abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 16:46:48 #121
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94099541
quote:
4s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:

Dit vind ik een beetje het probleem worden hier, en na 18 delen word ik er erg moe van. Dit is het grote ''Wie is de grootste faler'' topic geworden want wie kan er nog opboksen tegen de regelmatige posts van Lanterfanteraar zoals hierboven die moet huilen van geluk dat ze in haar reet geknepen wordt, Richard en MLIG. Het is van zo'n niveau dat het zelfs in elke post aandacht krijgt. De vrouwen hier krijgen een natte kut van Richard, z'n PM box is vol en hij geniet daar naar mijn mening enorm van, wat er niet echt voor gaat zorgen dat hij in enige zin verbetert, want zijn faalgedoe genereert juist aandacht hier welke hij in RL nooit krijgt.
Een kwestie van smaak denk ik. Ik vind het juist een leuk topic omdat er redelijk openhartig wordt gepost. Ik denk zelf niet zo sterk in termen van falen/succes.

quote:
Dat terwijl we volgens mij een aantal delen geleden hadden geconcludeerd ''Okay, we zijn er nu wel klaar mee''. Helaas wisselen sommige users nogal snel van gedachtes, want dit is natuurlijk bere-interessant en half-gestoorde mensen zijn interessanter dan het eigenlijke onderwerp van deze reeks, terwijl mensen er steeds om roepen dat het daar naar terug moet keren. Dan wordt dat ook een tijdje geprobeerd, maar dan zie je dat zelfs in de afwezigheid van mensen zoals Richard, er toch paginas lang over die kerel geluld wordt.
Waarom zo topic vast? Natuurlijk zijn de mensen zelf interessanter dan tips over versieren.

quote:
Sorry hoor, off-topic gaan is niet iets waar ik op tegen ben want ik doe het zelf redelijk vaak, maar handel het nu eens af met bepaalde mensen. Ik stel voor dat zowel Strawberry en HetNoorderlicht nu eindelijk maar eens afspreken met Richard om z'n impotentie uit z'n lul te zuigen en neem MLIF ook gelijk mee.
Tja, als de dienstverlening zover zou strekken ....
The view from nowhere.
pi_94099577
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom is hij zelf ook stil en onzeker eigenlijk?
Heeft hij iets om onzeker over te zijn of is hij vroeger gepest?
Hij heeft het er nooit over, maar hij werd wel gepest. Ik weet niet in welke mate, maar omdat hij een beetje een nerdje is viel hij op de basisschool een beetje buiten de groep. Hij had wel wat vrienden, maar als hij gepest werd kon hij nogal boos reageren en dat vonden een boel jongens leuk. Hem vaak uitdagen enzo tot hij ontplofte.

Op de middelbare school ging het volgens mij wel goed, hij werd niet gepest maar veel mensen wilde ook niet echt met hem omgaan omdat zijn interesses niet aansloten op die van hun. Behalve zijn beste vriend dan, en wat jongens zoals hijzelf waarbij hij in de eerste nog mee in de klas zat.

Wat volgens mij ook niet bepaald helpt is dat hij graag goedkeuring van mijn vader krijgt. Alleen is mijn vader er niet zo trots op dat zijn enige zoon niet in zijn voetsporen treedt wat betreft de meiden, en hij heeft een hekel aan computers en games. Zo praten ze dus een beetje naast elkaar heen en krijgt mijn broertje niet vaak die goedkeuring.

Waar precies het probleem zit weet ik dus niet echt, maar mijn moeder zegt dat zij zichzelf ook wel in hem herkent qua onzeker zijn. Het zit dus ook wel in zijn aard.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:49:30 #123
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94099693
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee en dat wil ik voor mezelf ook niet.

ze is dat toch al eens geweest toen ze de vorige keer stopte met haar studie?
daar zit ik nu ook een beetje.
ik sta op een opleiding ingeschreven, ontvang stufie... ik zou daar heen moeten gaan maar het lukt niet zo goed.
ik heb met niemand contacten. etc,etc

nu is ze wel weer een beetje bezig met dingen :D, daarom is ze me grote voorbeeld als ik het zo lees.
als ik weer eens begin met beetje naar college gaan en dat blijf doen, dan kan ik net zo gelukkig gaan worden als haar
Zo gelukkig is ze niet. Veel verlangens weinig wol. Maar heel goed om het daar samen over te hebben. Wel in dat andere topic dan.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:53:39 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94099921
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft het er nooit over, maar hij werd wel gepest. Ik weet niet in welke mate, maar omdat hij een beetje een nerdje is viel hij op de basisschool een beetje buiten de groep. Hij had wel wat vrienden, maar als hij gepest werd kon hij nogal boos reageren en dat vonden een boel jongens leuk. Hem vaak uitdagen enzo tot hij ontplofte.

Op de middelbare school ging het volgens mij wel goed, hij werd niet gepest maar veel mensen wilde ook niet echt met hem omgaan omdat zijn interesses niet aansloten op die van hun. Behalve zijn beste vriend dan, en wat jongens zoals hijzelf waarbij hij in de eerste nog mee in de klas zat.

Wat volgens mij ook niet bepaald helpt is dat hij graag goedkeuring van mijn vader krijgt. Alleen is mijn vader er niet zo trots op dat zijn enige zoon niet in zijn voetsporen treedt wat betreft de meiden, en hij heeft een hekel aan computers en games. Zo praten ze dus een beetje naast elkaar heen en krijgt mijn broertje niet vaak die goedkeuring.

Waar precies het probleem zit weet ik dus niet echt, maar mijn moeder zegt dat zij zichzelf ook wel in hem herkent qua onzeker zijn. Het zit dus ook wel in zijn aard.
Het is goed om het in de gaten te houden en hem te stimuleren sociaal wat actiever te zijn.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:53:49 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94099930
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zo gelukkig is ze niet. Veel verlangens weinig wol.
maar ze doet het wel beter in het leven dan ik nu.

quote:
Maar heel goed om het daar samen over te hebben. Wel in dat andere topic dan.
nee hor. ik kan wat dat over school betreft alleen maar van haar leren. ik heb haar niets te leren.

hoe je wel echt gelukkig wordt is als je een lieve partner kan vinden en dan met wederzijds vol vertrouwen in elkaars ogen gaat kijken enzo, dan komt alles goed!
dat wil ik ook
maar dat verlangen wordt ook niet echt snel opgelost. want: hoe kan je die iemand vinden?
daar kan ik haar ook nie tmee helpen
  maandag 14 maart 2011 @ 16:59:27 #126
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94100265
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar ze doet het wel beter in het leven dan ik nu.
Ja, ze is een mooie meid. Ze hoeft er niets voor te doen.

quote:
nee hor. ik kan wat dat over school betreft alleen maar van haar leren. ik heb haar niets te leren.

hoe je wel echt gelukkig wordt is als je een lieve partner kan vinden en dan met wederzijds vol vertrouwen in elkaars ogen gaat kijken enzo, dan komt alles goed!
dat wil ik ook
maar dat verlangen wordt ook niet echt snel opgelost. want: hoe kan je die iemand vinden?
daar kan ik haar ook nie tmee helpen
Je hoeft het haar niet te leren, maar je kan ook van elkaar leren. Ze heeft ook last van sociaal isolement en heeft geen idee hoe ze dat van de grond moet krijgen.

Dat één vrouw, door haar diep in de ogen te kijken, jouw leven geheel zal laten rijmen is een illusie.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:04:21 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94100477
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, ze is een mooie meid. Ze hoeft er niets voor te doen.

[..]

Je hoeft het haar niet te leren, maar je kan ook van elkaar leren. Ze heeft ook last van sociaal isolement en heeft geen idee hoe ze dat van de grond moet krijgen.
ja ik weet het, ze is bang "om naar de gebouwen te gaan" met" veel beweging"..

ik heb ook een boel moeilijkheden met naar buiten gaan, en me over dat soort dingen heen te zetten.
ik weet daar niets beters over te zeggen dan proberen die angsten te negeren.
ze is mijn grote voorbeeld, andersom is dat niet.

quote:
Dat één vrouw, door haar diep in de ogen te kijken, jouw leven geheel zal laten rijmen is een illusie.
daar ben ik het mee oneens. ( Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #7 )
en omdat het heel fijn voelt om elkaar in de ogen te kijken komt daarvan alles goed
  maandag 14 maart 2011 @ 17:08:36 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94100659
Hey ik heb vast iets gemist. MLIG heb je iemand op het oog/ontmoet?

Wellicht via Dm of PM ;)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94100768
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

daar ben ik het mee oneens. ( Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #7 )
en omdat het heel fijn voelt om elkaar in de ogen te kijken komt daarvan alles goed
Waarom ga je niet af op mensen die dit hebben meegemaakt? Een vriendin hebben lost niet alles op, het geeft je wellicht wat meer zelfvertrouwen en na verloop van tijd kan je je wat beter voelen, maar je problemen, gebrek aan motivatie, al die dingen zullen toch echt blijven aldanniet terugkomen mochten ze eerst wat verminderen.
Ron Paul 2012
pi_94101038
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit een IP ban heb gehad op wat voor site dan ook.

Maakt me toch nieuwsgierig wat je dan uitvreet.. ;)
Ik heb een IPban gehad op Solomio :')
Children of the night. What music they make.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:21:08 #131
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94101147
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waarom ga je niet af op mensen die dit hebben meegemaakt? Een vriendin hebben lost niet alles op, het geeft je wellicht wat meer zelfvertrouwen en na verloop van tijd kan je je wat beter voelen, maar je problemen, gebrek aan motivatie, al die dingen zullen toch echt blijven aldanniet terugkomen mochten ze eerst wat verminderen.
Het lijkt mij ook wel kicken hoor om een meisje dichtbij me te hebben. Volgens mij ervaar je dan een lekkere rust. Iets wat ik nooit heb meegemaakt. Maar mischien heel eventjes.

Toelichting: op zeldzame momenten in mijn leven kwamen leuke heel dichtbij staan. Hetzij vrijwillig of toeval (bijv. in een rij). Dan voel je de magie, of noem je dat vlinders in de buik, ook al.

Het lijjkt mij behoorlijk ontstressend. Een keer meegemaakt dat een mooi blond meisje voor mij in de rij d' r haren naar achteren zwiepte. Zo bam in mijn gezicht. Nounounou.. dat gevoel dat ik ervoer. Smaakte naar MEER! (laatstaan als je daar sex mee zou hebben man oh man..)

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 14-03-2011 17:39:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94101779
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel kicken hoor om een meisje dichtbij me te hebben. Volgens mij ervaar je dan een lekkere rust. Iets wat ik nooit heb meegemaakt. Maar mischien heel eventjes.
Het is ook kicken in zekere zin, maar inderdaad duurt dat maar heel eventjes. Haar hoofd tegen je schouder, je arm om haar heen, terwijl je haar shampoo kan ruiken. Heel fijn allemaal, maar zo zit je niet 24/7 bij elkaar. Als je problemen hebt, blijf je die gewoon behouden. Tijdens die momenten zelf voel je je goed, natuurlijk.

Het eigenlijke effect van een vriendin hangt ook sterk af van wie ze is. Niet iedereen is een droompartner waar je je echt volledig veilig en vertrouwd bij voelt. Voor het sterkste effect moet je toch echt de 'ware' zoeken en dat is misschien al een verloren zaak.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 17:37:11 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94101808
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik weet het, ze is bang "om naar de gebouwen te gaan" met" veel beweging"..

ik heb ook een boel moeilijkheden met naar buiten gaan, en me over dat soort dingen heen te zetten.
ik weet daar niets beters over te zeggen dan proberen die angsten te negeren.
ze is mijn grote voorbeeld, andersom is dat niet.
Die angsten worden minder naarmate je beter functioneert. Daar moet je op aankoersen. Het gaat dan om de gewone dingen. Je studie, je alledaagse contacten met je studiegenoten en het serieus proberen daarin te groeien. Leer bijvoorbeeld beter naar mensen te kijken, met een welwillend oog, naar die mensen zelf. Volgt met enige interesse waar zijn ze mee bezig zijn.

Zoek sociale omgevingen op die gemakkelijk zijn. Er zijn tal van mogelijkheden om je aan te sluiten bij een bestaande activiteit waar je gewoon aan mee kunt doen.

quote:
Dat is een hele romantische gedachte en daar klopt niets van. Het voelt wel fijn als je wederzijds verliefd bent op elkaar, maar al je basis niet klopt ben je al gauw een blok aan het been van de ander. Die zal eisen gaan stellen.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:41:07 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94101944
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

toelichting: op zeldzame momenten in mijn leven kwamen leuke dames heel dichtbij staan. Hetzij vrijwillig of toeval (bijv in de rij). Dan voel je de magie (of noem je dat vlinders in de buik?) ook al!

Het lijjkt mij behoorlijk ontstressend. Een keer meegemaakt dat een mooi blond meisje voor mij in de rij dr haren naar achteren zwiepte. Zo bam in mijn gezicht. Nounounou.. dat gevoel dat ik ervoer. Smaakte naar MEER! (laatstaan als je daar sex mee zou hebben man oh man)
Natuurlijk is het goed als je de frustraties eens achter je kunt laten. Een goede relatie is ook een reeel steun, dat voelt ook zo.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:43:01 #135
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94102030
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Supersoep het volgende:

Het eigenlijke effect van een vriendin hangt ook sterk af van wie ze is. Niet iedereen is een droompartner waar je je echt volledig veilig en vertrouwd bij voelt. Voor het sterkste effect moet je toch echt de 'ware' zoeken en dat is misschien al een verloren zaak.
Ja ok maar het likt me wel iets om steeds naar uittekijken tussendoor als je niet bijmekaar bent. Ik denk dat je de invloed van nabijheid en tast en de invloed op het welzijn onderschat. Wellicht omdat het normaal is geworden? Ik heb het 'e'en keer gedaan met een eh... uhum. En dat was geweldig. Binnen 30 minuten was ik verkocht. Wilde haar zo onde rmn arm meenemen naar huis. Zo van 'nu ben jij mij vriendin en nu ben ik helemaal gelukkig :9 ' Maar helaas ;(
pi_94102271
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja ok maar het likt me wel iets om steeds naar uittekijken tussendoor als je niet bijmekaar bent. Ik denk dat je de invloed van nabijheid en tast en de invloed op het welzijn onderschat. Wellicht omdat het normaal is geworden? Ik heb het 'e'en keer gedaan met een eh... uhum. En dat was geweldig. Binnen 30 minuten was ik verkocht. Wilde haar zo onde rmn arm meenemen naar huis. Zo van 'nu ben jij mij vriendin en nu ben ik helemaal gelukkig :9 ' Maar helaas ;(
Het verliest z'n charme wel na een tijdje, dat is ook waar. De eerste keer is het geweldig, dan begin je het normaal te vinden en wordt het ook veel waarschijnlijker dat je problemen weer opsteken.

Ik geniet bijvoorbeeld ook als er iemand voor me in de rij staat met een mooi lijf. Laatst nog iemand met een enorm achterwerk en het kostte me nogal moeite om er niet naar te staren. :') Die zou ik dan gelijk willen meenemen naar huis om me uren te vermaken.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 17:51:00 #137
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94102360
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het verliest z'n charme wel na een tijdje, dat is ook waar. De eerste keer is het geweldig, dan begin je het normaal te vinden en wordt het ook veel waarschijnlijker dat je problemen weer opsteken.
dan heb je in ieder geval Geleefd

toen ik mijn euforische moment had beleefd, had ik al zoiets van: Goh, ik kan nu in vrede sterven
pi_94102502
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

toen ik mijn euforische moment had beleefd, had ik al zoiets van: Goh, ik kan nu in vrede sterven
Overdrijf je niet een beetje? Het was maar een billenknijper. Wil ik ook wel voor je doen hoor.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 17:55:56 #139
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94102560
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Overdrijf je niet een beetje? Het was maar een billenknijper. Wil ik ook wel voor je doen hoor.
Dat dus.

En het moet je geen voldoening geven als iemand haar haar in je gezicht wappert.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 18:01:14 #140
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94102761
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef reetveter het volgende:

[..]

Dat dus.

En het moet je geen voldoening geven als iemand haar haar in je gezicht wappert.
waarom niet. zou je dat ook lastig vinden tijdens de sex? Ik zou het geweldig vinden! :D
pi_94102985
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Misschien was het wel een hele stomme jongen. Dus hij vond je lekker, dat zegt niets over dat hij jou als persoon leuk vond. Je weet toch al dat je een knappe meid bent? Hmmja, waarom probeer ik het nog. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 14-03-2011 18:13:22 ]
pi_94103002
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waarom niet. zou je dat ook lastig vinden tijdens de sex? Ik zou het geweldig vinden! :D
Ik heb al vaak haar in m'n gezicht gehad toen er iemand bovenop zat en dat is fucking vervelend man. :D Zeker als het in je mond komt. Zal wel per persoon verschillen, ik vind het niks.
Ron Paul 2012
pi_94103011
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom zou je haar in je gezicht willen hebben tijdens seks?...

Dan toch liever iets anders lijkt me :D
  maandag 14 maart 2011 @ 18:08:54 #144
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94103062
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien was het wel een hele stomme jongen. Dus hij vond je lekker, dat zegt niets over dat hij jou als persoon leuk vond. Je weet toch al dat je een knappe meid bent? Hmmja, waarom probeer ik het nog. :D
Fysiek contact is hemels, goddelijk. En toch was het ook wel geestelijk, want hij zei wel losse dingetjes. Ik kon alleen het dialect niet verstaan. En hij lachtte zo liev.
pi_94103213
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Fysiek contact is hemels, goddelijk. En toch was het ook wel geestelijk, want hij zei wel losse dingetjes. Ik kon alleen het dialect niet verstaan. En hij lachtte zo liev.
Het was niet geestelijk...

Maar begrijp je dat elke man jou wel in de kont wil knijpen en dat het daarom betekenisloos is? Pure oppervlakkigheid van geile mannen. Als je dat al lekker vindt, dan moet je seks al helemaal goddelijk vinden. :Y Zoek een leuke jongen in de kroeg en je kan seks hebben. Waar wacht je op? Wel veilig doen natuurlijk. ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:13:48 #146
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103237
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien was het wel een hele stomme jongen. Dus hij vond je lekker, dat zegt niets over dat hij jou als persoon leuk vond. Je weet toch al dat je een knappe meid bent? Iedereen wil jou in de kont knijpen, elke man. Dat betekent 0,0. Hmmja, waarom probeer ik het nog. :D
ja dat is inderdaad een beetje te naief van lanterfanteraar

met een leuk iemand kan je het hebben over leuke dingetjes op tv, beetje vreemde dingen in je leven, interesses. over je nagels, elkaars haar bewonderen. weten dat het allemaal goed komt. en dan weet je dat je elkaar kunt vertrouwen

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

en dan is fysiek contact heerlijk
en elkaar aankijken, en lief naar elkaar kunnen kijken
en dan wordt je gelukkig.

lanterfanteraar snapt het
  maandag 14 maart 2011 @ 18:15:59 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94103310
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey ik heb vast iets gemist. MLIG heb je iemand op het oog/ontmoet?

Wellicht via Dm of PM ;)
nee ik volg een beetje lanterfanteraar, en zij klinkt best tof.

ik ken haar niet, maar het lijkt wel of ik zo iemand zou willen vinden
  maandag 14 maart 2011 @ 18:16:05 #148
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94103313
Hij was NIET stom, want het was GEEN br33zah en hij was lichtelijk gekleed als een soort Hippie. Ik houd van hem, hij lachtte zo liev.
pi_94103373
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef moneyfornothing het volgende:

Wat? :? Het is dat ik ouder ben dan 17 en geen oudere zus heb, anders dan zou ik gaan twijfelen of mijn grote zus ook niet op Fok zat. Klinkt heel erg als mijn jeugd, hoewel ik op de middelbare school niet alleen buiten de groep viel, maar ook stomme fouten heb gemaakt met een meisje.

(Ook heeft mijn vader niet echt een hekel aan computers, maar hij zou mij wel graag met een vriendin zien)

Je moet hem redden :@
pi_94103382
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik volg een beetje lanterfanteraar, en zij klinkt best tof.

ik ken haar niet, maar het lijkt wel of ik zo iemand zou willen vinden
Man jij valt ook echt op labiele personen he.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')