282
119554 -Strawberry-
pi_94108523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey komt gewoon allemaal beta-blockers tegen in het uitgaansleven en dat interrumpeert zijn flow zodat hij geen IOI kan plaatsen op die meid. Is toch duidelijk.
_O-
  maandag 14 maart 2011 @ 19:50:52 #283
338483 BlakeGriffin
pi_94108531
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Je moet nog helemaal niet denken aan het ijs breken als je haar überhaupt nog niet eens gesproken hebt. Begin maar eerst te vragen wat naar wat voor functie ze heeft op je werk ofzo dat je haar nooit ziet, hoe lang ze er al werkt, of ze het naar haar zin heeft, een beetje een luchtig gesprek.. beetje flirten mag natuurlijk maar niet te veel in het eerste gesprek..

Daarna kan je gaan denken aan het ijs breken.. zorg eerst voor een "band" met haar.
Weet je het zeker? Niet dat ik in die hele friends-zone bullcrap geloof, maar ons contact, voor zover we dat hebben, is gebaseerd op flirten. Moet je dat dan niet gelijk doorzetten?

Haar functie kan ik wel raden ongeveer, maar ja dat spreekt vanzelf, de basic gespreksonderwerpen. Daar heb ik niet echt moeite mee. Dat ik zenuwachtig word, dat trek ik echt slecht.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:51:14 #284
319871 richard_prf
pi_94108561
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen? :{ Jezus Richard.
Omdat hij wel wekelijks met meiden in contact raakt als hij uitgaat. En ik gun het hem gewoon. Als hij wat normaler over komt dan gaat het hem lukken. Bovendien gelooft hij er zelf nog in.

Mijn situatie doet er niet meer toe. Het is gesloten boek en ik praat er liever niet meer over.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:51:47 #285
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108601
bait-hook-real-release

Neger wat :')
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:09 #286
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108624
quote:

[..]

ja waarschijnlijk
als de gevolgen van depressie me niet binnen houden
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:22 #287
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108641
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

schenkstroop is ook wat meer op zoek naar one night stands.

benzin,richard,ik zijn vooral opzoek naar meer

toen een meisje op mij afkwam een keer met de vraag " wil je dansen". had ik het goed gedaan, en had ik een aantal keer een bait-hook-real-release gesprekje, waar zij wilder van werd/we elkaar leerden kennen.

toen meisje op mij afkwam met de vraag " hey zou je mij willen neuken" kon ik het niet snel genoeg bedenken, en dacht ik meer aan de innergame spul van "je moet ook haar leren kennen" en zei toen tegen haar : "nee, ik ken je nog niet. " oid, om haar uit te nodigen om even te komen zitten.
als ik meer de tijd had gehad had ik gewoon een bait hook-real-release (geweldig is dat) moeten doen, zoals godshand ook poste wat ik had moeten zeggen klopt volgens die theorie

godshand zei: mlig je had moeten zeggen :"ja tuurlijk, maar dan moet je wel een drankje voor me komen voor wat hoort wat he".... ze zal even tegenstribbelen maar dat maakt het juist leuk

dat klopt want. "ja tuurlijk"..... (beloning, het laat haar goed voelen)
"maar dan moet je wel een drankje voor me kopen"...(desinterest/fun/bait dat ze moet werken(niet letterlijk maar ze moet e rwel antwoord op bedenken)
"voor wat hoort wat"...(dhv dat je uitspraken kent. het klinkt slim om te zeggen)
Tevens denk ik meer dat ze ouwehoerde als ze dat zei. No offence.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:30 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94108650
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen vrouwenpraat. One night stands zijn oppervlakkig. Ik denk dat vele mannen hier nog verre zijn van relatiemateriaal, maar dat ze hun problemen bij een one night stand nog wel kunnen verbloemen. Maar een relatie? Nee.

Je hebt wel gelijk dat een one night stand regelen iig een begin is. :Y
Nee, het ligt helemaal anders bij welke types je een one night stand hebt en met welke je een relatie wilt. Het kan best zijn dat je een normale date hebt met iemand met wie je vanuit de discotheek normaal nooit een one night stand zou doen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:53:04 #289
319871 richard_prf
pi_94108691
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk
als de gevolgen van depressie me niet binnen houden
Ok ik hoop dat je je goed voelt en gaat. Ik verwacht een uitgebreid verslag :P
  maandag 14 maart 2011 @ 19:53:17 #290
119573 Supersoep
pi_94108709
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef reetveter het volgende:
bait-hook-real-release

Neger wat :')
Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:53:36 #291
231213 Halcon
pi_94108734
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat hij wel wekelijks met meiden in contact raakt als hij uitgaat. En ik gun het hem gewoon. Als hij wat normaler over komt dan gaat het hem lukken. Bovendien gelooft hij er zelf nog in.

Mijn situatie doet er niet meer toe. Het is gesloten boek en ik praat er liever niet meer over.
Hij komt in contact met meiden en toch lukt het hem niet. Dat zegt wel iets over dat contact. Ik geef jou meer kans eerlijk gezegd. Als je eenmaal contact hebt, dan komt het wel een keer goed. MLIG heeft dat contact al wel, maar dat het niet lukt ligt dus aan heel andere zaken dan iets simpels als het leggen van contact.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:54:15 #292
119554 -Strawberry-
pi_94108780
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe verwacht je dat MLiG normaler over gaat komen? Mission impossible zonder pro hulp.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:54:35 #293
119573 Supersoep
pi_94108801
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij komt in contact met meiden en toch lukt het hem niet. Dat zegt wel iets over dat contact. Ik geef jou meer kans eerlijk gezegd. Als je eenmaal contact hebt, dan komt het wel een keer goed. MLIG heeft dat contact al wel, maar dat het niet lukt ligt dus aan heel andere zaken dan iets simpels als het leggen van contact.
Iedereen kan contact hebben met vrouwen, wil niet zeggen dat het goed contact is. Tot nu toe moeten ze niets van hem hebben, tenzij ze misschien stom-dronken zijn of een weddenschap met hun vrienden hebben.

Schenkstroop heeft ook contact met de kassameisjes, een snelle hallo of wat dan ook. Dat zegt niks over z'n kansen.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:55:22 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94108845
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hoe verwacht je dat MLiG normaler over gaat komen? Mission impossible zonder pro hulp.
Je hoeft niet normaal over te komen. Sommige meiden kicken juist op een psycho, vooral als ze zelf ook problemen hebben.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 19:55:49 #295
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94108873
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:56:39 #296
119554 -Strawberry-
pi_94108933
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, het ligt helemaal anders bij welke types je een one night stand hebt en met welke je een relatie wilt. Het kan best zijn dat je een normale date hebt met iemand met wie je vanuit de discotheek normaal nooit een one night stand zou doen.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar dan geef je dus ook toe dat one night stands van heel andere aard zijn dan relaties? Je kiest er ook andere meiden op uit.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:40 #297
319871 richard_prf
pi_94109006
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee dit is onmogelijk, en ik wil het liever niet meer hebben over mijn "kansen". Ik ga me focussen op het alleen leven en hoe gelukkig te worden zonder partner. Ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen die hun hele leven single zijn maar toch gelukkig zijn.
Ook heb ik al een handboek gevonden met manieren waarop in je in je eentje een gelukkig leven kan leiden. DIt ga ik als ik slapen ga nog eens rustig doornemen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:43 #298
323885 tjawatdan
pi_94109011
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
Eindelijk onderneem je eens actie.. ben benieuwd of je wat gaat scoren..
Dans gewoon een beetje en voor je het weet staan de mannen om je heen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:54 #299
231213 Halcon
pi_94109022
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Iedereen kan contact hebben met vrouwen, wil niet zeggen dat het goed contact is. Tot nu toe moeten ze niets van hem hebben, tenzij ze misschien stom-dronken zijn of een weddenschap met hun vrienden hebben.

Schenkstroop heeft ook contact met de kassameisjes, een snelle hallo of wat dan ook. Dat zegt niks over z'n kansen.
Een snelle 'hallo' is wat anders dan 'n contact dat kan leiden tot een one night stand of een relatie...
  maandag 14 maart 2011 @ 19:57:55 #300
119554 -Strawberry-
pi_94109025
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
Behalve als je dat laatste doet bij lanterfanteraar, die laat je van je houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')