zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie hier dit -strawberry-. soms zie je en weet je dat gewoon van mensen
Ik ook.quote:
en vredig kunnen sterven niet te vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnavalquote:
Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lastig? Ik vind het irritant manquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waarom niet. zou je dat ook lastig vinden tijdens de sex? Ik zou het geweldig vinden!
Carnavalquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval)
. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt het, je weet het niet na één ontmoeting. Dat is onmogelijk.
Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was niet geestelijk...
Maar begrijp je dat elke man jou wel in de kont wil knijpen en dat het daarom betekenisloos is? Pure oppervlakkigheid van geile mannen. Als je dat al lekker vindt, dan moet je seks al helemaal goddelijk vinden.Zoek een leuke jongen in de kroeg en je kan seks hebben. Waar wacht je op? Wel veilig doen natuurlijk.
Ook zoiets ja, lieve praatjes hoeven geen betekenis te hebben als je sex wilquote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kent hem niet, je hebt hem 1 keer ontmoet. Misschien acteerde hij wel.
Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelostquote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.
[..]
Lastig? Ik vind het irritant man. Jeukt ook nog eens.
Wat bedoel je eigenlijk met je deadlines? Ik kan er geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)
Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.
Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moeilijke jongen. Moet je een negerin nemen met kroeshaar. Opgelost
Op zich is er niets mis met wat stillere vrienden hebben, als het echte vrienden zijn. Maar daarmee komt hij niet in contact met meisjes. Het zullen ook geen uitgaanstypes zijn. Als hij daarvan baalt, is hij nu nog jong genoeg om het roer om te gooien. Later wordt dat lastiger.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft het er nooit over, maar hij werd wel gepest. Ik weet niet in welke mate, maar omdat hij een beetje een nerdje is viel hij op de basisschool een beetje buiten de groep. Hij had wel wat vrienden, maar als hij gepest werd kon hij nogal boos reageren en dat vonden een boel jongens leuk. Hem vaak uitdagen enzo tot hij ontplofte.
Op de middelbare school ging het volgens mij wel goed, hij werd niet gepest maar veel mensen wilde ook niet echt met hem omgaan omdat zijn interesses niet aansloten op die van hun. Behalve zijn beste vriend dan, en wat jongens zoals hijzelf waarbij hij in de eerste nog mee in de klas zat.
Wat volgens mij ook niet bepaald helpt is dat hij graag goedkeuring van mijn vader krijgt. Alleen is mijn vader er niet zo trots op dat zijn enige zoon niet in zijn voetsporen treedt wat betreft de meiden, en hij heeft een hekel aan computers en games. Zo praten ze dus een beetje naast elkaar heen en krijgt mijn broertje niet vaak die goedkeuring.
Waar precies het probleem zit weet ik dus niet echt, maar mijn moeder zegt dat zij zichzelf ook wel in hem herkent qua onzeker zijn. Het zit dus ook wel in zijn aard.
Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Och, ik zou het wel dolgraag willen hoor, met een Leuke jongen. ( belangrijkste voorwaarden OK-intelligentie en het niet br33zah zijn)
Maar zoals je hebt gelezen in mijn andere topic, heb ik wekenlang allerlei deadlines. Ik ben verplicht thuis te zijn. Ik lig veel in bed, of ik f5. Het zou raar zijn om nu te gaan winkelen, ik heb immers deadlines.
Naar een kroeg gaan kan niet, hier in de buurt zit geen kroeg, alleen durf ik niet, ik heb geen partner om mee naar een kroeg te gaan en ik weet niet hoe en wanneer. Ik heb dan nog altijd de deadlines.
je idd bent wel een beetje naief lanterfanteraar, voordat je het weet wordt je kijhard op je hart gestampt. je moet oppassen voor sommige jongens.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Chef, als een man je in de kont knijpt houdt die niet van je he. Man, dat is gewoon duidelijk dat die sex wil. Dat icm met wat smooth gepraat. In ieder geval is het hem wel gelukt maar faalde die het af te maken.
[..]
Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Trek het haar eens voor de verandering achterover met 1 hand.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik scheer mijn hoofd altijd kaal.
Niks aan als je geen moeite voor het meisje hoeft te doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfanteraar, wil je fysiek contact? Dit is wat je doet:
Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
Het is niet raar om te gaan winkelen ipv je deadlines te halen als lanterfanteraar.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja door die deadlines is het mss niet verstandig om weer dagen van slag te zijn door een aanraking. Maar uitgaan lijkt me productiever dan in bed liggen, denk je ook niet? Je bent een beetje excuses aan het zoeken. Werk aan die deadlines (discipline!) en ga dan leuke dingen doen.
Dan heb je ook minder zorgen aan je hoofd, het is fijn als je de deadlines af hebt.
Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Je trekt leuke kleding aan, doet je haar leuk. Gaat rond middernacht naar een kroeg. Loopt zelfverzekerd binnen, bestelt wat te drinken aan de bar. Dan ga je daar zitten drinken en kijk je rond, op zoek naar een jongen die jou leuk lijkt. Maak daar oogcontact mee en lach een beetje lief. Dan gaat hij met jou een praatje maken, laat je blijken wel in te zijn voor een one night stand - en je bent binnen.
Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
ja aardbei!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
Als knap meisje seks krijgen is niet moeilijk, dat heb ik nooit beweerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
Ik ben meerdere in mijn kont geknepen of dat iemand zijn hand onder mijn rokje stak. Dat vond ik onbeschoft, snap je waarom? Ik kende die jongens niet, ik wilde niets van ze weten en ik wil niet als object worden gezien waar iedereen maar respectloos zonder vragen naar kan graaien. Zo voel jij het dus niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.
Ja ik lees nu dat er geen kroeg in je buurt is. Jammer. Ook geen andere uitgaansgelegenheden?quote:Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |