abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 18:17:52 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103390
Strawtje is jaloeeerssszzz!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 maart 2011 @ 18:17:55 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103393
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensen
pi_94103407
quote:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel. :)
pi_94103420
Jeuj weer gezellig thuis in me uppie woohoo!

Avond.
pi_94103428
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensen
Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.
pi_94103438
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook.

Op dit:

quote:
en vredig kunnen sterven niet te vergeten.
pi_94103493
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval ;( ) :D. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:21:14 #158
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103546
quote:
Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waarom niet. zou je dat ook lastig vinden tijdens de sex? Ik zou het geweldig vinden! :D
Lastig? Ik vind het irritant man :'). Jeukt ook nog eens.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:26 #159
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103604
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval ;( ) :D. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
Carnaval :D. Ik had een zwaard (piraat, je weet) en wiepte alle rokjes omhoog.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:46 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103618
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.
Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:57 #161
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94103624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was niet geestelijk...

Maar begrijp je dat elke man jou wel in de kont wil knijpen en dat het daarom betekenisloos is? Pure oppervlakkigheid van geile mannen. Als je dat al lekker vindt, dan moet je seks al helemaal goddelijk vinden. :Y Zoek een leuke jongen in de kroeg en je kan seks hebben. Waar wacht je op? Wel veilig doen natuurlijk. ;)
Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)

Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.

Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:13 #162
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103634
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel. :)
Ook zoiets ja, lieve praatjes hoeven geen betekenis te hebben als je sex wil
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:30 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103648
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.

[..]

Lastig? Ik vind het irritant man :'). Jeukt ook nog eens.
Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelost :')
  maandag 14 maart 2011 @ 18:23:51 #164
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103657
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)

Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.

Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
Wat bedoel je eigenlijk met je deadlines? Ik kan er geen touw aan vast knopen.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:25:15 #165
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103704
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelost :')
Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.
I never workout
pi_94103709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft het er nooit over, maar hij werd wel gepest. Ik weet niet in welke mate, maar omdat hij een beetje een nerdje is viel hij op de basisschool een beetje buiten de groep. Hij had wel wat vrienden, maar als hij gepest werd kon hij nogal boos reageren en dat vonden een boel jongens leuk. Hem vaak uitdagen enzo tot hij ontplofte.

Op de middelbare school ging het volgens mij wel goed, hij werd niet gepest maar veel mensen wilde ook niet echt met hem omgaan omdat zijn interesses niet aansloten op die van hun. Behalve zijn beste vriend dan, en wat jongens zoals hijzelf waarbij hij in de eerste nog mee in de klas zat.

Wat volgens mij ook niet bepaald helpt is dat hij graag goedkeuring van mijn vader krijgt. Alleen is mijn vader er niet zo trots op dat zijn enige zoon niet in zijn voetsporen treedt wat betreft de meiden, en hij heeft een hekel aan computers en games. Zo praten ze dus een beetje naast elkaar heen en krijgt mijn broertje niet vaak die goedkeuring.

Waar precies het probleem zit weet ik dus niet echt, maar mijn moeder zegt dat zij zichzelf ook wel in hem herkent qua onzeker zijn. Het zit dus ook wel in zijn aard.
Op zich is er niets mis met wat stillere vrienden hebben, als het echte vrienden zijn. Maar daarmee komt hij niet in contact met meisjes. Het zullen ook geen uitgaanstypes zijn. Als hij daarvan baalt, is hij nu nog jong genoeg om het roer om te gooien. Later wordt dat lastiger.

Ik hoop dat jullie vader hem niet teveel pushed, dat hij het idee krijgt niet goed genoeg te zijn....dat kan nooit een positieve invloed worden. Bij sommige mensen werkt het als stimulans, maar bij iemand die al onzeker is en met een pestverleden lijkt het me juist een bevestiging van zijn 'falen'. :{

Het kan ook in zijn aard liggen idd, dat hij van zichzelf redelijk introvert is, maar dat zijn veel mensen wel.
pi_94103756
quote:

[..]

Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.

Dan heb je ook minder zorgen aan je hoofd, het is fijn als je de deadlines af hebt. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:03 #168
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103758
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

[..]
je idd bent wel een beetje naief lanterfanteraar, voordat je het weet wordt je kijhard op je hart gestampt. je moet oppassen voor sommige jongens.

maar als je je bij iemand wat vaker zo voelt is het gewoon zo, dat wordt hier onderschat de "Echte" liefde en gevoelens. beetje droog zijn sommige hier naar mijn mening.

en als je beide een beetje vreemd bent, en andere dingen met elkaar gemeen hebt en het voelt alsof je echt heel speciaal voor elkaar bent en alles wederzijds is is dat geweldig

ik ga misschien binnenkort weer opzoek naar een leuk meisje, die wel dingetjes die ik zeg leuk vind, interesse heeft in leuke feitjes die ik weet, en alles waar ik het over heb leuk vind.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:14 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94103768
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef reetveter het volgende:

[..]

Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.
Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:29:12 #170
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94103846
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.
:|W
I never workout
pi_94103915
Lanterfanteraar, wil je fysiek contact? Dit is wat je doet:

Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:33:00 #172
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94104009
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:

Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
Niks aan als je geen moeite voor het meisje hoeft te doen.
I never workout
pi_94104049
quote:

[..]

Het is niet raar om te gaan winkelen ipv je deadlines te halen als lanterfanteraar. :P

P.S. ik voldoe aan de voorwaarden. O-)

Seriously though, ik kijk er een beetje hetzelfde tegenaan nu. Honger maakt rauwe bonen zoet.. Liever liefde dan lust, akkoord maar iets is beter dan niets. Een beetje genegenheid op z'n tijd kan geen kwaad, of eigenlijk, is gewoon nodig.

Waar het een pagina of 2 terug over ging, dat het hebben van een vriend(in) niet alles oplost oid, dat zal allemaal wel, maar het alleen-zijn kan soms wel alles verzieken ofzo. (Ik spreek voor mezelf uiteraard.) Dus als dat wegvalt lost dat in zekere in wel alles op.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlakeGriffin op 14-03-2011 18:51:58 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 18:33:42 #174
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94104051
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.

Dan heb je ook minder zorgen aan je hoofd, het is fijn als je de deadlines af hebt. :)
Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.

quote:

Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
pi_94104059
quote:

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 18:35:45 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94104151
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
ja aardbei!

ik denk dat ik dat bovenstaande wel zou kunnen uitvoeren, en je beweerde inderdaad dat het voor meisjes net zo moeilijk was als voor jongens..

dus vertel eens het stappenplan voor mij...
(net zo makkelijk moet het zijn, en zonder psychologen)
pi_94104202
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
:N Eerste indruk zegt niets. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet.
pi_94104242
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als knap meisje seks krijgen is niet moeilijk, dat heb ik nooit beweerd.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:38:32 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104285
grey is trouwens een redhead. vinden meisjes mannelijke redheads net zo aantrekkelijk als dat mannen stijgeren bij vrouwelijke redheads?
pi_94104339
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.

Ik ben meerdere in mijn kont geknepen of dat iemand zijn hand onder mijn rokje stak. Dat vond ik onbeschoft, snap je waarom? Ik kende die jongens niet, ik wilde niets van ze weten en ik wil niet als object worden gezien waar iedereen maar respectloos zonder vragen naar kan graaien. Zo voel jij het dus niet?

quote:
Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
Ja ik lees nu dat er geen kroeg in je buurt is. Jammer. Ook geen andere uitgaansgelegenheden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')