abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 18:35:45 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94104151
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
ja aardbei!

ik denk dat ik dat bovenstaande wel zou kunnen uitvoeren, en je beweerde inderdaad dat het voor meisjes net zo moeilijk was als voor jongens..

dus vertel eens het stappenplan voor mij...
(net zo makkelijk moet het zijn, en zonder psychologen)
pi_94104202
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zou het wel kunnen. Ik analyseer dr uiterlijk en samen met dr gedragingen die ik bij een ontmoeting opmerk extrapoleer ik de ontbrekende data en zie ik een toekomst of niet.
:N Eerste indruk zegt niets. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet.
pi_94104242
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Was jij niet iemand die liep te roepen dat het voor meisjes heus niet makkelijker is dan voor jongens?
Als knap meisje seks krijgen is niet moeilijk, dat heb ik nooit beweerd.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:38:32 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104285
grey is trouwens een redhead. vinden meisjes mannelijke redheads net zo aantrekkelijk als dat mannen stijgeren bij vrouwelijke redheads?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94104339
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neenee, want door de Aanraking ging ik de volgende dag zo blij, voor het eerst in weken- maanden- mijn Boek pakken ( weet niet wat ik er verder mee heb gedaan). Zo'n Aanraking stijgt boven alles uit, ik gun het ook iedereen om zulke dingen te beleven, het is zo onbeschrijflijk heerlijk.

Ik ben meerdere in mijn kont geknepen of dat iemand zijn hand onder mijn rokje stak. Dat vond ik onbeschoft, snap je waarom? Ik kende die jongens niet, ik wilde niets van ze weten en ik wil niet als object worden gezien waar iedereen maar respectloos zonder vragen naar kan graaien. Zo voel jij het dus niet?

quote:
Je hebt mijn vorige verhaal niet goed gelezen.
Ja ik lees nu dat er geen kroeg in je buurt is. Jammer. Ook geen andere uitgaansgelegenheden?
pi_94104343
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
grey is trouwens een redhead. vinden meisjes mannelijke redheads net zo aantrekkelijk als dat mannen stijgeren bij vrouwelijke redheads?
Nee
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 18:39:37 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94104347
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel vaker dan eens bij mijn kont gegrepen (vooral tijdens carnaval ;( ) :D. Maar dat betekent helemaal niets, ik snap dit gewoon niet. Ze is knap, als ze dat fysieke zo fijn vindt kan ze makkelijk seks krijgen. Waarom wordt het zo geromantiseerd...enerzijds lijkt het me leuk om het zo heftig als haar te ervaren, maar ook erg naief.
Omdat je bevestigd wordt in je waarde en mogelijkheden.
Enig liefdevol (fysiek) contact is een basis behoefte. Dat merk je beter als je daarin ondervoed bent.
The view from nowhere.
pi_94104358
Hoe ik mijn vele sletavonturen regelde...

Gewoon uitgaan, of tijdens de wergroep met een gozer praten, beetje schattig doen, veel lachen, hand door je haar, stemmetje wat hoger, vooruit met de tietjes (haha) en dan meedoen met de jongens zonder je vrouwelijkheid te verliezen., Vonden ze aan mij altijd wel leuk, dat ik geen saai trutje was, maar ik was ook gewoon duidelijk dat ik er wel zin in had. Je kan ook het gesprek een beetje draaien naar de seks, zeg maar "oh dat vind ik wel sexy aan een jongen, zo'n shirt/ broek etc/" Of, "ik vind jongens die voetballen zo sexy, voetbal jij weleens En dan kan je gegarandeerd neuken en neuken ze je ook nog vaker ipv maar voor een one night stand, want je bent leuk kletsgezelschap en je wil immers geen relatie.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:40:08 #184
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94104368
quote:
Kameraad van me is het, die krijgt genoeg
I never workout
pi_94104399
quote:
Ik vind donkerrood haar zoals bij mr Bingley in die pride and prejudice film wel leuk, maar van dat peenhaar en veel sproeten en gele tanden erbij vind ik lelijk.
pi_94104447
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hoe ik mijn vele sletavonturen regelde...

Gewoon uitgaan, of tijdens de wergroep met een gozer praten, beetje schattig doen, veel lachen, hand door je haar, stemmetje wat hoger, vooruit met de tietjes (haha) en dan meedoen met de jongens zonder je vrouwelijkheid te verliezen., Vonden ze aan mij altijd wel leuk, dat ik geen saai trutje was, maar ik was ook gewoon duidelijk dat ik er wel zin in had. Je kan ook het gesprek een beetje draaien naar de seks, zeg maar "oh dat vind ik wel sexy aan een jongen, zo'n shirt/ broek etc/" Of, "ik vind jongens die voetballen zo sexy, voetbal jij weleens En dan kan je gegarandeerd neuken en neuken ze je ook nog vaker ipv maar voor een one night stand, want je bent leuk kletsgezelschap en je wil immers geen relatie.
Haha geniaal!
pi_94104463
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat? :? Het is dat ik ouder ben dan 17 en geen oudere zus heb, anders dan zou ik gaan twijfelen of mijn grote zus ook niet op Fok zat. Klinkt heel erg als mijn jeugd, hoewel ik op de middelbare school niet alleen buiten de groep viel, maar ook stomme fouten heb gemaakt met een meisje.

(Ook heeft mijn vader niet echt een hekel aan computers, maar hij zou mij wel graag met een vriendin zien)

Je moet hem redden :@
Ik kan je verzekeren dat ik ook niet stiekem jouw grote zus ben. ;) Maar hoe gaat het nu dan?

Mijn broertje werd toen hij een jaar of 4 was met een roos (uit onze tuin) door mijn vader naar het buurmeisje gestuurd, omdat anders het andere buurjongetje er met haar vandoor ging. Haar ouders waren vrienden van onze ouders, dus het was vooral als grap bedoelt maar het buurmeisje had een paar dagen later nachtmerries omdat ze niet al met mijn broertje wilde trouwen. Volgens mij was dit zijn enige actie naar een meisje toe. :p
Mijn vader heeft niet zozeer een hekel aan computers trouwens, maar hij kan niet begrijpen dat iemand er langer dan 20 minuten achter kan zitten. Games vindt hij wel echt drie keer niks.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op zich is er niets mis met wat stillere vrienden hebben, als het echte vrienden zijn. Maar daarmee komt hij niet in contact met meisjes. Het zullen ook geen uitgaanstypes zijn. Als hij daarvan baalt, is hij nu nog jong genoeg om het roer om te gooien. Later wordt dat lastiger.

Ik hoop dat jullie vader hem niet teveel pushed, dat hij het idee krijgt niet goed genoeg te zijn....dat kan nooit een positieve invloed worden. Bij sommige mensen werkt het als stimulans, maar bij iemand die al onzeker is en met een pestverleden lijkt het me juist een bevestiging van zijn 'falen'. :{

Het kan ook in zijn aard liggen idd, dat hij van zichzelf redelijk introvert is, maar dat zijn veel mensen wel.
Zijn vriend is ook geen uitgaanstype inderdaad.
Mijn vader kan trouwens wel aardig doorzeuren over dat soort dingen, en ik denk dat mijn broertje dit zich best aantrekt omdat hij toch steeds probeert alsnog een positieve reactie van hem te krijgen. Mijn broertje begon op het vwo maar zakte uiteindelijk af naar mavo. Mijn vader was supertrots dat hij naar het vwo ging, en ook al zei hij later dat er niks mis is met de mavo (wat natuurlijk ook zo is) was het voor mijn broertje ook wel weer een soort van falen dat hij het vwo niet gehaald heeft.
Hij is inderdaad introvert van zichzelf, maar ik denk inderdaad dat mijn vader er aan meegeholpen heeft dat mijn broertje onzeker is over zichzelf en het idee heeft dat hij toch niets kan.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:42:20 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104481
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:N Eerste indruk zegt niets. Kan wel natuurlijk, maar hoeft niet.
Je kunt ook op typetjes afgaan dan heb je al redelijk beeld met wat voor persoon je te maken hebt. En je weet uiteraard niet hoe iemand is tenzij je het probeert. Verder vind ik het raar dat men zo hamert op langdurige relaties. Ik vind dat claustrofobish eng eerlijk gezegd.

Wat is er mis met one night stands. Of welicht een weekend-stand. of een week of een maand-stand. Zolang het goed gaat is het toch fijn en tof. Als ik een knappe jongen was geweest had ik het wel geweten hoor. Je zou mij nooit zo moeilijk zien doen. Ik vind dat vantevoren teveel inschatten en moeiliijk doen en twijvelen maar een soort van autistisch.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94104491
quote:
Uhm...ik ken heel veel mannen die redheads helemaal niks vinden. Persoonlijk zou ik nooit op MLiG kunnen vallen, maar dat is misschien mijn gekleurde visie omdat ik al te veel over hem weet. Er zijn redheads die ik wel wat vind hebben, maar de meeste vind ik niet aantrekkelijk. Ron uit de Harry Potter films is eigenlijk ook best lelijk. Toch vind ik hem leuk! :)
pi_94104499
Als je een relatie zoekt moet je gewoon iemand vinden die net als jij is, dus ongeveer hetzelfde denkt, zelfde kijk heeft op het leven, maar dan wel sexy blijven zodat je niet in de friendzone komt. En klaar. Je bent toch geen bostrolvrouw, dus je kan makkelijk seks krijgen. (nu heb ik wel een hoge standaard en waren mijn avontuurtjes ook met knappe jongen ipv zomaar de eerste de beste maar toch, het is een begin om het bij een normale jongen te proberen)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:44:25 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94104586
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhm...ik ken heel veel mannen die redheads helemaal niks vinden. Persoonlijk zou ik nooit op MLiG kunnen vallen, maar dat is misschien mijn gekleurde visie omdat ik al te veel over hem weet. Er zijn redheads die ik wel wat vind hebben, maar de meeste vind ik niet aantrekkelijk. Ron uit de Harry Potter films is eigenlijk ook best lelijk. Toch vind ik hem leuk! :)
Ron is dat die tweede mannelijke van de trio? Hermione Potter en Ron? Ik vind hem knapper geworden dan Potter eerlijk gezegd (no homo)
pi_94104897
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

maar als je je bij iemand wat vaker zo voelt is het gewoon zo, dat wordt hier onderschat de "Echte" liefde en gevoelens. beetje droog zijn sommige hier naar mijn mening.
Misschien dat jij ook wel anders spreekt als je eenmaal een relatie hebt gehad. :) Romantiseren is vaak iets wat maagden of onervaren personen doen, de realiteit is heel anders. Je hebt te veel tijd gehad om erover te fantaseren denk ik.

Of jij en lanterfanteraar hebben een andere realiteit en manier van ervaren. Dan zijn jullie perfect voor elkaar, als zij iig op je valt. Of jullie zullen destructief zijn voor elkaar.
pi_94104995
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ron is dat die tweede mannelijke van de trio? Hermione Potter en Ron? Ik vind hem knapper geworden dan Potter eerlijk gezegd (no homo)
Ik vind hem echt niet knap, maar zoveel uitstraling heeft die jongen.... :9 Enige redhead waar ik het tot nu toe wel warm van kan krijgen (niet dat ik er veel ken). En ja Harry is er niet bepaald knapper op geworden en mist ook die uitstraling vind ik persoonlijk. Ik associeer hem nu ook te veel met naakt en paarden.... ;(

Weer een voorbeeld waarbij zelfvertrouwen en uitstraling = key!

Ja fuck dat lesbische gedoe hoor. Het begon als grap, hierbij is het afgelopen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:51:58 #194
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105027
mmm... ik volg het niet meer helemaal maar goed...
Eigenlijk volg ik sinds vanmiddag eigenlijk niks meer....
Na een grote faal op school...
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:52:51 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94105079
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien dat jij ook wel anders spreekt als je eenmaal een relatie hebt gehad. :) Romantiseren is vaak iets wat maagden of onervaren personen doen, de realiteit is heel anders. Je hebt te veel tijd gehad om erover te fantaseren denk ik.

Of jij en lanterfanteraar hebben een andere realiteit en manier van ervaren. Dan zijn jullie perfect voor elkaar, als zij iig op je valt. Of jullie zullen destructief zijn voor elkaar.
Ik heb sex gehad met een dame van lichte zeden. De aanraking ed was precies (nou bijna precies, ik denk dat ik meer de tijd wilde nemen) zoals ik me dat voorstelde. Als je dat vaker meemaakt of elke dag, dan zou je volgens mij een stuk gezonder in het leven staan.
pi_94105098
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef Raggingbull het volgende:
mmm... ik volg het niet meer helemaal maar goed...
Eigenlijk volg ik sinds vanmiddag eigenlijk niks meer....
Na een grote faal op school...
Wat is er gebeurd op school?
pi_94105115
hij is een lekkere ginger. Een van mijn scharrels leek een beetje op hem.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:54:35 #198
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94105163
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd op school?
Naja... Ik had een praktijk toets die voor de 5e keer op rij weer mislukte.
Had een gesprek met mijn begeleider op school waar uit voort kwam dat mijn ouders mijn vriendin niet echt bepaald erg passend vinden. Ik verkeerde vrienden kies. En me beter moet gaan concentreren.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94105177
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb sex gehad met een dame van lichte zeden. De aanraking ed was precies (nou bijna precies, ik denk dat ik meer de tijd wilde nemen) zoals ik me dat voorstelde. Als je dat vaker meemaakt of elke dag, dan zou je volgens mij een stuk gezonder in het leven staan.
Ik denk dat je het dan normaler gaat vinden en niet meer die rush krijgt als bij eerste aanrakingen.
pi_94105198
wat vinden ze verkeerd aan je vriendin? of is niet passend een verkapt woord voor lelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')